Пазаруване от about you - тема 42

  • 31 800
  • 521
  •   4
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 4 711
Добре дошли в новата тема за пазаруване от www.aboutyou.bg!

Телефон: 00800 118 4977 / Безплатно обаждане: Пон.-Пет: 8:00-20:00ч, Съб.-Нед. и на празници: 10:00 -19:00 ч/

Формуляр за контакт:  https://www.aboutyou.bg/h/contact
и email obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg.
За поръчки на стойност над 34,90 лв. доставката е безплатна. Ако стойността на поръчката е по-ниска, се прилагат такси за доставка от 4,90 лв. с ДДС за поръчка. Работят с Еконт. Има опция "Преглед", но няма опция "Тест"!

AboutYou.bg предлага дрехи, обувки и аксесоари от над 2000 марки с безплатна доставка и връщане.

Появяват се кодове за отстъпка от различни инфлуенсъри (те са най често за 15% отстъпка, като обичайно могат да се използват за поръчка над 100 лева), а понякога и индивидуални. Следете темата и поглеждайте последните страници - има много потребители, които споделят такива.
Тези кодове важат и за вече намалени артикули от повечето марки, но за някои не "хващат", например Mango.
Персоналните кодове, например за забавяне на поръчка (той е 10% според споделеното досега) или за рожден ден (20%) не могат да се ползват от друг профил.  По време на някои по-мащабни промоции е възможно да не важат никакви кодове!
При наличие на ЕКСТРА намаление, не се комбинира с инфлуенсърските кодове. Може да изберете коя отстъпка да ползвате.
ВАЖНИ ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ, ОТНОСНО ВРЪЩАНЕ НА НЕСПОЛУЧЛИВА ПОРЪЧКА/АРТИКУЛ:
Как да върна продукт към AboutYou?
Скрит текст:
Във всяка пратка има документ за връшане, на който са описани продуктите от пратката и стикер с товаритеница. Понякога слагат две товарителници и Ви е нужна тази, на която вие сте изпращач, а AboutYou получател. Кашонът или пликът, в които сте получили пратката могат да се използват за връщане, но няма проблем и в друг плик/кашон да ги изпратите.

В кашона или плика поставяте артикулите, които ще връшате и документа за връщане. Залепете етикета (товарителницата) на плика или кашона и занесете пратката в офис на Еконт. Ако искате куриер да я вземе от Ваш адрес, можете да поръчате куриер на телефон 07001 7300.

В клиентският си профил се уверете, че е попълнена банковата сметка, по която да върнат парите. Сметката се въвежда в "Банкови данни". Няма проблем дали сметката е на Ваше име или не.

14 дни след като получите имейл, че артикулите са получени и проверени ще бъдат върнати парите по сметката.
Как да разбера дали AboutYou са получили върнатите артикули?
Скрит текст:
Изпращат имейл за всеки продукт, който са получили. Понякога това може да отнеме около 1 седмица. Случвало се е да се върнат няколко продукта в една поръчка, но да изпратят различни имейли за всеки един от тях и в различни дни.
Възможна ли е замяна на продукт? Приложих код за отстъпка, възстановява ли се?
Скрит текст:
За съжаление, не. Можете да върнете продукта към AboutYou и да го поръчате на ново, ако е наличен. Приложените кодове не се възстановяват.
При загубен документ за връщане:
Скрит текст:
Може да се генерира документ за връщане през профила Ви в AboutYou.
1. Изберете "Поръчки";
2. Отворете поръчката и под спискъка с артикулите има бутон "Върни артикула";
3. Отваря се прозорец. Изберете продуктите, които искате да върнете;
4. Щракнете върху „Създай документи за връщане“, за да генерирате формуляр за връщане и стикер за върнатите артикули, свалете и разпечатайте.

