Пазаруване от Best Secret- Тема 5

  • 6 679
  • 79
  •   2
Отговори
# 45
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 631
Не става до автомат според мен, защото speedy имат някаква процедура по регистриране (еднократна) , за да може да изпращаш. Може да видите в сайта им. Щях да пробвам, но съм забравила.

# 46
  • Пловдив
  • Мнения: 1 364
Някой знае ли как да си изтрия запаметена карта от профила? По грешка я запазих при плащане и не мога да открия откъде да я изтрия.

# 47
  • София
  • Мнения: 4 653
Промяната може да бъде направена по време на следваща поръчка на последната стъпка преди да пристъпите към плащане. Има опция „Добави/промени метод на плащане“, където може да изтриете картата.

# 48
  • Мнения: 3 343
Новата ми поръчка дойде супер бързо, но искам да върна един от артикулите - колан, чиято катарама стърчи доста странно. Не съм връщала досега колани и за да го пробвам трябваше да премахна пластмасовото фолио на катарамата. Дали ще имам проблем с връщането? Разбира се, етикетът и оригиналната кутийка са непокътнати.

# 49
  • София
  • Мнения: 2 103
Новата ми поръчка дойде супер бързо, но искам да върна един от артикулите - колан, чиято катарама стърчи доста странно. Не съм връщала досега колани и за да го пробвам трябваше да премахна пластмасовото фолио на катарамата. Дали ще имам проблем с връщането? Разбира се, етикетът и оригиналната кутийка са непокътнати.

Не мисля, че ще има проблем. Особено при положение, че
получих носена чанта, която някоя "дама" беше върнала.

Независимо, че не съм правила поръчки от около месец,
завчера получих уведомление, че добивам статус на
златен потребител (досега бях сребърен). Дали пък не е точно заради това?
Да ме мотивират да започна отново да пазарувам. Smile
Или просто минава време, докато отчетат приноса ми
от предишните покупки.

# 50
  • Мнения: 1 211
Златен статус се добива след достигане на 1500 точки Тях ги събирате от поръчки и покани.Те се получават след изтичане на времето за връщане.От къде точно са може да видите от меню моят баланс.

# 51
  • Мнения: 645
Здравейте, някой купувал ли е от тези обувки? Пише, че са уголемени, но реално имате ли наблюдения дали е така?

# 52
  • София
  • Мнения: 37 649
Момичета, за първи път ще връщам сгрешен номер обувки.
В офис на Спиди до къде пращам?
Имам форма за връщане

# 53
  • Мнения: 8 967
То като създадете връщането, генерира и товарителница.

# 54
  • София
  • Мнения: 37 649
Ясно, номера за връщане е товарителница.
Благодаря!

# 55
  • Мнения: 7 288
Да не забравиш да сложиш листа с информацията за артикула, който връщаш, в кашона(или там, в каквото ще се транспортира).

# 56
  • Мнения: 3
До кой адрес връщате със Спиди? През офис ли трябва или може от кутийте на Спиди?

# 57
  • Мнения: 8 967
Прочетохте ли малко мнения назад?

# 58
  • Мнения: 1 211
Разпечатайте си документите за връщане.Там излиза адреса ,на който трябва да върнете.Може да се връща само в офис.

# 59
  • Мнения: 12
Здравейте,
Да попитам и аз относно връщането! Разпечатах вички документи, залепих етикета и отидох в офис на Спиди. От там отказаха да ми приемат кашона, защото нямало телефон. Забранено им било да приемат пратки без телефон. Моля Ви обяснете как порцедирате с връщането, защото не са малко парите и сега имам ботуши, които са ми големи и се оказва, че нямало как да ги върна.

Общи условия

Активация на акаунт