Ролята на вечно незадоволения клиент?

  • 2 908
  • 66
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 450
Нормално е и в България да влиза като мода това "болестно" състояние.
Отдавна е навлезнало там.Нагледала съм се на какви ли не истерии.Правят го хора,материално необременени къде ли не.В ресторант,където кухнята е просто перфектна,за да всяват страх в собственика и да си "издействат" някоя екстра отгоре.В магазини,където целта е вси4ки да разберат що за мастити разбиратели са видиш ли. Laughing



Определено е въпрос на престиж Wink да изказваш недоволно мнение.`Колекцията на еди кой-си този сезон не струва` и подобни ,а в момента ,в който шефа прави намаление - гле`йте к`во стаа.Пълнят торба след торба Mr. Green - е,нали не струва тази колекция защо пазарувате Crazy

# 16
  • Мнения: 13 512

.Правят го хора,материално необременени къде ли не.В ресторант,където кухнята е просто перфектна,за да всяват страх в собственика и да си "издействат" някоя екстра отгоре.В магазини,където целта е вси4ки да разберат що за мастити разбиратели са видиш ли. Laughing

Правят го хора-комплексари, при това далеч не само материално необременени. Имам наблюдения във Варна какви хора го правят.Които с цената на  лишения са си позволили нещо, а после вадят душата на персонала за тези пари и правят скандал така,че всички да разберат,че Х е бил там и  е вдигнал скандал- хахаха,нещастници. На такива им  хвърлям в лицето  парите и ги гоня. Те са недоволни и затова,че са се родили, та от мен ли ще  останат доволни?
Случшало ми се е да съм недоволна в заведение, да върна порция- но никога да не си я платя. Приготвят ми нова,заменят ми я, вадят ми я от смеетката, но аз съм курназ и си плащам с кеф. Ще се чувствам унизена да ми  "опростят" плащането.

# 17
  • Мнения: 389
Наблюдавала съм на съседна маса мъж да го прави, страшно грозно. Сякаш за да се докара пред мацката с което беше, такива капризи не си бях представяла, че някой може да върти. Почти разплака сервитьорката, а тя беше мило и старателно момиче. Идеше ми да ида дотам и да му кажа какво мисля.

Аз по-скоро съм склонна да премълча ако съм недоволна от нещо, отколкото без повод да вдигам скандали и да правя панаири. А понякога е трябвало ... Такъв кокрейл са ми носили в едно Варненско заведение, поне 25% беше вода  ooooh!

Лошото е, че в един момент ми избива целия негативизъм върху някой почти невинен и нищо неподозиращ, като например една лелка, която си заряза кошницата на касата и се върна да търси някакво олио в супермаркета, докато хора стояха да я чакат. Като се върна я насолих и всички ме помислиха за кучка  Crossing Arms

# 18
  • Мнения: 27 524
Не ги умеем тези роли.  Grinning Май не познавам такива хора, но знам, че има. Ама са рядкост, мисля.

# 19
  • Мнения: 2 022
Не мога това, не го умея. И ако ми се наложи се препотявам сто пъти и ми е по-неудобно, отколкото на персонала.

# 20
  • София
  • Мнения: 3 421
Не ги умеем тези роли.  Grinning Май не познавам такива хора, но знам, че има. Ама са рядкост, мисля.

И аз така нито го умея, нито познавам такива хора, но наскоро установих, че имало доста-пък аз заплес пак  не съм разбрала.

Отиваме на обяд с колежката - поръчваме си супа и по една салата - носят ни супата опитваме - кисела, прокисната. Викаме сервитьорката и я връщаме. След малко носят салатите и на колежката в салатата имаше макарони, които бяха явно и видимо мухлясали. Пак викаме сервитьорката и тогава идва управителката и на висок глас ни съобщава, че явно сме искали безплатен обяд и било й омръзнало от такива. А ние не сме искали нищо друго, просто това което донесоха беше развалено. В интерес на истината ако не беше колежката просто щях да си платя и никога повече да не стъпя там, но тя е по-серт.

# 21
  • Пловдив
  • Мнения: 1 219
Ооооо, има такива хора. Не само в завeдения за хранене се срещат. Имали сме клиенти, които веднъж разбрали, че за да не се разправяме и караме с тях, се съгласяваме да направим компромис. И са злоупотребявали с това. Имаше например един, дето вечно "забравяхме" да му извадим 2-3 снимки. Най-вероятно наистина сме изпуснали някоя някъде, но какъв е шанса да пропуснем снимки на един и същи човек 3 пъти поред? И интересното е че на всички "забравени" снимки бяха с други хора, т.е. трябва да се извадят по 2 броя, за да има и за другите. Говорим за аванта от 60-80 стотинки ooooh!
Или пък скандалът "снимката беше много тъмна и трябва да я извадите наново и не няма да ви донеса старата, аз ви казвам, че не е хубава и вие сте длъжни да ми приемете рекламацията". Как пък така клиентите знаят, че съм длъжна да приема рекламация, но не искат и да чуят, че те трябва да върнат негодната стока newsm78. И пак ставаше въпрос за стотинки.

