КАУФЛАНД - ЛЯТО 2025 - тема 77

  • 51 758
  • 723
  •   2
Отговори
# 645
  • Мнения: 2 614
Помолих да ми извика управител, дойде някакъв който според мен не беше управител а просто нейн колега и почна да ми се обяснява как било политика на техният магазин, как били такива правилата.
Вие сериозно ли? По спомени от последните ми ходения има снимки на управителите над информацията. Не са ли още там? Имах си хас да дойде някакъв да се представи за управител. Освен това униформите на различните нива са различни.
Скрит текст:
Сега като ми кажете, че управителят е бил с униформа на охрана ще падна Simple Smile Шега разбира се. Следващият път като видите служтелка и управител с един и същи цвят униформа ги помолете да ги снимате и пратите в централата. Явно управителя се е "оплескал" нещо и е взел на заем униформа на редови служител. От централата да му изпратят още един чифт дрехи. Хайде, че вместо смешно почна да става тъпо.

В ляво е управител в дясно е служителка. Няма как да се объркат униформите. освен нещо далтонизъм. Извинявам се в случай, че страдате от такова заболяване.

Последна редакция: сб, 18 окт 2025, 21:44 от netman71

# 646
  • Мнения: 1 891
Помолих да ми извика управител, дойде някакъв който според мен не беше управител а просто нейн колега и почна да ми се обяснява как било политика на техният магазин, как били такива правилата. 
Вие сериозно ли? По спомени от последните ми ходения има снимки на управителите над информацията. Не са ли още там? Имах си хас да дойде някакъв да се представи за управител. Освен това униформите на различните нива са различни.
Скрит текст:
Сега като ми кажете, че управителят е бил с униформа на охрана ще падна Simple Smile Шега разбира се. Следващият път като видите служтелка и управител с един и същи цвят униформа ги помолете да ги снимате и пратите в централата. Явно управителя се е "оплескал" нещо и е взел на заем униформа на редови служител. От централата да му изпратят още един чифт дрехи. Хайде, че вместо смешно почна да става тъпо.

Честно казано не съм се загледала по облеклото, табелка нямаше. Беше с някаква бяла риза и кауфландска жилетка отгоре, може и да е бил “управител” То няма вече никакво значение, написах поста тук, за да си направят хората сметка ако купят някой уред и той е дефектен какво ги чака - ако някой може да си спести нервите да го направи.

# 647
  • Мнения: 2 614
Помолих да ми извика управител, дойде някакъв който според мен не беше управител а просто нейн колега и почна да ми се обяснява как било политика на техният магазин, как били такива правилата.
Вие сериозно ли? По спомени от последните ми ходения има снимки на управителите над информацията. Не са ли още там? Имах си хас да дойде някакъв да се представи за управител. Освен това униформите на различните нива са различни.
Скрит текст:
Сега като ми кажете, че управителят е бил с униформа на охрана ще падна Simple Smile Шега разбира се. Следващият път като видите служтелка и управител с един и същи цвят униформа ги помолете да ги снимате и пратите в централата. Явно управителя се е "оплескал" нещо и е взел на заем униформа на редови служител. От централата да му изпратят още един чифт дрехи. Хайде, че вместо смешно почна да става тъпо.

Честно казано не съм се загледала по облеклото, табелка нямаше. Беше с някаква бяла риза и кауфландска жилетка отгоре, може и да е бил “управител” То няма вече никакво значение, написах поста тук, за да си направят хората сметка ако купят някой уред и той е дефектен какво ги чака - ако някой може да си спести нервите да го направи.
Правилно. Управител е бил. Аз бих предложил друга стратегия. Избягвайте да връщате в този филиал. Възможно е да се наложи да попътувате докато намерите друг с по-приветливи служители.

# 648
  • Бургас
  • Мнения: 256
За цени ставаше дума, не за служители.

Защо е забранено?
Коя норма се нарушава?

П.п. Най-вероятно става дума за някакви вътрешни правила, за които, честно казано, изобщо не ми пука.

 Разбира се, че ще снимам, когато трябва да купя ютия, с която жена ми ще работи.
Не може да дойде с мен, консултирам се по телефона и това им нарушавало правилата? Ами нека предявят иск тогава. Интересно ми е само, когато ютията струва 600 лв., дали пак ще ме изгонят така гордо?

Последна редакция: сб, 18 окт 2025, 22:02 от юрист

# 649
  • Мнения: 62 410
Питай тях.

# 650
  • Мнения: 1 891
Помолих да ми извика управител, дойде някакъв който според мен не беше управител а просто нейн колега и почна да ми се обяснява как било политика на техният магазин, как били такива правилата.
Вие сериозно ли? По спомени от последните ми ходения има снимки на управителите над информацията. Не са ли още там? Имах си хас да дойде някакъв да се представи за управител. Освен това униформите на различните нива са различни.
Скрит текст:
Сега като ми кажете, че управителят е бил с униформа на охрана ще падна Simple Smile Шега разбира се. Следващият път като видите служтелка и управител с един и същи цвят униформа ги помолете да ги снимате и пратите в централата. Явно управителя се е "оплескал" нещо и е взел на заем униформа на редови служител. От централата да му изпратят още един чифт дрехи. Хайде, че вместо смешно почна да става тъпо.

Честно казано не съм се загледала по облеклото, табелка нямаше. Беше с някаква бяла риза и кауфландска жилетка отгоре, може и да е бил “управител” То няма вече никакво значение, написах поста тук, за да си направят хората сметка ако купят някой уред и той е дефектен какво ги чака - ако някой може да си спести нервите да го направи.
Правилно. Управител е бил. Аз бих предложил друга стратегия. Избягвайте да връщате в този филиал. Възможно е да се наложи да попътувате докато намерите друг с по-приветливи служители.

