Скъсан два пъти на изпит по курмуване/предложете школа в Пловдив

  • 680
  • 24
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 41
Ами не е добра идея да ти дадат книжка и после да се учиш. То и за това има такива нескопосници шофьори по улиците.

Искам да ми покажеш хора, които са станали шофьори от един курс? Не съм казал да ме пускат по пързалката, но всичко ми звучи и изглежда на бизнес и така сигурно не е така и говоря, щото съм скъсан два пъти и съм не кадърен, качвам се на бордюр и такива. Сигурно които излезе от курс е готов шофьор с сигурност е така, то няма хиляди ситуации по пътя и такива господина класния е инструктор и казва, че като вземете сега книжките да не се мислите за шофьори, поне 100 хиляди километра има много ситуации и такива, ама да знаеш от курс 31ч ще станеш шофьор голям. В чужбина хората карат с някой приятел и отиват на изпита и толкоз, ама няма толкова катастрофи явно те не разбират

# 16
  • Мнения: 648
Човече, не е проблемът, че не си могъл да запалиш. Поне не е критичен проблем. Проблем е, че се качваш по бордюри, щял си да блъснеш автобус и т.н. Никой не е станал перфектен след курса, и са ни гаснели колите по светофари, и сме забравяли мигачи. Ама тук говорим за други неща - ти не можеш да управляваш автомобила и за момента си опасен. Доказателство е, че са те скъсали два пъти.
Това не е курс по рисуване, да ти кажем "Няма да стане Пикасо от теб, ама продължавай". Тук зависят животи на хора в бъдеще. Като се качиш пак на бордюра, ама го няма инструкторът да ти натисне спирачката, па объркаш и газ и спирачка. И хоп, заминала е някоя майка с дете. Не е като да не го гледаме всеки ден как се случва. Остава да се надяваме, че ще забравяш често да си пуснеш ръчната и ще караш с 10-15 км в час.
И да, имам самочувствието, че всички, които сме взимали изпита преди 23-24-25 години (а някои и преди повече) сме били светлинни години пред теб по умения и не сме представлявали такава опасност. Хубавото в цялата работа е, че поне се замисляш над това и не си минал директно на варианта "Купуване на книжка".

# 17
  • Мнения: 41
Човече, не е проблемът, че не си могъл да запалиш. Поне не е критичен проблем. Проблем е, че се качваш по бордюри, щял си да блъснеш автобус и т.н. Никой не е станал перфектен след курса, и са ни гаснели колите по светофари, и сме забравяли мигачи. Ама тук говорим за други неща - ти не можеш да управляваш автомобила и за момента си опасен. Доказателство е, че са те скъсали два пъти.
Това не е курс по рисуване, да ти кажем "Няма да стане Пикасо от теб, ама продължавай". Тук зависят животи на хора в бъдеще. Като се качиш пак на бордюра, ама го няма инструкторът да ти натисне спирачката, па объркаш и газ и спирачка. И хоп, заминала е някоя майка с дете. Не е като да не го гледаме всеки ден как се случва. Остава да се надяваме, че ще забравяш често да си пуснеш ръчната и ще караш с 10-15 км в час.
И да, имам самочувствието, че всички, които сме взимали изпита преди 23-24-25 години (а някои и преди повече) сме били светлинни години пред теб по умения и не сме представлявали такава опасност. Хубавото в цялата работа е, че поне се замисляш над това и не си минал директно на варианта "Купуване на книжка".

Първо, това с буса не съм щял да блъсна бус в движение, а на паркинг! Той е паркиран и аз да се внедря до него постоянно гледам на огледалото и така. Не съм го блъснал, нито са ми били натиснати спирачки, веднага след това за завоя на бордюра не съм се движиш с 150км в час, а с 10 има няма нещо такова! Никой е нямало около нас. Не съм бил в графа, а в тясна улица малка и така не съм се качим на бордюра на някои булевард, или въобще до някоя градина и такива. Не се качвам по бордюри, а по един! Значи да не карам курсове въобще, щом според теб не ставам и значи според теб няма НИКАКВА, АМА НИКАКЪВ принос от ИНСТРУКТОРА, той е там да ти каже газ, съединител и спирачка така ли?

И не съм щял да блъсна буса, а да го ударя ЛЕКО, щото се движа с 2км в час и гледам огледалата и аз сам си натискам и спирачки и всичко и сам си се оправих!

"доказателство, че са те късали два пъти" има хора скъсани по 3,4 пъти и са добри шофьори нямат нито едно птп и имат златен талон ( и да карат всеки ден) тва каране на курса няма общо с реалността от ден до нощ е разликата знам ви, че всички вие сте родено големи шофьори и сте перфектни отвсякъде без птп, без ожулване без нищо вие сте перфектни отвсякъде знаем спокойно!

