Азиатска козметика и грим - тема 32

  • 1 289
  • 23
  •   3
Отговори
# 15
  • Prismatica Aerie
  • Мнения: 2 324
... замислям се дали да не си поръчам пълния размер от първата, че да дойде и тя с нейната си четка, която е различна от тази.
Няма да сбъркаш, великолепна е! ✨Ето нагледно, снимката е моя:

И благодаря за всичко написано! 💖

Благодаря за темата, PeaPink! 🪷

# 16
  • Мнения: 10 986
Анелия , удоволствие е човек да те чете 🩷
Ще се радвам да споделиш и за продукти за коса ,когато имаш време и желание.
 ще поръчам показаната от теб нощна маска , удачно ли е да  я ползвам след ретинол?

# 17
  • Мнения: 235
  Candy_girl наистина не мога да отговоря на въпроса ти, дали маската е удачно да се ползва след ретинол, защото никога не съм ползвала ретинол и поради тази причина не съм правила проучвания за всичко свързано с него.
Нека някой ползвал и двата продукта се включи с мнение. Hands V

# 18
  • Мнения: 207
Според вас нормално ли е да няма информация по проследяване на пратки изпратени на 06.09 и на 07.09? Поръчани от Yesstile.

# 19
  • Мнения: 5 998
Според вас нормално ли е да няма информация по проследяване на пратки изпратени на 06.09 и на 07.09? Поръчани от Yesstile.
Кога са направени?

На 02.09 направих първа поръчка от Yesstyle, днес смениха статуса на Unverified Order. Нито е тръгнала, нито нищо. Даже пише Непотвърдена. Thinking Знам, че много се чака.

# 20
  • Мнения: 207
Поръчката е от 04.09.25г. и е разделена на две, изпратени на 06.09 и 07.09, имат си и номера за проследяване, но нищо не излиза...

# 21
  • Мнения: 5 998
Поръчката е от 04.09.25г. и е разделена на две, изпратени на 06.09 и 07.09, имат си и номера за проследяване, но нищо не излиза...
Anguished сега взех да се притеснявам за моята. А, е доста скъпа, пък и искам да си я получа...
Каква може да е причината моята да е с такъв статус?

Дописвам, че от днес сутринта имам мейл:
Скрит текст:
Your order is no longer being processed   
Dear YesStyle Customer,


Thank you for shopping at YesStyle.com.

We are writing to inform you that your order (xxxxxxxxxx) cannot be processed because we were unable to verify your credit card information. If you wish, you can place a new order using PayPal.

If you used a credit card to pay for your order, then we did not charge your card. We only obtained an authorization from your credit card when you placed the order. An authorization is not a charge, so a refund is not necessary. The authorization on your credit card will be released after 7 - 14 business days based on the policy of your card issuing bank.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact our Customer Service Department by email.


Yours sincerely,
Accounting Department
YesStyle.com Ltd.
Никога не съм имала проблем с картата, почти всичко с нея плащам и досега е нямало подобно нещо. Много се учудвам каква ли е тази верификация?

Последна редакция: пт, 19 сеп 2025, 12:33 от aDream

# 22
  • София
  • Мнения: 4 272
Благодаря за новата тема! 🍀

Чета ви редовно и засега само леко експериментирам като си взимам произволно избрани продукти и ги включвам в рутината си.

# 23
  • Мнения: 176
Веднъж ми се случи да нямам информация до къде е стигнала пратката и им писах. Отговориха ми и на следващия ден се появи и информацията.

Общи условия

Активация на акаунт