Магазини Jumbo

  • 245 460
  • 1 078
  •   1
Отговори
# 885
  • Мнения: 10 758
Благодаря за отговора за адреса, а понеже ми е малко далече и за да не ходя напразно бихте ли ми казали дали вътре има от ония чехли, които са като плюшени играчки, нали се сещате? И ако има горе долу някакви цени Rolling Eyes
Благодаря и Весели Празници Simple Smile
Има чехли, плюшени и неплюшени.Около 5-10 лв. са.

# 886
Много Благодаря за бързия отговор :p

# 887
  • Мнения: 711
Честито Рождество Христово!!!   bouquet
Искам и аз да се оплача от паркинга. Нашата кола е голяма, но е ниска (към земята). Едвам влезнахме в скапания паркинг и на излизане, аз слезнах от колата за по-сигурно, че ще успеем да излезем от там. Може ли да направят толкова скапано този паркинг, стръмен и ... просто нямам думи. За "въздуха" няма да коментирам.  Sick А също и вътре можеше няколко климатика да пуснат. На втория етаж особено не се диша.
Уверявам ви, че в Гръцкия Джъмбо не е така.  Peace
И това, че персонала не е достатъчен не сме ние клиентите виновни. Естествено,че ако взема стока и реша няма да я купувам ще я оставя където си искам. В чужбина как могат да се спряват с този проблем, само тук не можем?
Но все пак всички знаем къде живеем.... Mr. Green

# 888
  • София
  • Мнения: 6 905
Благодаря на всички за отговорите! Явно ще ходя по моловете. Rolling Eyes

# 889
  • софия
  • Мнения: 49
Благодаря за отговора за адреса, а понеже ми е малко далече и за да не ходя напразно бихте ли ми казали дали вътре има от ония чехли, които са като плюшени играчки, нали се сещате? И ако има горе долу някакви цени Rolling Eyes
Благодаря и Весели Празници Simple Smile
и аз исках такива оказа се че са свършили иначе бяха на добри цени за 21-25 номер по2 лв.

# 890
Аз си купих джип с дистанционно от джъмбото и съм доволен.Гледам, че има оплаквания ,защото нямало мостри от играчките и неможело да се види дали работят с батерии или без батерии.То на всяка кутия си пише ако играчката работи с батерии.Нужно е само малко да се вглеждате.Освен това никога несе доверявайте на продавач да ви препоръчва стока.Аз си избрах джипа в джъмбото сам и съм доволен от избора си.Независимо от кой магазин купувате мислете сами кое ви харесва,защото в половината продавачите ще се опитат да ви пробутат стоката,която най-малко им се продава.А относно по предните коментари ,че клиента имал право да си прави едва ли не каквото иска,да и да мъкне стоката и да я зарязва навсякаде в магазина ,изобщо несъм съгласен.Както е казала по-горе Катито не ми  се струва нормално да вземеш чаша примерно от рафта и да я сложиш на 10 см встрани от нея,пред друг модел чаша.Невиждам какво усилие ще коства да я върнете на същото място.Все пак после този който ще седи пред разместената стока и ще се чуди коя цена да глда за съответния артикул сме пак ние клиентите.И един вид ние сами си правим мръсно така и се затрудняваме.Пък и на места наистина видях клиенти да си отварят кутии със стока ,за да я разгледат отвътре,а точно пред тях имаше извадени мостри.Весели празници и да се стягаме за новата година,че понамаляха парите както винаги след празничните дни  Grinning

# 891
  • София
  • Мнения: 503
Днеска работи ли ,нищо че ми е на 2 крачки ама ме мързи да проверя  Flutter

# 892
  • София
  • Мнения: 46 979
Марто - не е така, као магазина има достатъчно, а и съвестен персонал, след като някой остави чашата не където трябва, просто би следвало тя да си е на мястото след 2-3-5 мин. и да няма такъв проблем Wink

# 893
  • Мнения: X
Работи, преди час се върнахме оттам. Хем отидохме само за музикалното килимче, а се върнахме с огромен чувал...

