Скъсан два пъти на изпит по курмуване/предложете школа в Пловдив

  • 684
  • 24
  •   1
Отговори
  • Мнения: 41
Здравейтв, първият път бях скъсан защото тръгнах с пусната ръчната карах пет метра вдигнах я. Веднага съм я малка улица и трябва да обърна и на паркинга има автобус, щял съм да го блъсна нямах перфектна траектория на завоя, но гледах през цялото време в огледалото и бавно и внимателно.
След това на бордюра качих задната дясна гума  след пет метра изгасих не можех да запаля 3мин (не ме учеха много да гася и паля влизам си на запалена кола) и изпитващия ми каза как и тръгнах дойде светофар много чаках като тръгнах каза да пусна волана и да пусна мигачи и край. Колата ми идва голяма, според вас да сменя ли с по-малка. Някой голф, поло нещо такова?
Та, втория път беше с много разговорлив изпитващ имаше момиче тръгва много бясно и според мен няма контрол, но все книжката. Изпитващия каза на инструктора какво ги учиш тези деца. Също така бях свидетел и ме свалиха за 5мин има няма до един завой (на предния изпит, пак съм бил свидетел но не ме свалиха), кои какво е говорил те си знаят.
Та, защо ме скъсаха. Ние сме до стадиона дето има отзад пътя за парка и тръгвам трябва да завия в завоя аз спрях на завоя и щях да дам назад, но нещо усетих че ме спира, та той каза че не се прави така и трябва да влезна в улицата влезнах и уж беше всичко наред да кажем. Само дето не влезнах с ляв завой в паркинга, а с десен. След това каза, че един завой не му харесало идва тясна улица и има контейр за боклук, както ѝ с една кола да се разминем аз не спрях, но и не ударих нищо каза, че съм щях да счупя стъклото. Само за това ми каза за скъсването други неща не ми е казвал мисля.
Та, това е мисля да сменя школата с поне с по-малка кола какво мислите вие. Също така аз съм дал парите на един инструктор, а карам при друг (при този, когото дадох карах 5ч)също ми беше казано и карах първите пет часа на друга кола, а след това на съвсем друга и друг инструктор. Явно няма време да се занимава с мен и ме праща с човека с когото работи.

Дайте съвет, благодаря ви. Взех допълнителните 4ч и така. Колата ми идва голяма, но и не съм учен, това за завоя. Поне да отида в школа с по-малка кола.
Та как седят нещата с преместването и моля ви препоръчайте добър инструктор от Пловдив за Б категория. Набелязал съм един инструктор с едно поло, ако искате ще ви го кажа на лс.

На 12 декември ми изтича времето за явяване и се притеснявам
Инструктора ми каза да отивам и да караме пак, но нищо не съм му казал само питах до кога ми изтича срока за явяване

Също така познавам от гимназията в която учих на село един инструктор от Пловдив, но е с седан. Може би е по-добре че ми е познат не знам
Благодаря ви за съветите предварително

# 1
  • Мнения: 513
Значи препотих се 5 пъти докато прочета текста. Не всичко се разбира. Колата няма значение, трябва да можеш да съобразяваш габаритите на всяка кола, в която се качиш. По-добре изкарай курс на по-дълга/голяма кола, а после карай каквото си искаш.
Не е проблема в размера на колата, явно не можеш да караш и правиш много грешки. Не знам дали нов инструктор ти трябва или повече часове, но като чета скоро няма да си вземеш изпита.
Успех все пак.

# 2
  • Мнения: 2 129
Колата не е чак от такова значение - или можеш да караш или не можеш. По така написаното изглежда, че ти трябват още допълнителни часове шофиране, а не по-малка кола.

# 3
  • Мнения: 41
Колата е миниван, но без това мислих да сменя инструктора. Както написах само веднъж съм качил колата на бордюр, а втория път не! Първия път всичко тръгна на зле много и така. Тук не говорим да стана перфектен курса няма да ме научи просто да ми е по-удобна колата за каране има си разлика миниван и седан. Другата кола се кара като детска играчка не трябва да държиш много съединителя, поне да е по-малка колата да не се притеснявам за това поне. Я, виж колата seat altea xl вие шофьори ли сте се родили? Когато взема книжка ще карам с придружител, а ако трябва и ще платя и за опреснителни примерно, но не искам да наливам пари още за книжка. Да беше видяла момичето как кара никакъв контрол на колата тръгва като самолет в тясна улица!

Според мен няма значение как си на курса след това примерно си сам и точно тогава се учиш и 50 часа да карал 5 метра кола, ако после не караш година, или вземеш малка каква е файдата да ти е трудно на изпита. Всъщност първата кола която карах е комби и не съм го качвал никъде, имам повече видимост даже отколкото голямата миниван. Може би е трябвало да си вдигна седалката нагоре не знам не съм питал и не са ми показали как, но е минало.

