Искам да оставя мнението си тук, за да могат бъдещите потребители като мен да се запознаят с качеството на услугите, предлагани от сайта swipe.bg, като ви разкажа моя опит с тях.
Закупих си S24 Ultra от тях в състояние „много добро“. Прочетох няколко положителни мнения, естествено имаше и отрицателни, но те бяха предимно за продаване на устройства към тях. Та всичко точно – взех го, платих го и пристигна. Зарадвах се много, започнах да си го настройвам, направих му тестове от приложението на Samsung – всичко точно, до момента, в който тръгнах да го зареждам.
Еми… телефонът не се зареждаше. Дори буксата не можеше да влезе докрай, а зарядното се ползва на други устройства с USB-C от същата серия на Samsung и е оригинално.
Звънях им 20 пъти, без да преувеличавам – почти невъзможно е да се свържеш с тях по телефон. Накрая се свързах по Messenger и ми казаха: „Все пак устройствата са употребявани – върнете го.“
Ок, добре, разбирам, че някои дефекти се откриват трудно, ама този със зареждането???
Не знам какви са им специалистите, но освен че за работещ човек е неудобно да се разкарва по 100 пъти до офис на куриерската фирма, накрая бях и с 10 лева назад за доставките в двете посоки. Не ми е за 10-те лева, а просто се чувствам прецакана и отношението не ми се вижда коректно.
А и накрая ми казаха, че телефонът се зареждал, когато го получили. Е как ще се зарежда? Ползвам телефони от 20 години – няма как двама човека да се мъчим да го включим да се зареди и да не иска. Колко трябва да си некадърен, за да не можеш да включиш телефон да се зареди? Не е като да са ми пратили ракета и аз да не съм я сглобила правилно.
Крайно разочарована съм и не бих си купила нищо повече от тях. Вие сами преценете за себе си.