# 22
  • Мнения: 920
Винаги си нося кутийка с мухи - да ги мятам в супата. Като се доближи сервитьора, бутам бутилката с вино, да се разлее, все едно, че е той. За основното имам малко косми - слагам ги като се понаям.

И, много мразя това компенсиране с пари. Като не ми харесва, ставам и си заминавам и повече не стъпвам.
Особено за дрехи и обувки. След няколко случки имам навика да оглеждам много подробно - шевове, ципове. Ама ще ви намалим с 5 лв. Ми не искам да ми намалявате, искам качество.

# 23
  • Мнения: 1 924
Винаги си нося кутийка с мухи - да ги мятам в супата. Като се доближи сервитьора, бутам бутилката с вино, да се разлее, все едно, че е той. За основното имам малко косми - слагам ги като се понаям.


 tooth

Това ме подсети за едно филмче,което бях гледала навремето...
Там един пич-от типа абсолютен загубеняк,дребен офисен работник, някак успя да покани една готина колежка на среща.
И я води, естествено, в хипер луксозен ресторант, за да я впечатли.
Понеже , естествено,няма пукнат долар да си плати,
си беше донесъл косъм ли,хлебарка ли, и я метна в чинията, след като се нахраниха.

# 24
  • Варна
  • Мнения: 1 306
Не ги умея и аз тия, и ми е грозничко. Но има и друго - тук трудно ще ти се върже персонал на заведение на разигравките. Оня ден, в един магазин за обувки слушах една жена, искаше да върне някакви сандали, понеже дали дефект. Собственикът, вместо да се извини, и говореше с досада и все едно че и прави услуга: "Ами мога да Ви ги взема обратно единствено ако вземете нещо на същата стойност". Бляк!

# 25
  • Мнения: 1 299
Бихте ли мрънкали в заведение напр. - кафето е рядко, тортата ми малка, сламката ми къса и т.н. само и само да изврънкате "безплатен обяд"
Или в магазина? В козметичния магазин? Детското студио?

Никога  Naughty

# 26
  • Мнения: 1 798
Подобен тип отношение към сервитьори, продавачки и други служители ненавиждам.
Но имам такава позната. Навсякъде трябва да се заяде без причина.
Мисля, че зависи от характера на човек, но пък тази моя позната по принцип е позитивен и усмихнат човек, но стане ли дума за ресторанти, рецепции... полудява. Првръща се в дявол. И то без причина.

# 27
  • Мнения: 583
Никога не се държа така, но имах случай - пазарувам в магазин, и пред мен една наконтена и префърцунена госпожица си купува френско сирене, естествено с жестовете и маниерите, с които искаше да покаже ,че е над простите продавачки и клиенти, но сама себе си изложи, като и дадоха сиренето тя го отвори, уж да го провери, въпреки че видя, когато го режеха, подуши го и като се развика, че имал специфична миризма и щяла да се отрови, че ще се обади да се оплаче, че и продават хранителен продукт с изминал срок на годност. И каква беше изненадата и когато излезе шефа и съвсем нормално и спокойно и обясни, че аромата на френското сирене е такъв специфичен, и винаги е бил такъв. Та тази госпожица си тръгна като наакана от магазина.

# 28
  • Мнения: 1 299
Никога не се държа така, но имах случай - пазарувам в магазин, и пред мен една наконтена и префърцунена госпожица си купува френско сирене, естествено с жестовете и маниерите, с които искаше да покаже ,че е над простите продавачки и клиенти, но сама себе си изложи, като и дадоха сиренето тя го отвори, уж да го провери, въпреки че видя, когато го режеха, подуши го и като се развика, че имал специфична миризма и щяла да се отрови, че ще се обади да се оплаче, че и продават хранителен продукт с изминал срок на годност. И каква беше изненадата и когато излезе шефа и съвсем нормално и спокойно и обясни, че аромата на френското сирене е такъв специфичен, и винаги е бил такъв. Та тази госпожица си тръгна като наакана от магазина.

 smile3532

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 23 674
Никога не се държа така, но имах случай - пазарувам в магазин, и пред мен една наконтена и префърцунена госпожица си купува френско сирене, естествено с жестовете и маниерите, с които искаше да покаже ,че е над простите продавачки и клиенти, но сама себе си изложи, като и дадоха сиренето тя го отвори, уж да го провери, въпреки че видя, когато го режеха, подуши го и като се развика, че имал специфична миризма и щяла да се отрови, че ще се обади да се оплаче, че и продават хранителен продукт с изминал срок на годност. И каква беше изненадата и когато излезе шефа и съвсем нормално и спокойно и обясни, че аромата на френското сирене е такъв специфичен, и винаги е бил такъв. Та тази госпожица си тръгна като наакана от магазина.

 smile3532
Мда, синьото сирене има миризма на стари чорапи. Ама много стари и употребявани. Laughing hahaha

Общи условия

Активация на акаунт