Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за ОКТОМВРИ 2025 (Тема 10)

  • 14 407
  • 361
  •   16
Отговори
# 345
  • Мнения: 1 014
Това е статуса на моята пратка. Мога ли да поискам да ми възстановят цялата сума? Явно няма да си получа пратката.
 

# 346
  • Мнения: 3 293
Това е статуса на моята пратка. Мога ли да поискам да ми възстановят цялата сума? Явно няма да си получа пратката.
 


Има шанс! И моята беше така ама тръгна....

# 347
  • Мнения: 41 786
Всички показани стъклени дъски са от местен склад - преди писахме, че всичко от местен склад е много по-скъпо.
На мен последно ми предлагаше едно керамично украшение, което съм купила пак от Тему за 13 лв, за 70 - от местен склад.
Няма логика, просто е така.

# 348
  • София
  • Мнения: 821
Това е статуса на моята пратка. Мога ли да поискам да ми възстановят цялата сума? Явно няма да си получа пратката.
 

При мене на 17.09.25 пратката е била в статус като твоя и на 2.10.25 ми я доставиха. Кога е крайният срок за получаване?

# 349
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 388
amy_nka за 30 лв намерих дъска.  Търси дъска за рязане

Последна редакция: пт, 10 окт 2025, 11:36 от nasito8988

# 350
  • София
  • Мнения: 34 911
От местен склад нещата са скъпи. Предполагам, че високите цени идват от Германия  и може би от Тему са се опитали да понатиснат търговците да ги свалят - https://www.bta.bg/bg/news/economy/983633-antimonopolniyat-regul … i-nerazresheni-pr

# 351
  • Мнения: 2 656
Защо, за Бога, стъклена дъска-протектор за котлон в Тему вървят по 150 лв, а в Айко са по 20-25 лв?!
Наистина не се втурвайте да купувате всичко от Тему!

Все пак не сме малоумни и само, защото е от Тему да се втурнем да плащаме по 150лв за протектор за котлон!

Има толкова много продукти, които реално тук ни ги продават по 3 и използват даже същите снимки от сайта. Всеки има глава на раменете и проверява за цени, изчаква намаления, купони.

# 352
  • Мнения: 2 586
Това е статуса на моята пратка. Мога ли да поискам да ми възстановят цялата сума? Явно няма да си получа пратката.
 
Скрит текст:
В Експрес Уан пратката ще стои на този статус през 99% от времето докато се движи. Статусите ги гледате в Тему сайта. Там има много движение което не се отразява в експрес уан.
В случай, че не е експрес уан, а BOX NOW примерно нещата също важат само там не мога да ви дам сайтове за междинно проследяване. Остава да гледата и да се доверявате на статусите в Temu.

Ето ви пример в раздела за проследяване "Подробности за доставката":
Скрит текст:
Реално в куриера виждате само последният статус.
Гледайте нещата в проследяването на поръчката и в сайтовете на превозвача на глобално и ниво Европа.
Основно пратките минават през Унгария: tracking.expressone.hu
Това е доставчика на ниво Европа. eurodis.com
Прословутият parcelsapp.com за тези пратки е "куцо магаре" Не хваща много от статусите защото Тему не са им пуснали API и няма как да си ги дръпнат от там.

P.S. Погледнах пратката по номера в експрес уан сайта. Изглежда се движи с друг превозвач и не минава през унгария и не е с Евродис. Върви по други пуътища явно. Вие получавате само един проследяващ номер. За предишните отсечки явно се ползват други и не се дават на клиента.

Последна редакция: пт, 10 окт 2025, 13:42 от netman71

# 353
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 388
Моята с експреса те даже 2 . Още не са пратени от митницата към куриер

# 354
  • София
  • Мнения: 34 911
И аз чакам една с тях, която снощи е освободена от митница, но куриерите още не са я получили. Преди малко им писах им на контактната форма на сайта, за да я пренасоча към PUP, ако не ми отговорят, ще им звъня. Междувременно се сетих, че не съм писала отзиви за последната получена поръчка. Не всичко съм пробвала, пиша само за нещата, от които имам впечатления:

На 24-ти пуснах поръчка, разделена на две заради купони, Тему са я обединили, но още пътува към летището. Чакам я с Бокснау.

https://share.temu.com/eC4hiZDShXB – колие
Много прилична изработка, нося си го с кеф.