Заявяване на този документ от сайта не поръчва куриер до адреса Ви. Трябва да си го поръчате по телефона на Еконт или да занесете пратката в техен офис.
Върнах артикули от една поръчка, но искам да върна и друг артикул от същата поръчка:
Скрит текст:
Няма проблем. Можете да си генерирате нов документ за връщане и товарителница от профила в сайта на AboutYou. Виж: При загубен документ за връщане!
Възможно ли да върна продукти от две поръчки заедно в един кашон/плик?
Скрит текст:
Да възможно е. Важно е в пратката да сложите документите за връщане на артикулите. От AboutYou обаче не препоръчват да се обединяват поръчки при връщане, защото е по-бавно бработката им.
Върнах няколко продукта, но получих имейл само за някои от тях:
Скрит текст:
Понякога изпращат имейлите по различно време за всеки един от продуктите. Изчакайте още 1-2 дни и ако не получите имейл за всички продукти, се свържете с AboutYou.
В сайта има наистина огромно разнообразие от марки, така че ако споделяте какво сте поръчали, как са размерите, впечатленията ви от комфорт и материи, ще помогнете на всички останали.
https://www.bg-mamma.com/?topic=1791318
От март 2024г. на българския пазар се появи и аутлет: https://aboutyou-outlet.bg/
Цената на доставката е 5,90 лв., фиксирана е и не зависи от стойността на поръчката.
Връщането на стока и пари и по същия начин, като в основния сайт, но обработката е по-бавна.
За аутлета също се появяват инфлуенсърски кодове, които споделяме в темата.
Приятно пазаруване и успешни покупки на всички!
СТАРАТА ТЕМА

# 1
  • Мнения: 2 653
Линк за купон за -30% до 30.09.
https://www.aboutyou.bg/b/shop/desigual-646?cpn=eca236db-0a40-4f … cB&wallet=coupons

Активните кодове, за който му трябва нещо, което не го лови купона от 30%.

SKK20, STEFIE20, Krisid20, Nadi20, TEYA20 /до 03.10/
Nansi20 - Ваучерът може да бъде използван от: 25.09.2025 г.

Линк за попълване на банковата сметка в Абаут Ю
https://www.aboutyou.bg/a/bank-data

# 2
  • София
  • Мнения: 910
И аз да се запиша тук.
Благодаря Sunflower за новата тема 🌹
Чакам днес за ММ (вече са в офиса на Еконт) С код за -30%
https://www.aboutyou.bg/p/ugg/mazhki-boti-chukka-neumel-27985224 … _campaign=product
Утре чакам тези чехли на МК за 80 лв.
https://www.aboutyou.bg/p/michael-michael-kors/chehli-24667023?u … _campaign=product
Получих от аутлета тази чанта на КЛ

Знаех какво да очаквам. Много е сладка, страшно ми харесва и остава при мен.
Аеро, активирах и при мен кода. Благодаря ❤️

# 3
  • Мнения: 2 653
При мен пак се прояви онзи бъг с изчезването на любими. От 20 само 2. Живи и здрави да са, ама едно нещо напоследък не им е като хората.

# 4
  • Мнения: 2 968
sunflower🤗
AeroJ,и аз поднових 30%-ят😘
Сутринта парите от връщането ми бяха видими в банкирането,което значи,че късно в петък когато звънях са били  вече преведени но явно нямат достъп до тази информация отговарящите на телефона.
Върнах бежовата чанта на Карл,която ви показах.Прецених,че е малка за ежедневна.
150лв без код:
https://www.aboutyou.bg/p/michael-michael-kors/klach-22070076?ut … _campaign=product
64лв с 30%,само 41:
https://www.aboutyou.bg/p/marc-o-polo/niski-maratonki-24954329?u … _campaign=product
40 и 41:
https://www.aboutyou.bg/p/tommy-hilfiger/niski-maratonki-court-2 … _campaign=product
68лв с 30%,само 40:
https://www.aboutyou.bg/p/guess/niski-maratonki-jazlie-25111278? … _campaign=product

Последна редакция: вт, 23 сеп 2025, 17:47 от deyzi

# 5
  • Мнения: 689
И при мен изчезнаха любимите,но се върнаха. Сега гледам. Значи си е било всяка сеемица този код от 30%,както и си мислех. Добавят нови,махат някой,но на повечето има 30%. Ровене трябва.

