Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за Септември 2025 (Тема 9)

  • 29 915
  • 651
  •   13
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 812
Експрес Уан са трагични, защото имат малко персонал. Поне това ми споделиха веднъж между другото. Аз си повярвах, че ще ми доставят пратка в едно малко село. Не разбирам само защо не кажат веднага, че биха могли да доставят пратката в офис на техен партньор. Ем, не може да ми звъннат и да кажат, че след 3 минути ще са на адреса, а преди това ни дума. Но грешката беше и моя - мислех (без да проверя), че доставят в пощата и най-спокойно си бях написала софийския адрес за доставка. Пратката беше от amazon.

# 646
  • Бургас
  • Мнения: 9 150
Някой купувал ли е прахосмукачка робот?

# 647
  • Мнения: 35 408
Оф, пак с Експрес Уан. Дори и пощите са ми по-предпочитани.

# 648
  • Мнения: 237
Написах отрицателен отзив за Експрес уан  в графа отзиви за куриери на Тему и въпреки това  отново ми пращат с тях. Поне знам че идват на последната възможна дата .А отрицателния отзив е поради  отворен плик с липсващи части.

# 649
  • Асеновград
  • Мнения: 581
Получихте ли такова писмо? Как да разбирам това почерненото и подчертаното. Не можем да се оплакваме ли?
Скрит текст:
Уважаеми потребител на Temu,
Представяме Ви вълнуваща нова функция, създадена да Ви улесни при откриването на продукти, които по-добре отговарят на Вашите интереси, като популяризира и подобрява видимостта на определени продукти на нашата платформа. Бъдете сигурни, че ще запазите контрола върху начина, по който продуктите Ви се показват, и можете да коригирате настройките си за поверителност по всяко време.
За нас е важно да пазим Вашата информация в безопасност и да улесним Вашето разбиране за това как я използваме. С тази цел актуализираме нашата Политика за поверителност, за да Ви предоставим по-голяма яснота относно тази нова функция. Ние също така актуализираме нашата Политика за поверителност, за да Ви предоставим най-актуалната информация за това как използваме Вашата информация и допълнително да изясним основанието за обработка и предпазните мерки, които прилагаме, за да защитим информацията Ви. Актуализираната Политика за поверителност ще влезе в сила от 11 октомври 2025 г. Можете да прочетете актуализираната Политика за поверителност тук. Вашето по-нататъшно използване на услугите на Temu ще се счита за потвърждение, че приемате нашата актуализирана Политика за поверителност.
Освен това актуализираме и нашите Условия за ползване, за да уточним допълнително условията за ползване на нашите услуги, включително (i) прекратяването на Европейската платформа за онлайн разрешаване на спорове, както се изисква по закон, и как могат да се разрешават спорове; и (ii) как и защо ще актуализираме Условията за ползване занапред. Актуализираните Условия за ползване ще влязат в сила от 11 октомври 2025 г. Можете да прочетете актуализираните Условия за ползване тук. Вашето по-нататъшно използване на услугите на Temu ще се счита за потвърждение, че приемате нашите актуализирани Условия за ползване. Ако не сте съгласни с тези промени, можете да спрете да използвате услугите, преди тези промени да влязат в сила.
Както винаги, благодарим Ви, че сте потребител на Temu.
Екипът на Temu
А тук са пълните условия:
https://www.temu.com/privacy-and-cookie-policy.html?region_id=32 … il&_cmsg_biz=9005

# 650
  • Мнения: 41 719
Условията ми изглеждат нормални, като за такъв тип магазин, но не знам какво трябва да означава това, че вече не важат правилата на европейската платформа - дали ще приемат рекламации по-трудно...

# 651
  • Мнения: 3 324
Публикуваните от ianpav условия засягат само обработването на лични данни. В нея не се предоставя информация за отказ от права при рекламация, свързани с компетентността на европейски регулаторни органи. Аз не съм получавала такова съобщение.

Общи условия

Активация на акаунт