Последна редакция: ср, 22 окт 2025, 16:08 от Dimitrova160

# 4
  • Мнения: 2 129
Не съм се родила шофьор, но не съм и качвала коли по бордюри и не съм карала с вдигната ръчна. Сам/а пишеш, че дори не можеш да палиш колата, защото не са ви учили, просто вземи допълнителни часове, защото такива шофьори са опасни за себе си и околните, а щом мислиш че колата е проблем - намери по-малка кола, дори има вече курсове, които се карат и с автоматик.

# 5
  • Мнения: 513
Виж сега, няколко пъти ти казахме, че проблема не е в колата. Занапред ще ти се налага да караш всякакви коли, с всякакви двигатели и мощност, с различно "отлепяне" на съединителя (ако са ръчни скорости), с различни размери. Всяка кола е сама за себе си. Но всичко се научава като я покараш малко. Ако трябва да говорим за трудни коли-аз карах моя курс на лада петица (смятай колко съм стара). Ей такава кола пък ако знаеш колко трудно се кара....в сравнение с днешните, зора беше много голям.
Така че зарежи това с колата. Ако толкова те притеснява-пробвай друга кола, но и с друг инструктор! Как така няма да те учи да палиш, а ще влизаш във вече запален автомобил? Абсурд.
Смени инструктора и карай повече, и недей да гледаш и да се сравняваш с другите курсисти.

# 6
  • Мнения: 648
Човече, не сме се родили научени, ама ти просто не можеш още да караш. Качваш се по бордюри, тръгваш на ръчна, не знае как да си запалиш колата. После понеже било миниван, трябвало да държиш по-дълго съединителя (което няма нищо общо с размерите и вида на колата). Във форума има доста хора, които сме се учили на лади, москвичи и т.н. Е там наистина част от концентрацията ти отива в съединители, смукачи, липсата на хидравлика и т.н.
Реално, всеки съвестен изпитващ, ще те скъса отново на изпит (всичко друго е престъпление). Ако трябва смени инструктора, плати си допълнителни (и то не малко) часове. Научи се да караш и тогава отивай на изпит. Да не те четем как си предизвикал някое дърво на дуел после.

# 7
  • Мнения: 12 005
Навремето изпита включваше и полигон - паркиране напред, назад, странично, скоростна лента с рязко спиране до определено колче без да излезеш от лентата, качване на естакада, слизане от нея на задна... Тръгване на светофар на стръмна улица на съединител и ръчна, да направиш обратен завой и да се влееш в натоварено движение и куп други неща. А книжки се вземаха доста трудно. Една малка грешка и пак на изпит след допълнителни часове. Такива, дето се качват на бордюра, се явяваха доста пъти на изпит, докато се научат.  
Затова излизахме от курса много по-обучени.

Ти просто имаш нужда от много, много опит още. Просто не можеш да караш, опасен си за себе си и околните. Въпросът не е да те пуснат на изпита, а да можеш да шофираш. Не да ти дадат книжката и после да се учиш.
Помоли някой близък с по-обикновена ( по-трудна) кола, да отидете на някой коларски път между нивите, където не минават други коли, да те понаучи, да тренираш. И гледай да няма канавки, че да не паднеш в канавката, ще потрошиш колата на човека. Ти не можеш да следваш  платното, катериш се по бордюрите, не можеш адски много неща, искаш книжка да вземеш. Грешките, които описваш, са за начинаещ курсист, който не е сядал да шофира.  Не става така, опасен си.

Последна редакция: чт, 23 окт 2025, 14:55 от Diorela

# 8
  • Мнения: 399
Аз пък нямах добра концентрация, затова не можах да шофирам.
След 5 години се оказа, че съм имала здравословен проблем, който ми пречи на мисленето.
Проблемът ми е свързан с ендокринологията.
Препоръчвам и ти да се прегледаш един път, може да си имаш проблеми, ако нямаш,  ще си спокойна.

# 9
  • Мнения: 41
Това с бордюра е на първия изпит и бях много притеснен и да нямам опит, освен карането на курса. Не може да съдиш по това дали ще бъда лош, или добър шофьор. Това с миниван и такива все тая там дизел ли е кво е повече трябва да се държи, а другата се кара много лесно, но ще отида на по-малка кола хечбек не за друго, а щото не искам да е още по-трудно за човек без опит. Опит ще се натрупа и нямам кола за да седна веднага зад волана като взема книжката.

Да, идвам и колата запалена климатика пуснат вика сядай само ноправи си нещата много рядко съм палил аз и са това втория път изпита всичко беше наред с палене и такива първия път много се притесних и за това, пък и не са ме оставяли аз да паля пак да подчертая знам как се пали, но не ми е дошло на акъла да дам назад първо ключа и след това напред. Не е нещо кои знае какво, но прави впечатление пред ДАИ

Радвам се, че мислиш че тоя курс иска да те научи нещо, а не само да ти вземат парите и да наливаш пари. Курса не те учи и няма да те направи добър шофьор и пак казвам тва с бордюра е на изпита втори път не съм се качваш никъде!
Напиши Дай и виж подкуп искат от робин уилямс.

Нямам проблем с мисленето от къде ви хрумна? Написах, само че втория път в тясна улица не спрях и се разминахме с другата кола заедно аз знам, че трябва да спра.

