Магазини Jumbo

  • 245 406
  • 1 078
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 10 758
Аз днес спрях на спирката на автобуса.В паркинга никога повече няма да спирам, дори и да има места Naughty
Отидох да взема малко неща, а си излезнах с пълна торба Joy

# 841
  • София
  • Мнения: 5 349
Забравих да отбележа, че мъжът ми е купил само едно дребно нещо, което като ми го показа, от пликчето ме лъхна на задушлива пластмаса. Изнесохме го навън да се отмирисва, което не знам дали ще стане... Горкия персонал, горките клиенти!

# 842
.Като гледам има много оплаквания по различни въпроси,така че свмятам да ви разясня някои неща за магазина.Първо в паркинга има газове тъй-като някой български чиновник чака да му се даде тлъст подкуп,за да си свърши работата и да даде акт 16 за сградата и да пуснат тока.Дотогава магазинът ще работи на генератор и ще се тровим с този въздух. Второ персоналът е наполовина от необходимия и работи на 12 часови смени всеки ден,като му се дава само една почивка от 30мин за целия ден.Някои от работниците неса имали почивен ден от 12-13 дена.Така че трудно може да искате от човек който работи повече от 10  поредни дена без почивка по 12 часа да бъде усмихнат и любезен.Трето магазинът е разделен на различни отдели ( канцеларски отдел,детски играчки,сезонни стоки и др.).Продават се хиляди артикули,а вие искате служител от долния етаж да зне дали има някоя стока от съвсем друг отдел на горния етаж.Трябва да се съгласите ,че трудно може да стане тази работа.Четвърто- оплаквания има за това ,че служителитге неса искали да отварят кутиите ,за да разгледате играчките.Както казах персоналът е малко,около 30 човека.Клиентите в същото време са няколкостотин.И като се наложи на 30 клиента да се отворят кутиите,един служител ще загуби средно по 10 мин. само с 1 клиент.При това положение няма кой да зарежда рафтовете и ще се разхождате в опразнен магазин.Така че неса служителите виновни ,че не отварят кутиите ,а това е заповед на гръцките шефове.И ако някой човек от персонала отвори кутия ,за да ви покаже стоката ,да знете че ви прави голяма услуга,защото ако го види някой шеф ,после може да си има проблеми.Друг проблем е ,че българинът  е ужасно любопитен човек.От половината стока има извадена мостра от всяка кутия с дадена стока.Но на  българина това не е достатъчно.Има много любопитковци които въпреки ,че има мостра,отвеарят кутийте и ги късат.Така вадят стоката,че я и чупят,но всичко това е до културата на човека.Освен това когато отвори магазинът,рафтовете бяха отлично подредени.Само за 1 ден обаче,клиентите ги обаркаха  обаркаха   обаркахаотвсякаде.Взимат приимерно чашка от някаде,разглеждат я и после нея връщат на същото място,а я зарязват върху друг модел чаша на 10 сантиметра от мястото където трябва да бъде.И после минава друг клиент и почва да се чуди  тая   чаша сега къде и е местото и коя от цените да гледа.Като оставим настрана тоталното разместване на стоката може да споменем и друг любим номер на някои клиенти.Взима примерно някоя стока от единия етаж.И той незнае защо я е взел ,ама си я носи с него.Отива после на другия етаж и там вече твърдо решава,че тази стока неиска да я купи и я зарязва на някой рафт.Само за това разместване на стоката правено от някои клиенти,персоналът си губи  1/3 от времето да го оправя.Другата част от времето отива в сваляне на стока от склада и редене по рафтовете.Така че няма какво да се чудите ,че всеки служител бърза на някаде и няма време да ви обърне повече внимание,тъй като просто няма време.Пък и в магазините "Джамбо" (пише се с "а" на български ) служителите са мърчендайзери ,а не продавачи.Това ще рече ,че задачата им е да пълнят рафтовете със стока,а не да обслужват клиентите.И да ви харесва и да неви харесва това са директни заповеди от гръцките шефове,така че няма защо да се сърдите на персонала.Разбирасе някои от служителите са по нелюбезни,други са по -любезни,но това е напълно нормално.Всеки от вас на мястото където работи има различни колеги .И по-готини и темерути.Такъв е живота.Весели празници все пак и дано съм успял да ви разясня поне малка част от процеса на работа в магазина,за да няма много сърдити клиенти Simple Smile

# 843
# 844
# 845
  • Мнения: 178
Цялата работа е, че са бързали да отворят за Коледа на всяка цена. А ако нямат акт 16, както казвате, пазаруването там освен неконфортно, може да се окаже и опасно. Това е лудост да се отваря такъв голям търговски обект без акт 16. Този акт не е само чиновнически каприз, а е гаранция че сградата е безопасна и са спазени всички строители норми.

# 846
  • София
  • Мнения: 46 974
Катито - това, че магазина няма достатъчно персонал си е техен проблем, а за акт 16 да не говорим....изобщо не е трябвало да го отварят, ама пуста му лакомия да хванат празниците...
Колкото до отваряне на кутии, размествания и т.н. - това е право на клиента. Тогава е коректно да има срок за връщане на стоката неоправдала очакванията ни...дори ако се счупи за 2 дни или просто не се хареса на клиента....и той да е поне месец да кажем...Да не говорим, че да има изложена стока и да ти откажат да ти я продадат е някакъв абсурд - нямала баркод...еми за това те са си виновни...Мъжът ми имаше същия случай в щатите за едни чаши - та на касата му се извиниха сто пъти,  чашите струваха по 6 долара всяка, касиерката само го питала колко да ги маркирам 2 долара добре ли е и му ги дала...дет се вика, за да не ги върне и да не се оплаче щеше и да му ги подари...а в Джъмбо ти казват - НЕ може да ги го продадем, ако искаш върви си го смени....
Е айде сега,да не си говорим за БГ простотия и възпитание, защото далеч не е само при клиентите...