# 894
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
.Като гледам има много оплаквания по различни въпроси,така че свмятам да ви разясня някои неща за магазина.Първо в паркинга има газове тъй-като някой български чиновник чака да му се даде тлъст подкуп,за да си свърши работата и да даде акт 16 за сградата и да пуснат тока.Дотогава магазинът ще работи на генератор и ще се тровим с този въздух. Второ персоналът е наполовина от необходимия и работи на 12 часови смени всеки ден,като му се дава само една почивка от 30мин за целия ден.Някои от работниците неса имали почивен ден от 12-13 дена.Така че трудно може да искате от човек който работи повече от 10  поредни дена без почивка по 12 часа да бъде усмихнат и любезен.Трето магазинът е разделен на различни отдели ( канцеларски отдел,детски играчки,сезонни стоки и др.).Продават се хиляди артикули,а вие искате служител от долния етаж да зне дали има някоя стока от съвсем друг отдел на горния етаж.Трябва да се съгласите ,че трудно може да стане тази работа.Четвърто- оплаквания има за това ,че служителитге неса искали да отварят кутиите ,за да разгледате играчките.Както казах персоналът е малко,около 30 човека.Клиентите в същото време са няколкостотин.И като се наложи на 30 клиента да се отворят кутиите,един служител ще загуби средно по 10 мин. само с 1 клиент.При това положение няма кой да зарежда рафтовете и ще се разхождате в опразнен магазин.Така че неса служителите виновни ,че не отварят кутиите ,а това е заповед на гръцките шефове.И ако някой човек от персонала отвори кутия ,за да ви покаже стоката ,да знете че ви прави голяма услуга,защото ако го види някой шеф ,после може да си има проблеми.Друг проблем е ,че българинът  е ужасно любопитен човек.От половината стока има извадена мостра от всяка кутия с дадена стока.Но на  българина това не е достатъчно.Има много любопитковци които въпреки ,че има мостра,отвеарят кутийте и ги късат.Така вадят стоката,че я и чупят,но всичко това е до културата на човека.Освен това когато отвори магазинът,рафтовете бяха отлично подредени.Само за 1 ден обаче,клиентите ги обаркаха  обаркаха   обаркахаотвсякаде.Взимат приимерно чашка от някаде,разглеждат я и после нея връщат на същото място,а я зарязват върху друг модел чаша на 10 сантиметра от мястото където трябва да бъде.И после минава друг клиент и почва да се чуди  тая   чаша сега къде и е местото и коя от цените да гледа.Като оставим настрана тоталното разместване на стоката може да споменем и друг любим номер на някои клиенти.Взима примерно някоя стока от единия етаж.И той незнае защо я е взел ,ама си я носи с него.Отива после на другия етаж и там вече твърдо решава,че тази стока неиска да я купи и я зарязва на някой рафт.Само за това разместване на стоката правено от някои клиенти,персоналът си губи  1/3 от времето да го оправя.Другата част от времето отива в сваляне на стока от склада и редене по рафтовете.Така че няма какво да се чудите ,че всеки служител бърза на някаде и няма време да ви обърне повече внимание,тъй като просто няма време.Пък и в магазините "Джамбо" (пише се с "а" на български ) служителите са мърчендайзери ,а не продавачи.Това ще рече ,че задачата им е да пълнят рафтовете със стока,а не да обслужват клиентите.И да ви харесва и да неви харесва това са директни заповеди от гръцките шефове,така че няма защо да се сърдите на персонала.Разбирасе някои от служителите са по нелюбезни,други са по -любезни,но това е напълно нормално.Всеки от вас на мястото където работи има различни колеги .И по-готини и темерути.Такъв е живота.Весели празници все пак и дано съм успял да ви разясня поне малка част от процеса на работа в магазина,за да няма много сърдити клиенти Simple Smile
Аз предлагам, като най-простичко решение на всички споменати проблеми, да се забрани достъпа на клиенти до магазина. Така няма да има кой да разрежда иначе добре подредените рафтове с играчки и да пренася от горния етаж стоки, които да зареже на долния.
Изобщо не ме интересува кефът на гърците - тук е България и трябва да се съобразяват с потребителдските навици на местните "аборигени". Освен това, щом на служителите им е кеф да работят при тези условия, значи си ги заслужават. Малко самоуважение на никой не е навредило!
И продължавам да се чудя в коя ли куха гръцка кратуна се е оформило убеждението, че може да си продава тук тетрадките изписани на гръцки отвътре...

