Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за Септември 2025 (Тема 9)

  • 33 028
  • 744
  •   10
Отговори
# 660
  • Мнения: 8 403
Аз върнах само един артикул (яке). И да, върнах го. Коректна съм винаги.
Поръчвам от Тему от две години, доста редовно. Преди време исках да върна кутия, защото капакът не пасваше. Не искаха да им я връщам, върнаха ми парите (4 лв) като кредит. Сега якето го искаха, върнах го още на следващия ден, след като заявих, че искам да го върна.
А защо Тему решиха да ми върнат парите толкова бързо, не знам. Става въпрос за 25-27лв.

# 661
  • Мнения: 541
Запазването на картата е за удобство на клиента. Парите ще си ги дръпнат без да е запазена картата.
Ако картата е блокирана ,нищо не могат да дръпнат.

# 662
  • Мнения: 308
Аз през последните 2-3 месеца връщам относително често, все неща, които не ми стават или не ми стоят добре, сега съм събрала да върна два комплекта кучешки обувки, които малеят въпреки обявените им мерки, и един човешки с обратния проблем. Когато проблемът е такъв, т.е. не е дефект на стоките, винаги си ги искат и винаги ги опаковам и връщам с Бокснау. Напоследък действително връщат парите още когато пакетът стигне до софийския хъб на Бокснау с уговорката, че ако нещо липсва, ще си ги удържат. Много съм доволна от тази система, не се затрупвам вкъщи с ненужни вещи, а и парите мога да използвам за друга покупка. Счупени или дефектни стоки се случва да не си ги искат, факт, тогава изхвърлям. Според мен безплатното връщане е най-голямото предимство на Тему, иначе доста от цените са съпоставими с тукашните при съпоставимо качество, разбира се, напоследък все повече.

Последните ми три (!!!) поръчки, които изобщо не са обемисти, са с „любимия“ на всички куриер и просто не ми се мисли, но това е положението, безплатна доставка не може да се избира, уви.

# 663
  • Мнения: 3 357
Нищо необичайно не е станало. На мен в повечето случаи ми иска реално връщане, но в някои не. За възстановяване на парите при върната стока преди чаках около седмица пратката да стигне до Китай, последната половин година ми възстановяват до 1 ден или дори на същия. Всеки път, когато не си искат стоката или ми възстановяват авансово сумата за върнати стоки, ми излиза формален надпис, че "имам право да се възползвам от това само веднъж". Естествено, доста повече пъти се е случвало. Предполагам, за авансовото възстановяване не суми при върнати стоки, гледат и дали всичко е било ок при предишни връщания, т.е. дали си бил коректен.

# 664
  • Мнения: 17 028
Счупената играчка и с липсващи части за котката я рекламирах - беше неизползваема. Съответно не са си я искали обратно, поискаха само снимки. Струваше около 7 лева. Панталонът не беше моят размер, исках да го върна, но ми казаха да го задържа. На мен работа не ми вършеше и го подарих. Едни якета за мен и детето се оказаха малки, уж гледах номерацията, но не ни станаха. Върнах ги, защото ми ги поискаха и слава богу - на мен за какво са ми? В момента имам едни детски маратонки за връщане - сбъркала съм номера и са малки на детето. Кракът му по-малък няма да стане, за да ги задържа. Разглеждах едни панталони и вместо в кошницата отидоха към една прясно направена поръчка. Спрях ги още на фаза обработване на поръчката, т.е веднага. И някаква дреха щерката не одобри също на фаза събиране на поръчката още се отказах от нея. За тези двете ми върна парите по карта.

# 665
  • Мнения: 50 673
Сега и купони не иска да ми възстанови. Чувствам се като просякиня. Ама без никаква промоция няма да пазарувам пък

# 666
  • Мнения: 41 725
На мен сега (днес) ми даде нови оферти. И има промени на сайта - вижте бутона за корекция на цената. Сигурно има и други неща.

П.п. бутона - редактирах се 🙂

# 667
  • Мнения: 12 674
Аз нямам апп и пазарувам само през браузър. Пропускам всякакви купони и подаръци.

# 668
  • Мнения: 35 420
А как се ползва тази корекция на цената сега? Нещо се обърках.....

# 669
  • София
  • Мнения: 34 791
По същия начин се ползва както и преди. Просто трябва да избереш нея, а не другия вариант.

# 670
  • Мнения: 41 725
Да, но има две опции - сравнение и корекция.

# 671
  • София
  • Мнения: 34 791
Така де, нали това пиша? Избираш вариант "корекция", а не другия. Останалото е същото.

# 672
  • Мнения: 1 050
Експрес Уан са най-лошите във всяко отношение!

Миналата седмица им се обадих защото на сайта на Тему пишеше, че пратката им е предадена преди една седмица, а доставката се бавеше. Казаха ми, че още не са я получили. Попитах ги къде ще я доставят -  най-близката точка за доставка се оказа на една спирка с автобус от нас. Добреее.

Трети ден на сайта на Тему  пише "Пакетът е на мястото за получаване, моля, вземете го възможно най-скоро" , но нямам съобщение от Експрес Уан и затова им се обадих отново.  Не, пакетът все  още бил в техния склад и щели да го доставят  в следващите дни. След като изразих въмущението си за забавянето, служителката им ми каза "Съжалявам. Дочуване" и ми затвори телефона.
След малко ще чатя с агент на Тему и ще се оплача от Експрес Уан.

# 673
  • Мнения: 1 992
Експрес Уан са най-лошите във всяко отношение!


След малко ще чатя с агент на Тему и ще се оплача от Експрес Уан.

Амиии ... успех!
И аз се оплаках, ама много важно. Е, възстановиха ми парите от Тему, ама поръчката изчезнА...
Иначе от Тему не могат да избират по кой куриер да се изпраща.
Ето техния отговор:
"Извиняваме се за неприятния опит, който сте имали с услугата за доставка, предоставена от логистичния доставчик. Въпреки че все още не можем да Ви предоставим услуга от определен логистичен доставчик, работим върху това. Моля, бъдете уверени, че придаваме голямо значение на клиентското преживяване и непрекъснато оптимизираме нашите услуги. Благодарим Ви за разбирането и съдействието."

# 674
  • София
  • Мнения: 8 763
А на какъв принцип се избира с кой куриер да дойде? Горе долу за 2 еднакви пратки като обем съм получавала и с Express 1 и с BoxNow

Общи условия

Активация на акаунт