Има ли желаещи?!? - 2 част

  • 29 648
  • 603
  •   1
Отговори
# 510
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 053
От написаното става ясно, че ти ги питаш за липсващата поръчка и защо се бави, а те ти отговарят, че някои неща са липсвали, писали са ти няколко мейла, но не са получили отговор на тях. След което ти им казваш, че не искаш да ти заменят липсващите неща, а искаш парите, а те ти искат номер на сметка, по която да ти преведат сумата за неизпратените продукти.
Моето обяснение, че те са забавили поръчката, чакайки да им се отговори дали искаш замяна на липсващ продукт, но така и не става ясно дали и кога са изпратили нещата. Ако са изпратили поръчката на 2.11, когато си им писала, че не искаш да заменят липсващите продукти, ще почакаме още малко.
Не мисля обаче, че ти ги питаш за една, а те ти отговарят за друга поръчка, защото единия продукт, който са написали, че липсва, според мен е поръчан от mama_meggie, а и нейния линк не се отваря. Така че според мен говорите за една и съща поръчка.


Моето обяснение е,че за втората поръчка им е станало ясно-не ,не иска замяна,а пари,но за липсващите неща от първата поръчка,нищо не е отговорено,те просто чакат някой да им каже какво да правят с тях... 

Последна редакция: ср, 07 ное 2007, 10:13 от marianik

# 511
  • в центъра
  • Мнения: 450
[Да не би да са искали да й кажат ,че и в първата поръчка има изчерпани стоки,но не са получили отговор,как да процедират,а трябва да има друг мейл,където й пишат ,че от втората поръчка има 4 липсващи артикула и дали да ги заменят с други и тя за тях да им отговаря- не,не искам замяна,парите ги прибавете към онази поръчка,която не е пристигнала(ама ,интересно,къде да й ги сложат ooooh!).И най-накрая те са отговорили-о.к. ще ви ги преведем обратно...А въпросът им за изчерпаните количества в първата поръчка да е останал без отговор...

Точно така, изчерпаните количества касаят първата поръчка, защото по времето, когато Влади и Preissturz пишат мейлите, втората вече е пристигнала.

# 512
  • в центъра
  • Мнения: 450
И бъкел не разбирам от немски. Карам една приятелка да им пише от моя мейл.
За липсващи играчки са ми писали на 19 октомври - при положение, че поръчката е пусната преди месец ми е малко странно да се отнася за първата поръчка. А и първият път, когато правих поръчка имаше липсващ артикул и те ми върнаха парите за него в самата пратка без да ме питат.

Ами може би са ти писали и по-рано, но не си го получила или кой знае какво се е случило, те не са изпратили поръчката, защото са чакали отговор, замотали са се и на 19.10 са се сетили отново да те питат  newsm78

# 513
  • Русе
  • Мнения: 1 303
Най-добре им пиши за всички липсващи артикули да ти върнат парите, а всичко останало да изпращат. Егати тъпите австрийци, какво толкова чакат. Да пращат, да връщат останалите пари и това е...  Close

# 514
  • в центъра
  • Мнения: 450
Най-добре им пиши за всички липсващи артикули да ти върнат парите, а всичко останало да изпращат. Егати тъпите австрийци, какво толкова чакат. Да пращат, да връщат останалите пари и това е...  Close

Според мен те вече са пратили всичко, въпросът е да се разбере кога е тръгнала първата поръчка, за да знаем кога да я чакаме.

# 515
  • Мнения: 422
Totalna ludnica Simple Smile))

# 516
  • София
  • Мнения: 412
Според мен те вече са пратили всичко, въпросът е да се разбере кога е тръгнала първата поръчка, за да знаем кога да я чакаме.

 Praynig
В събота сме на р.ден и трябва без подарък да ходим  ooooh!, а уж от рано се подготвих Sick. Не са си малко пари да купувам друг, а и после като пристигне този кво да го правя newsm78 Дано скоро да дойдат
 Peace

# 517
  • Мнения: 4 877
съжалявам, че се намесвам във вашата тема, но аз имам подобен проблем с Мател. Вмъквам сам като идея - защо не искате компенсация (не замяна), все пак оперират с парите Ви вече 2 месеца.

