Пазаруване от about you - тема 42

  • 27 184
  • 426
  •   12
Отговори
# 360
  • Мнения: 1 343
По казуса с фалшивата чанта - самите служители в кол центъра признаха, че продуктът е фалшив. За компенсация ми изпратиха ваучер за 15%? Обясних им, че ще приложа снимките към КЗП и ще търся обяснения от тях. Това с тези 15% е страшно обидно и изобщо не беше нужно да го пращат....Никакво отношение към клиента.

# 361
  • Мнения: 939
Ванс имам два чифта велурени кецки.
Много са ми удобни на мен, за разлика от конвърса които са с тесни муцуни.
Но моите кецки Ванс са с друго ходило ..и са леки.

А за показаните не знам как ще са като тегло.

Teta, благодаря.  А отговарят ли си на номерата?

# 362
  • София
  • Мнения: 4 738
По казуса с фалшивата чанта - самите служители в кол центъра признаха, че продуктът е фалшив. За компенсация ми изпратиха ваучер за 15%? Обясних им, че ще приложа снимките към КЗП и ще търся обяснения от тях. Това с тези 15% е страшно обидно и изобщо не беше нужно да го пращат....Никакво отношение към клиента.

Но нали можете да върнете продукта, без да им дължите обяснения защо, стига да не е ползван? Друг е въпросът, че като е менте, трябва да го унищожат, а нищо чудно да го пратят на друг клиент.

# 363
  • Мнения: 1 343
Именно заради това да не пострада друг заведох жалба, чантата беше излязла пак оня ден, дано някой не я пропознае като оригинална…Връщането ми го признаха и парите ми ги върнаха, но не е само до там казуса.

# 364
  • Мнения: 75 498
По казуса с фалшивата чанта - самите служители в кол центъра признаха, че продуктът е фалшив. За компенсация ми изпратиха ваучер за 15%? Обясних им, че ще приложа снимките към КЗП и ще търся обяснения от тях. Това с тези 15% е страшно обидно и изобщо не беше нужно да го пращат....Никакво отношение към клиента.

КЗП ще ти препратят сигнала към ЕПЦ и оттам ще се свържат с теб по имейл и ще препратят въпроса до АЮ централа ...

Лизи Кроу, защото -  това е за глоба, подвеждат потребителите...поне по нашето законодателство си плаче за санкция. За това!

Добре е че има и будни граждани, не само овци..бих добавила и аз.

# 365
  • Мнения: 4 422
Предполагам, ако се отнесе и към даденият бранд този казус е възможно да има наказания към АУ. Не съм сигурна. И аз си мисля, че не е добре да се оставя този казус ей така. Аз съм на 99% сигурна, че вече са я изпратили на друг потребител. Не мисля, че всеки знае как да провери и дали ще се и сети да го направи.

# 366
  • Мнения: 2 637
Ми, защото блея и изобщо не съм видяла, че го пише. Благодаря

В търсачката, ако влезеш само на дънки може да филтрираш по линия на талията /ниска, средна или висока/. Е, има и грешни описания понякога, но повечето си отговарят.

---

Чантата снощи беше налична. Съмнява ме да е била друга, освен въпросната.

# 367
  • Мнения: 75 498
Ми значи я въртят. Да я пробутат. Да й вземат парите.
А клиентът да..духа супага. Close
Тя щом е купена пак...значи някой се е нахендрил вече.
А ние вече нямаме сигурност.

# 368
  • Мнения: 4 381
Едва ли АЮ са останали за една върната от потребител фалшива чанта. Не виждам никаква драма и пострадали,продуктите могат да се върнат.

# 369
  • Мнения: 75 498
Блу скай, коя беше чантата, моля...
Пуснах две маркови, обаче...
И да помоля пак Блу скай на ЛС да ми пише, ако има възможност тия дни, моля, къде и как да си проверя дали чанта е оригинална. Приемам и от други запознати акъл...BlushGrinning

Ми аз имам драма, защото не знам ментак или ориганална чанта ще получа.

# 370
# 371
  • Мнения: 75 498
Значи ще търся сериен номер. Някъде.
Тая е от Слънчака за 60 лв явно ...

# 372
  • гр. София
  • Мнения: 2 778

При мен синият купон стои точно 5 секунди и изчезва и после нищо на света не е способно да го върне. През телефон гледам сайта.

Ем тъй прай той, бе Розе! После отива в портфейла с купоните. Няма ли някъде надолу, я прегледай.

Мне. По никакъв начин нямам достъп по такива купони. Не ме щат явно.

# 373
  • Мнения: 649
Моля за мнение за гуменки Vans, който има. Четох мнения, че са тежки  и не много удобни, дали е така. И доколко си отговарят на номерата, защото има и половинки.

Като ги гледам на снимка ми изглеждат много добре и с кода за 25% падат под 100лв, и съм в чуденка дали да се занимавам да поръчвам.  Например тези:

https://www.aboutyou.bg/p/vans/niski-maratonki-upland-28017705?c … e997495c2d65e356a

Vans са известни като една от най-добрите марки за обувки за каране на скейтборд. Имат и lifestyle модели.

Моделите, които са за каране на скейтборд действително имат по-тежка подметка и може да не са удобни за ежедневно носене и дейности. Причината подметката на този тип модели да е по-тежка от обичайното е за по-голямо сцепление и стабилност при контакт със скейтборда, както и за по-голяма издръжливост при триене и удари. Този тип модели са с подметки изцяло от гума като гумата е в повече отколкото в обичаен lifestyle модел, който би бил само с гума. Пример за такъв Vans скейт модел: https://www.aboutyou.bg/p/vans/niski-maratonki-rowley-classic-28741558 В секцията функционалност About you неправилно са ги посочили като ежедневни. Не са ежедневни, а са скейт модел с тежка, неудобна за ежедневно носене подметка. При обичайно ходене може да се усещат като подкова.

Посоченият от Вас модел Vans Upland е вдъхновен от скейт моделите, но е lifestyle модел, т.е. действително ежедневен, както са писали About you. В него е наблегнато повече на усещането за комфорт при носене, ходене и пр. Обикновено в lifestyle моделите си Vans комбинират в подметките класическата гума с EVA пяна и това би следвало да ги направи по-леки и по-удобни за носене от класическите им скейт модели с изцяло гумени подметки.

За номерата по-скоро поръчайте обичайния си номер + евентуално една половинка надолу.

# 374
  • Мнения: 1 343
Така, ако това се беше случило с търговец като HM или BS щеше да има компенсация за клиента. Например BS са ми връщали около 20% от сумата на поръчан артикул защото получения не отговаря на снимките (копчетата бяха сребърни вместо златисти). На HM се беше завалял един кашмитен пуловер от премиум серията - върнаха ми парите и 20% извинителен ваучер. В случая на АУ е подигравателно да пращат 15% код за отстъпка при положение, че чантата беше поръчана с по-голяма отстъпка и знаят че има активни ваучери за минимум 20%. За мен на тях не им пука за клиентите - дали е една фалшива чанта или 10 - няма контрол и продават реплики. Спирам до тук, защото виждам и потребители тук за които това не е драма. Е аз нямам свободни часове да се правя на следовател и да проверявам дали чантата е фейк или не. @Teta ето чантата Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://www.aboutyou.bg/p/michael-michael-kors/chanta-s-prezramk … _campaign=product
Ще ти пиша на ЛС по въпросите ти.

Последна редакция: ср, 08 окт 2025, 20:47 от Blue`Sky

Общи условия

Активация на акаунт