Онлайн магазин ТЕМУ (Temu) за България – Актуална тема за НОЕМВРИ 2025 (Тема 11)

  • 4 359
  • 126
  •   10
Отговори
# 105
  • Мнения: 42 008
 Babydream, не говоря немски, но - да, това е връщане на кредит. Би трябвало да се направи една поръчка и после да дава по малко кредит всеки ден за посочения период.

# 106
  • Мнения: 9 281
Както казах, в моя случай с ДМ, изчезнаха първата голяма сума и връщането от 5 лв. Връщайки се назад, няма история за това. Дори да ми се е случвало с други сайтове с малки суми, не съм го забелязала, защото после при осчетоводяване се е “оправяло”. Банката ще кажат най-точно какъв е случая. Тук споделяме опит за подобни казуси, но всеки случай може да е различен. Колкото и да сме умни и грамотни, винаги може да пропуснем нещо.

# 107
  • Русе/Germany
  • Мнения: 443
Babydream, не говоря немски, но - да, това е връщане на кредит. Би трябвало да се направи една поръчка и после да дава по малко кредит всеки ден за посочения период.
Благодаря.
На майка ми съм пускала такава поръчка и си беше цъкане всеки ден за вземане, но ММ използва една промоция която пак има цъкане всеки ден, но има и да направи поръчка в даден ден и някакви такива. Та затова се чудя това какво е 😏
Четох и условията, но ... Има в скоби, че можело да изискват и други неща ...

# 108
  • Мнения: 50 829
Аз ползвам виртуална  на ДСК почти само за Тему. Нямам такъв случай. Пиши им, ние тук няма какво да направим

# 109
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 800
Не е от банката. Ходих. Операция от Тему, но няма как да ми кажат за какво. Ще пиша на Тему, там където показах, за проблеми с плащания.

Добре бе хора, кой иска от вас тук в тази тема да направи нещо?!
Форум бе, пиша... Установила съм нещо, написах го и толкова. Приключвам.

# 110
  • софия
  • Мнения: 30 801
Имала съм няколко подобни случая точно с виртуална на ДСК с друг сайт. Проблемът е в банката. Не могат да обяснят логично защо се случва.

# 111
  • Мнения: 4
Как да сменя куриера(за boxnow става въпрос)?
Просто далече са ми техните кутии.

# 112
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 800
Имала съм няколко подобни случая точно с виртуална на ДСК с друг сайт. Проблемът е в банката. Не могат да обяснят логично защо се случва.
Напълно възможно.
Благодаря за отговорите на всички!

# 113
  • Мнения: 9 281
Не се сменя. Може само кутия да смените.

Последна редакция: вт, 04 ное 2025, 14:34 от VaniaK

# 114
  • Мнения: 693
Не е от банката. Ходих. Операция от Тему, но няма как да ми кажат за какво. Ще пиша на Тему, там където показах, за проблеми с плащания.

Добре бе хора, кой иска от вас тук в тази тема да направи нещо?!
Форум бе, пиша... Установила съм нещо, написах го и толкова. Приключвам.

Ако е ДСК, НЕ ходете в банката, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО по телефона, но в работно време и връзка със сътрудник, от опит ви го казвам, в офисите имат само за учени фрази, еди каква си операция, и как така не знаят как някой взима нещо от картата, има си обяснение какво е, но само на националния телефон ще ви го проверят, редовите служители в банката нямат такъв достъп.

# 115
  • Мнения: 111
Кога трябва да бъде Черния петък в Тему?

# 116
  • Мнения: 17 268
Как да сменя куриера(за boxnow става въпрос)?
Просто далече са ми техните кутии.
Пиши на Тему, че кутиите на бокс Ноу са далеч от адреса и нямаш възможност да ходиш до там. Има шанс за в бъдеще да го вземат предвид.

# 117
  • Мнения: 9 281
Не мисля, че някой би се съобразил с желанието на някой. Това не е някой семеен бизнес със сайт, който се обработва от човек. Всичко става автоматично. Това са хиляди поръчки всеки ден и не сме само ние в България. Зададени са някакви рамки - пратка с размер Х см се изпраща с БоксНау, тези над У см - с Пощите (например), тези по суша - с Еконт и тн. Но на някой, защото не му е удобно… едва ли ще вземат предвид.
Евентуално, ако има много оплаквания от даден куриер (например Експрес1) да намалят обема на пратки с тях с идеята да намалеят изгубените пратки (имаше май такива оплаквания в темата от Експрес1) и недоволните клиенти. Но моля ви! Не се оплаквайте от БоксНау. Като се сетя за Сеймдей, горните Експрес1, които нищо експресно нямат, БоксНау са много адекватни и поне си вдигат телефоните, че даже понякога връщат и обаждане.

# 118
  • Мнения: 3 814
Аз пак да попитам, колко време  ориентировъчно трябва да изчакам да ми  пратят етикет за връщане на артикул?

Заявих възстановяване на сумата като кредит и веднага ми я заредиха в профила. Какво ще последва с предмета за връщане, нищо още.

# 119
  • Мнения: 319
Аз пак да попитам, колко време  ориентировъчно трябва да изчакам да ми  пратят етикет за връщане на артикул?

Заявих възстановяване на сумата като кредит и веднага ми я заредиха в профила. Какво ще последва с предмета за връщане, нищо още.
Би трябвало още при заявяването на връщане да са Ви казали дали Ви предлагат „уникалната възможност“ да Ви върнат парите, без да връщате стоките (понякога го правят), ИЛИ пък да са Ви прекарали през стъпките, за да изпратите стоките за връщане (например да са Ви дали код за кутия на БоксНау, в която да оставите пакета си, надписан със същия този код). Не мисля, че връщат пари, без да е ясно какво следва (дали ще връщате стоките, или не).
Разгледайте информацията за връщането, разцъкайте бутоните (обикновено има бутон с „повече информация за връщането“ например).

Общи условия

Активация на акаунт