https://share.temu.com/R0Rs73xUPNB – изкуствени нокти

https://share.temu.com/gBqobw237LB – пръстен, на който сега виждам, че съм объркала номера
Както и предполагах ми е прекалено голям и не ми става на никой пръст, но дори да ми ставаше, за мен е 3 от 5 звезди. Камъкът е страхотен тъмносин цвят, но самата халка ми изглежда слаба.

https://share.temu.com/10HosqNzXmB – органайзер за чекмедже
Хубава пластмаса, идеална работа ми вършат, само трябваше да поръчам по-големия комплект.

https://share.temu.com/yGnd1LllMbB – торба за съхранение на елха

https://share.temu.com/UXKteMFljXB – чорапи за йога/пилатес
Съвсем нормални чорапи, вършат си работата. Купувам 39№ обувки, чорапите са ми идеални. При мен са консуматив, защото ги пера в пералня и се захабяват по-бързо.

https://share.temu.com/q9sSnDTTBMB – малка изкуствена елха
Много хубава елхичка. Клоните са гъсти, точно както на снимката е. Ако някой търси малка елха, препоръчвам я.

https://share.temu.com/LM7HYz1MnqB – ключодържател
Здрава изработка, точно както на снимката е. Минус – снимката е само от едната страна, от другата е бяло.
Ще пиша отзиви за всичко, като пристигне.

# 355
  • Мнения: 9 020
Според мен тук не са виновни фирмата, освобождаваща пратките от митница. Как до сега нищо не се забавяше (с редки изключения) от митница до куриера и изведнъж като се появиха Експрес1, митницата ни виновна и бавна.
Работила съм в куриерска фирма и горе долу знам как стои процеса. Всяко движение на пратка трябва да се чекира с четец (не е нужно ние това да го виждаме в сайтовете за проследяване). И си мисля, че фирмата, освобождаваща пратките от митница, стоварва всичко на Експрес1, БоксНау, Еконт, Спиди. Те са длъжни да чекират пратките като постъпили при тях. Обаче като го направят и клиента, чакащ си пратката вече 10 дни над крайния срок, почва да им досажда и да си я търси. И за мен умишлено Експрес1 не чекират пратките като приети, защото не могат да се справят с целия обем от пратки. Нямат ресурс. Хора най-вероятно. И за това им е по-удобно да кажат: “Ааааа, не знаем къде Ви е пратката, не ни е предадена.” И вдигат ръце. Естествено, това са мои спекулации, но като работила в тоя бранш (не за Експрес1), са ми ясни куриерските номера.

# 356
  • София
  • Мнения: 34 911
При мен, независимо от куриера, митницата досега не се е бавила. Но е имало забавяне на фирмата, която взема пратките от митницата и ги предава на куриера.

# 357
  • Ст Загора
  • Мнения: 10 388
Това от 7ми няма движение. Не е виновен експрес уан.

# 358
  • Мнения: 17 098
Моята пратка стои на митница за проверка от 3.10 и няма движение. От Тему ми отговориха, че митницата била много натоварена и не успявала да обработи всички пратки. Но така или иначе все още няма освобождаване от митницата
Тази част, която пристигна с бокса е минала софийската митница. Имаше поръчани слушалки - слушалките са цели, но кутията е безобразно смачкана и скъсана дори

# 359
  • Мнения: 392
https://share.temu.com/AygBRh73CjB съжалявам, че не обърнах внимание на отзивите, якето е много уголемено, заминава обратно; вероятно ще поръчам по-малко от същото, защото ми харесва
https://share.temu.com/YqOsOXqhByB моят анцуг е лилав, красив и наситен цвят, но се усеща, че е 100% синтетика и ме дразни
https://share.temu.com/nhDy8L2fq3B метнах я в пералнята и ще я задържа, но ако я бях видяла на живо, никога нямаше да я купя
https://share.temu.com/q0HntvpJ51B освен да ми топли и да ми пречи, друго не съм усетила; изхвърлих опаковката и не мога да го върна заедно с якето (от предишна поръчка е)
https://share.temu.com/LTw4TQNeSSB дръжката е дърво, зъбите са меламин, който не харесвам на пипане; падна ми се син
https://share.temu.com/WDuIN2Ep2iB гребен с дръжка
https://share.temu.com/tjfobc8AWZB от друг продавач - четка за коса с дървена дръжка; шипчетата са меки и топчетата няма да падат; от трите неща за ресане, съм най-доволна от нея
https://share.temu.com/W9amYwDalOB при нужда ще свършат добра работа

Последна редакция: пт, 10 окт 2025, 17:33 от happy cucumber

Общи условия

Активация на акаунт