# 18
  • Мнения: 348
Виж сега, какво искаш? Да седнем да ти ръкопляскаме, че "то не било бус" и ама "само" не можеш да си удържиш колата на платното, че затуй я качваш по бордюрите? Айде не ми отговаряй, и без това и писменото ти изразяване е като шофирането. Само като катастрофираш, гледай, моля, да не отнесеш още някой със себе си.

И да, замисляме се и нагледно, именно в тази ги тема, виждаме "на какви хора им дават книжки". Ей баш на такива.

Добре че са те скъсали. Ако ще караш, първо се научи!

# 19
  • Мнения: 2 129
Ама аз не мога да разбера за какво нападаш всички в темата при положение, че сам описваш какъв шофьор си всъщност? Като толкова си мислиш, че заслужаваш да си вземеш изпитите, ходи да вдигаш гири в ДАИ, колко са били несправедливи към теб. Ние тук не сме изпитващи, просто се опитахме да ти дадем адекватен съвет. Явно и там са те преценили колко те бива.

# 20
  • Мнения: 41
Ама аз не мога да разбера за какво нападаш всички в темата при положение, че сам описваш какъв шофьор си всъщност? Като толкова си мислиш, че заслужаваш да си вземеш изпитите, ходи да вдигаш гири в ДАИ, колко са били несправедливи към теб. Ние тук не сме изпитващи, просто се опитахме да ти дадем адекватен съвет. Явно и там са те преценили колко те бива.

Вие ме нападате как не ставам и такива заради това 😔 кажете спокойно. Втория път не съм карал като първия пак казвам натяквате едно и също 😔😭 бордюр, та бордюра бус та бус. Знам, че не беше правилно и какво сега да умирам ли искате да ме замерите с камъни ли?

Втория път е нямало нищо такова първия път бях много притеснен и за това никъде не съм казал, че съм перфектен, но вие ме изкарахте едно нищо

# 21
  • Мнения: 648
Значи да не карам курсове въобще, щом според теб не ставам и значи според теб няма НИКАКВА, АМА НИКАКЪВ принос от ИНСТРУКТОРА, той е там да ти каже газ, съединител и спирачка така ли?

Освен, че не можеш да караш, не можеш да пишеш грамотно, а очевидно не можеш и да четеш.
Никъде, ама никъде не съм ти писал да не караш курсове въобще. Никъде не съм ти писал, че няма принос инструкторът. Когато пишеш "според теб", трябва човекът да го е написал това нещо някъде.

Ей това ти писах още в първия си коментар:
"Ако трябва смени инструктора, плати си допълнителни (и то не малко) часове. Научи се да караш и тогава отивай на изпит."

Както ти писаха и по-горе - с нас не се занимавай, ами ходи да се накараш на тези от ДАИ и им обясни да ти дадат една книжка, пък ти после ще се научиш да караш.

# 22
  • Мнения: 41
Значи да не карам курсове въобще, щом според теб не ставам и значи според теб няма НИКАКВА, АМА НИКАКЪВ принос от ИНСТРУКТОРА, той е там да ти каже газ, съединител и спирачка така ли?

Освен, че не можеш да караш, не можеш да пишеш грамотно, а очевидно не можеш и да четеш.
Никъде, ама никъде не съм ти писал да не караш курсове въобще. Никъде не съм ти писал, че няма принос инструкторът. Когато пишеш "според теб", трябва човекът да го е написал това нещо някъде.

Ей това ти писах още в първия си коментар:
"Ако трябва смени инструктора, плати си допълнителни (и то не малко) часове. Научи се да караш и тогава отивай на изпит."

Както ти писаха и по-горе - с нас не се занимавай, ами ходи да се накараш на тези от ДАИ и им обясни да ти дадат една книжка, пък ти после ще се научиш да караш.

Добре извинявай

Препоръчай инструктор от Пловдив, ако искаш

# 23
  • Мнения: 3 213
Я по-добре не се мъчи.

# 24
  • Мнения: 35
Избери някоя от големите школи, там освен много инструктори имат и нови автомобили, които се шофират по-лесно. Отпусни се и приеми, че ще трябва да направиш още часове и да дадеш още пари. Имаш нужда от още практика, по-добро обяснение и обучение. Но наистина правиш елементарни грешки. Трябва да поискаш да паркираш на различни места, да караш в дъждовно или лошо време, да караш през нощта на включени светлини. Щом не можеш да стартираш двигателя, как ще се оправиш със светлини, с паркиране, аварийни, ръчна спирачка, лошо време, сняг, мъгла,  с реални ситуации и трафик. Най-вероятно си избрал най-евтината оферта за курс, затова те си избиват цената с това, че не учат добре и са по-малко часове, а ти вземаш ли вземаш допълнителни часове, плащаш за изпити и така до 4-5-6пъти.

Общи условия

Активация на акаунт