Последна редакция: вт, 23 сеп 2025, 20:30 от vlbs

# 6
  • Мнения: 4 431
Доста по-малко дрехи имам в момента, които да ги лови това 30% намаление. Тези ги поръчах за 73лв, имаше само 38 номер. Нямам спомен дали си отговаряха:
https://www.aboutyou.bg/p/adidas-originals/niski-maratonki-handb … -spezial-17886866

Не съм фен на марката, но да видим дали няма да има приятна изненада:
https://www.aboutyou.bg/p/trendyol/roklya-za-kokteyl-26049876

И тази пола: https://www.aboutyou.bg/p/next/pola-24798097

# 7
  • Мнения: 320
благодаря за новата тема -
vlbs, благодарности, че залови активирането на кода от 30%, та освен, че го имах 2 седмици от сайта в акаунта ми, удължихме доволно с активирането през линкове  Simple Smile

# 8
  • Мнения: 354
Благодаря за Новата Тема .
Една чанта с принтирана товарителница и  етикет за връщане не ми бяха отразили като върната , писах , попълвах декларация , до 14 дни щели да ми обработят връщането и да ми върнат парите . Днес е 14 ден , нищо нямам . Сега си вкарах отново банковите данни през линка на AeroJ (Благодаря за полезния пост!)  , уж я имат , да видим ще преведат или ще трябва пак да пиша.

# 9
  • Мнения: 2 653
Да, върнаха ми се любимите, за сметка на това банковата сметка под браузър пак я няма. В приложението си стои.

PERLI, да не се правят на луди! Винаги могат да върнат сумата от там, от където са я получили.
Пак казвам /по Божинката/, че в немското АЮ няма място за попълване на банкови данни. И, о, чудо. Връщат парите, точно както и са ги взели.

# 10
  • Мнения: 75 565
Мен Надежда / от нашия съпорт момата/ ме лъга че нямали данните на б.сметка. Аз три пъти и казвах че в профила ми си СТОЯТ..да ги вземат от там!! Но не...трябвало ръчно да ги въвеждам?!?
Това лятото беше...
Лъжци...
Не ми се коментира...както и да е.

# 11
  • София
  • Мнения: 4 742
Това яке на Манго е доста хубаво на живо, гледах го в магазина, с купон излиза към 54 лв:

Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://m.aboutyou.bg/p/mango/prehodno-yake-sabri-27833864?utm_m … _campaign=product

# 12
  • Мнения: 2 014
Някой с впечатления от чантите на Next?
Тази конкретно заглеждам Виж този продукт в ABOUT YOU:

https://www.aboutyou.bg/p/next/chanta-s-prezramki-25488434?utm_m … _campaign=product

Смъкни приложението сега:

https://app.adjust.com/hdfs9w4?deep_link=appaboutyou://p/next/ch … rezramki-25488434

# 13
  • Мнения: 75 565
Поръчах си същият модел Газели, каквито имам от сайта обувки.бг. Същият номер - 40.5 или 7 по UК защото са ми перфектно удобни, широки и изпробвани на три часа ходене без грам неудобство ....и греда.
Уж същия номер, но видимо по-къси и малки още като ги извадих, палецът ми естествено опира...ииии...абе как ги шият тия обувки бе, та едно с едно да няма еднакво????
Пътуват скорострелно обратно...

Едно чанте от Nat&Nin естествена кожа, малиново винено...харесва ми, кожата е твърда и дебела..ама ще го помисля още малко искам ли го...https://www.spartoo.eu/Nat-et-Nin-BORA-x29165392.php
изчерпана е в АЮ за това чужд линк...150 лв ми излезе...

И едни Хока за младежа, на 130 ги хванах, но не знам ще му допадне ли моделчето...

# 14
  • Мнения: 3
Дами сигурно вече сте дискутирали, но да попитам. Тъкмо гледам, че няколко пратки уж трябва да са ми превели парите обратно. Отдавна съм си запазила банковата сметка в профила и досега проблеми не е имало, но сега нямам още никакви пари върнати. Влезнах в банкови данни, пише, че нямам банкова сметка сетната (???), без да съм пипала нищо по нея.

Звъня на съпорта, обясняват ми, че имали бъг, банковите данни били изтрити масово. Хубаво де, случва се. Тогава къде са пратили превода, във въздуха ли? Питам какво ще стане с върнатите поръчки в такъв случай, обясняват ми, че трябва да чакам да мине официалния 14 дневен срок и чак тогава мога да подам заявка към финансовия им отдел.

Случвало ли ви се е? Отделен въпрос е, че в минутата, в която установят бъг е редно да пратят мейли към всичките си клиенти. Всеки път ли трябва да треперя дали всичко ми е наред с профила и дали ще ми върнат парите..

Общи условия

Активация на акаунт