# 895
  • София
  • Мнения: 9 262
Честито Рождество Христово!!!   bouquet
Искам и аз да се оплача от паркинга. Нашата кола е голяма, но е ниска (към земята). Едвам влезнахме в скапания паркинг и на излизане, аз слезнах от колата за по-сигурно, че ще успеем да излезем от там. Може ли да направят толкова скапано този паркинг, стръмен и ... просто нямам думи. За "въздуха" няма да коментирам.  Sick А също и вътре можеше няколко климатика да пуснат. На втория етаж особено не се диша.
Уверявам ви, че в Гръцкия Джъмбо не е така.  Peace
И това, че персонала не е достатъчен не сме ние клиентите виновни. Естествено,че ако взема стока и реша няма да я купувам ще я оставя където си искам. В чужбина как могат да се спряват с този проблем, само тук не можем?
Но все пак всички знаем къде живеем.... Mr. Green

Климатиците работят на ток, какъвто те все още нямат. Simple Smile

# 896
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Честито Рождество Христово!!!   bouquet
Искам и аз да се оплача от паркинга. Нашата кола е голяма, но е ниска (към земята). Едвам влезнахме в скапания паркинг и на излизане, аз слезнах от колата за по-сигурно, че ще успеем да излезем от там. Може ли да направят толкова скапано този паркинг, стръмен и ... просто нямам думи. За "въздуха" няма да коментирам.  Sick А също и вътре можеше няколко климатика да пуснат. На втория етаж особено не се диша.
Уверявам ви, че в Гръцкия Джъмбо не е така.  Peace
И това, че персонала не е достатъчен не сме ние клиентите виновни. Естествено,че ако взема стока и реша няма да я купувам ще я оставя където си искам. В чужбина как могат да се спряват с този проблем, само тук не можем?
Но все пак всички знаем къде живеем.... Mr. Green

Климатиците работят на ток, какъвто те все още нямат. Simple Smile

Ми да си го оправят проблема първо, пък после да риват, че клиентите им били прекалено претенциозни и искали и въздух... Ей хора, никое право не е гарантирано, било то и правото да дишаш! Всеки трябва да си търси правата и тогава всичко ще потръгни по друг начин и няма да се оплаквате в стил "ама нали знате как стават нещата в България..."

# 897
  • София
  • Мнения: 3 246
На мен магазинът страшно ми хареса. Впечатлена съм от богатия избор и подреждането на стоките. Цените ми се сториха много по-добри, отколкото на други места. Намерих това, което търсех- с 20 лв. по-евтино, отколкото в други магазини. Накупих и други подаръци. Наложи се да попитам за една играчка- жената, която зареждаше един от рафтовете, ми отговори много любезно и ме упъти къде се намира играчката. Със сигурност ще го посетя пак.

Относно постинга на Катито- това е познат феномен: във всяка такава тема, касаеща магазин или детски клуб, се намира я собственик, я служител, който се чувства лично засегнат от критиките и съответно, длъжен да отговори по някакъв начин. Намирам този начин на реакция за доста жалък и най-вече, безполезен. Не можете да трогнете клиентите, като ги нагрубявате и обвинявате за всички проблеми. Хората отиват в магазина да си оставят парите и са в правото си да имат изисквания и да бъдат добре обслужени, независимо от личното мнение на персонала.

# 898
  • sofia
  • Мнения: 192
имам питане за стока някой знае ли хубаво ли е чинчето за 59лева пласмасово с дъска  Интересува ме нещо подобно може и маса със столове за 5годишно дете да може да си рисува  Hug newsm78

# 899
  • Мнения: 2 160
Честита Коледа!
Аз като бях не видях да има такива слончета:
http://shop.danet.bg/product_info.php?cPath=73_179&products_id=2102
видях само кончета подобни, дали някой е видял слонче?

Общи условия

Активация на акаунт