# 847
  • София
  • Мнения: 9 261
Както винаги при нас нещата стават по-трудният начин. Никъде в цивилизована държава магазин няма да отвори без акт 16.  #Crazy Обаче ние бързаме да правим печалби. Клиентът е в правото си да види това, което купува. Откъде да е сигурен, че в кутията няма тухла например. А това, че не могат да се пробват играчките на батерии е направо безумие. Ами ако купя нещо за подарък и то не работи, представете си какъв срам, ще дам на хората бележката да си подменят стоката.  #2gunfire
И за персоналът, че е малко, няма вина клиента, а този, който е собственик.

# 848
  • София
  • Мнения: 5 349
Какъв е този незаконен магазин?

Ние сме свикнали на всякакво търговско обслужване, но поне въздухът във ВАШИЯ обект да става за дишане!
И играчките, които предлагате да са направени от материали разрешени за детски стоки!

Призовавам  родителите да не водят деца в ДжЪмбо! И поне да помирисват всеко нещо, преди да помислят да го купят!

# 849
  • Мнения: 7 641
Проблема с паркинга също не зависи от нас. Ние сме закупили магазина както е построен.

е какво ми е на паркинга- само вентилацията да пуснете и е о.к и лампите, също.

Катито, много кисело го раздаваш. На български името на магазина ви не съм срещнала никъде, сайт няма, нито реклама, добре че тука претенциите от Форума ви популяризираха. Не смяташ ли, че не е редно да се заяждаш.
Каво са ви наредили- не знам, ама клиентът винаги е прав, даже и в Гърция.

# 850
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Дядо Коледа мина и остави влака на Фишер Прайс.
Много е ХУБАВ.Сглобихме го и го пуснахме.
Отделно строителна площадка/багери,бетоновози и камиони/
И пижама с камиони.
Много съм доволна. Peace
Аз проблем с газовете в паркинга не съм имала.Пазарувах в началото и беше празно.  bouquet

# 851
  • Мнения: 2 232
Съгласна съм с Анна. Peace
За това, че персоналът е малко, най-малко е виновен клиента обаче, ми да вземат да го увеличат и да дават почивка на тия хора...какъв е тоя робски труд NaughtyАз пък два пъти съм се допитвала до персонала и двата пъти момичетата бяха много любезни и отзивчиви-явно съм улучила от нетемерутите. Simple Smile

Влезнах в темата за друго, само да кажа, че и нашите бодита с Том и Джери пуснаха, а ги прах на ръка умишлено и то с хладка вода.Вече ако взимам, ще взимам по едно за проба.....
И да питам ако сте виждали( че нещо ми обягва)- Има ли там някакви роботи, които да стават на различни неща- на количка , самолет т.н.?Моят  почти 4г. син така ми обясни последното желание от дядо Коледа, но май ще остане за Р.Д. , януари  месец.....

Весели празници ви желая. Hug

Последна редакция: вт, 25 дек 2007, 16:22 от Deja Vu

# 852
  • Мнения: 4 664
Deja Vu   - това за което питаш са трансформери  Grinning
В Джъмбо имаше мисля , но много хубави и евтини имаше в МАРСЕЛ ! Моят син има тигър , който става на кола и някакво друго неясно на вид същество ... което става пак на някакво превозно средство  Wink

# 853
  • София
  • Мнения: 12 131
Катито започнах да чета поста ти,но не го дочетох до край!Израз от рода на "трудно може да искате" не може да бъде обръщение към клиент!
Само искам да кажа,че проблемите на магазина НЕ СА и НЕ ТРЯБВА да бъдат проблеми на клиентите!!!
Първо да бяхте уредили всички проблеми с персонала /да наемете достатъчно хора/,с узаконяването на обекта /акт 16/ и всичко останало и след това да отворите врати.
Лично аз се сблъсках с това,че персонала НЕ ЗНАЕ функциите на играчките и започва да чете по кутиите.Слава богу и аз мога да чета,дори и на английски.
И процеса на работа в магазина не засяга клиента.Той отива в магазина оставя си парите и иска качествено обслужване!А това,че хората са малко,не са почивали,някой си чиновник искал подкуп не го интересува.Уж влезнахме в Европа,а гърците май отдавна са там...
Весели празници и на теб! Peace

# 854
  • Мнения: 2 033
Катито, технологията на "тлъстия подкуп" явно вече е овладяна от "Джамбо....." след като работи с касови апарати без А16. Т.е., имате и Удостоверение за регистрация на търговски обект....надявям се?! А пожарогасители?
Ако някой квартален нещастен магазин отвори по този начин точно на втория ден на собственика ще му се иска да си направи харакири от проблемите, които ще му се изсипят.

Във Франция веднъж се опитах да сгъна един пуловер, който бях разгънала да разгледам в един магазин. Веднага ме връхлетя едно момиче и ми каза, оставете, аз за това съм тук. Не искайте от клиентите да не пипат! Това не е музей, а магазин. И е на самообслужване, за да пазаруват хората повече. Да ВИ оставят повече пари от предварително намисленото.

Ако играчките се тестват на място, увеличавате стойността на обслужването, хората ще знаят, че е по-надеждно, и онзи кош долу на изхода няма да е толкова пълен. Ще си спестите бъдещи рекламации, които са неприятни за всички. На мен сте ми близо, обаче ако идваш от Чепинци, за 10 лв играчка, просто хвърляш и забравяш за магазина. Поздрави.

Общи условия

Активация на акаунт