# 518
  • Мнения: 855
съжалявам, че се намесвам във вашата тема, но аз имам подобен проблем с Мател. Вмъквам сам като идея - защо не искате компенсация (не замяна), все пак оперират с парите Ви вече 2 месеца.
Ами не е лошо като идея, vladkab ако решиш стресни им се малко и искай компенсация, за строшените нерви  Crossing Arms най-вече твоите, че сигурно на теб ти е най-некомфортно от цялата работа   Peace
Но каквото и да се реши трябва бързо да се действа, това 2 месеца чакане е доста  Crossing Arms

# 519
  • София
  • Мнения: 1 845
Точно така е, както ти го пишат момичетата.
Не са налични някакви артикули за 132 евро и те питат дали да ти ги заменят или да ти ги върнат по банков път.Сега, след като си отказала замяната, май чакат да им кажеш банкова сметка, по която да ти върнат обратно парите.
В крайна сметка имате ли яснота, изпратили ли са поръчката вече? Върнали ли са ти обратно парите?
Гледам други мами също отбират от немски, да се спретне едно писъмце до тях. Ако се наложи, ще помоля моята приятелка да го преведе, само ми дайте текст на бг.

# 520
  • Мнения: 90
Praynig
В събота сме на р.ден и трябва без подарък да ходим  ooooh!, а уж от рано се подготвих Sick. Не са си малко пари да купувам друг, а и после като пристигне този кво да го правя newsm78 Дано скоро да дойдат
 Peace
И ние така Sick  , но купих други подаръци в последния момент. Ако пристигне поръчката, ще останат за Коледа, но не се надявам много- повечето от моите неща ги няма сега в сайта Sad

# 521
  • Мнения: 2 122
Аз пък мисля, че Владка, като няма възможност не трябваше да се замесва въобще в поръчката.
В крайна сметка това са 2 месеца, аз какво да я правя например дъвкалката на Стефания при условие, че има зъби- да я спука ли, явно ще е за второто. Когато някой поеме ангажимет си го изпълнява съвестно и докрай. Разбирам желанието й да помогне, но в случая се получава неудобно и за нея и за нас. Владка  Hug- нищо лично, благодарна съм за помощта, просто наистина става въпрос за много пари и трябва да се отнасяме сериозно към това нещо.

# 522
  • Мнения: 4 584
Винаги може да я пуснеш в продавалника, а за второто да си купиш друга.

Много неприятно ми стана като прочетох последното мнение. Преди няколко месеца исках една буталка от този сайт и нямаше кой да организира поръчката. Чудех се дали да не се захвана и не посмях. Освен, че е отговорност да се занимаваш с чужди пари, трябва да отделиш време (и то много) да ходиш до банката, после до митницата (няколко пъти, тъй като нещата идват на части). Да се разправяш, тъй като когато участват много хора винаги има неразбории.
Имаш и разходи за транспорт в София, които никой не включва.

# 523
  • София
  • Мнения: 412
Винаги може да я пуснеш в продавалника, а за второто да си купиш друга.

Много неприятно ми стана като прочетох последното мнение. Преди няколко месеца исках една буталка от този сайт и нямаше кой да организира поръчката. Чудех се дали да не се захвана и не посмях. Освен, че е отговорност да се занимаваш с чужди пари, трябва да отделиш време (и то много) да ходиш до банката, после до митницата (няколко пъти, тъй като нещата идват на части). Да се разправяш, тъй като когато участват много хора винаги има неразбории.
Имаш и разходи за транспорт в София, които никой не включва.


Peace

# 524
  • Мнения: 2 122
Вижте сега- не го казах с лоши чувства към Владка, точно защото е достатъчно голяма галимация, просто не трябваше да се заема- никой не може да й се разсърди, че не иска да го прави. Аз си искам точно тази играчка, не искам да я пускам в Продавалника, плюс това не мога да й избия цената, защото от края на септември я има тук в един магазин и е 7 лева, аз колко трябва да я продам, за да мога да си възстановя и транспорт, и куриер и играчката  Tired

Общи условия

Активация на акаунт