От едно нещо правите милиарди лоши изводи..

Утре да взема книжката примерно няма да сядам са карам и такива ще карам с човек с опит, или пак при инструктор да науча неща, които са важни. (и не от къра 31 ч няма да излезеш никакъв шофьор, ама никакъв) работата е едни пари да се наливат. Шофьор се става с практика, а тя става с каране. Знам, че в града не се кара с 150км в час спокойно. Много сте осъдителни ще взема допълните 4 ч и ще взема и книжка после като си купя кола ще карам с човек, или при инструктор но не да наливам още в книжката. Напишете още че съм малоумен, напишете да взема 20 хиляди часа курмуване, напишете че не ставам за шофьор то за 30 ч се разбира ставаш ли не ставаш ли качиш ли се веднъж на бордюра край не ставал точно така

Последна редакция: пт, 24 окт 2025, 11:47 от Dimitrova160

# 10
  • Мнения: 2 129
Приеми, че не си готов да си шофьор все още. Няма нищо лошо в това, както уточнихме - никой  не се е родил научен. Вземи повече часове и тогава се явявай отново.

# 11
  • Мнения: 41
[quote author=MissBabyJane нали казах, че ще взема часовете които са задължителни и ще вземе книжката и така. Приел съм го, а вие приемете че заради един бордюр не означава нищо и че курса няма да направи шофьор никой, ако иска 20к лева да е друго е сам на пътя друго е до другия човек да има педали това е

Не да ти дадат книжката и после да се учиш.

Разбирам, обаче имам срок до декември 13 ако не взема после на ново. Има хора взели книжката от първия път, а ги е страх да карат тоест дали вземеш, или не вземеш книжката няма общо след това какво се случва с теб и уменията ти не искам да наливам тонове пари.

След това и да не знам все пак ще карам с човек с опит или с инструктор все тая, но съм взел книжката и няма да наливам пари не искам да наливам. Курса не гарантира, че имаш умения. От мухата направи слон и всъщност всички се учат след курса! Всички! Кои се е научил от курса кажи ми? Ти ли преди 20 години каране по 6 месеца курс по не знам си колко часа. Шофьор не се става с 30 /100 часа и такива.

# 12
  • Мнения: 12 005
Ш голяма грешка си, че на "къра" човек нищо не научава. Мен баща ми точно така ме научи, с една стара жигула, дето нямаш идея как се управлява. На места, където няма други коли, за да не стане беля. Така се трупа опит с много неща, без да плащаш допълнителни часове.
Но то си е твоя работа. Ако сега вземеш книжка с този никакъв опит, докато купиш кола и седнеш да караш, ще забравиш и малкото научено.

# 13
  • Мнения: 41
Ш голяма грешка си, че на "къра" човек нищо не научава. Мен баща ми точно така ме научи, с една стара жигула, дето нямаш идея как се управлява. На места, където няма други коли, за да не стане беля. Така се трупа опит с много неща, без да плащаш допълнителни часове.
Но то си е твоя работа. Ако сега вземеш книжка с този никакъв опит, докато купиш кола и седнеш да караш, ще забравиш и малкото научено.

Няма значение! Това с инструктора е контролирана среда има човека спирачка и всичко не му трябва да те учи ще те научи да вземеш изпита и айде давай следващия. Като кажа 31ч даже не е 31ч а по 45мин.

Ами нали казах че без значение купя или не купя кола когато имам ще карам нека да забравя пак ще си спомням ще карам с някого на къра тогава както казваш добре няма проблем, ама тва наливане на пари в книжки не искам. А, когато трябваше да караш в града с коли какво си правила, а? Един вика че дъщеря му не е за книжка, ама инструктора му е я е дал, абе никой не връща пари. Скъсан си БАМ за 4ч 300лв.

Това с катастрофи и такива не е добре, но я се запитай колко хора ги пускат да минат и пак ти казвам, че курса не е реалния свят и не те прави шофьор. Аз не мисля да карам с 150км в града и такива неща и написах няколко пъти, че ще карам след това с човек, или даже с инструктор.

Осъзнавам, че не е шега работа, но моля ти се кои знае колко хора са взели честно, или нечестно. Един вика на дъщеря му дали книжка, ама не е за нея. Представи си тоя колко хора пуска, а аз и да взема книжла утре ще карам с човек, ако трябва ще платя на някой бивш инструктор да карам с него, за да съм безопаснен за себе си и околните, а не е така. Има много нови шофьори карат сами и хвърчат, а аз просто искам да не наливам в книжки пари, а след това да наливам пари в инструктор няма проблем, за да развия повече умения. Има много хора взели книжки без проблем, ама всеки ден се блъскат висока скорост предимство и такива. Не искам да се случват лоши неща и ще карам с човек, но не искам да наливам пари и толкова.

Последна редакция: пт, 24 окт 2025, 12:08 от Dimitrova160

# 14
  • Мнения: 2 129
Ами не е добра идея да ти дадат книжка и после да се учиш. То и за това има такива нескопосници шофьори по улиците.

Общи условия

Активация на акаунт