О, да. Със сигурност повече няма да се върна там. Още по-малко купя уред от супермаркет повече, това преживяване няма да го повторя повече.

# 651
  • Мнения: 4 493
По закон нещо което мине през касата, не може току- така да върните.
От магазина може да предложат замяна на артикул, но не са длъжни да връщат пари.
Щом артикул е върнат като дефектен си минава процедура по рекламация.
За пари може да се настоява, ако направи 3 еднакви проблема в рамките на гаранцията.
Само при покупки онлайн, може в 14 дневен срок да върните продукт,  който не е използван.
Всичко друго е от добра воля на съответния магазин.
Ако все още стоят табелите за безпроблемно връщане е резонно да се пуска жалба в КЗП.
Но ако са ги махнали, няма основание.

Не се заяждам. Пиша, за да сте наясно със законите.

# 652
  • Мнения: 2 648
Всъщност процедурата по рекламация я определя доставчикът на уреда. Всяка фирма си има различна практика. За някои уреди е по-изгодно да се заменят, отколкото да се сключи договор за сервиз в съответната държава.
При такива случаи звънете на фирмата отбелязана като доставчик на уреда,  има техни контакти на стикер залепен на кутията на уреда. Понякога служителите на информация са "нервни", уморени и злобеят. Вместо да изпълняват договорената процедура с доставчика - дават една хартия на клиента, мятат машината някъде в склада, и забравят за случая. И създават ненужни усложнения и за клиента, и за доставчика, и за колегите си в магазина.
Това е от позицията ми на доставчик на Кауфланд Wink

# 653
  • Мнения: 532
Неотдавна върнахме компютърна мишка след 1 година ползване, но тя почти от началото беше дефектна - скролерът не работеше. Пазех касовата бележка и я взеха без никакви въпроси, веднага върнаха цялата сума

# 654
  • Мнения: 1 891
Всъщност процедурата по рекламация я определя доставчикът на уреда. Всяка фирма си има различна практика. За някои уреди е по-изгодно да се заменят, отколкото да се сключи договор за сервиз в съответната държава.
При такива случаи звънете на фирмата отбелязана като доставчик на уреда,  има техни контакти на стикер залепен на кутията на уреда. Понякога служителите на информация са "нервни", уморени и злобеят. Вместо да изпълняват договорената процедура с доставчика - дават една хартия на клиента, мятат машината някъде в склада, и забравят за случая. И създават ненужни усложнения и за клиента, и за доставчика, и за колегите си в магазина.
Това е от позицията ми на доставчик на Кауфланд Wink

Здравейте, благодаря за съвета, къде мога да проверя фирмата доставчик на уреда?

Неотдавна върнахме компютърна мишка след 1 година ползване, но тя почти от началото беше дефектна - скролерът не работеше. Пазех касовата бележка и я взеха без никакви въпроси, веднага върнаха цялата сума

Казаха ми, че за неща до 30лв. връщат без проблем. Но кафемашината беше 130. Каква цена е била мишката?

# 655
  • Мнения: 532
Всъщност процедурата по рекламация я определя доставчикът на уреда. Всяка фирма си има различна практика. За някои уреди е по-изгодно да се заменят, отколкото да се сключи договор за сервиз в съответната държава.
При такива случаи звънете на фирмата отбелязана като доставчик на уреда,  има техни контакти на стикер залепен на кутията на уреда. Понякога служителите на информация са "нервни", уморени и злобеят. Вместо да изпълняват договорената процедура с доставчика - дават една хартия на клиента, мятат машината някъде в склада, и забравят за случая. И създават ненужни усложнения и за клиента, и за доставчика, и за колегите си в магазина.
Това е от позицията ми на доставчик на Кауфланд Wink

Здравейте, благодаря за съвета, къде мога да проверя фирмата доставчик на уреда?

Неотдавна върнахме компютърна мишка след 1 година ползване, но тя почти от началото беше дефектна - скролерът не работеше. Пазех касовата бележка и я взеха без никакви въпроси, веднага върнаха цялата сума

Казаха ми, че за неща до 30лв. връщат без проблем. Но кафемашината беше 130. Каква цена е била мишката?

12 лв.

# 656
  • Мнения: 2 648
MissBabyJane, на всяка опаковка на всеки продукт задължително трябва да има стикер на български език с отбелязани име на доставчик -вносител-производител, адрес и телефон за контакт. Дори и най-големите фирми не искат проблеми с крайните клиенти, още по-малко негативна реклама. Звъннете им, би трябвало да съдействат. Те поне имат опит и добри практики. Служителите на Кауфланд вятър ги вее на бял кон..  по-добре да не ги коментирам...
Каква е тази машина, напишете марката тук.

# 657
  • Мнения: 1 891
MissBabyJane, на всяка опаковка на всеки продукт задължително трябва да има стикер на български език с отбелязани име на доставчик -вносител-производител, адрес и телефон за контакт. Дори и най-големите фирми не искат проблеми с крайните клиенти, още по-малко негативна реклама. Звъннете им, би трябвало да съдействат. Те поне имат опит и добри практики. Служителите на Кауфланд вятър ги вее на бял кон..  по-добре да не ги коментирам...
Каква е тази машина, напишете марката тук.

Много Ви благодаря, това е: SWITCH ON Кафемашина SOEMC1100

# 658
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 639
На сайта на Кауфланд пише това за тяхната марка уреди в ЧЗВ:

# 659
  • Мнения: 1 891
На сайта на Кауфланд пише това за тяхната марка уреди в ЧЗВ:



Аз по този текст разбирам, че е могло да я върнат, така ли?

Общи условия

Активация на акаунт