Новини за катастрофата причинена от Максим Стависки

  • 28 228
  • 686
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 4 423
В предишната заключена и изтрита тема, бях от малкото, които писаха, че той е престъпник, от момента, в който се е качил пил в колата си да кара - продължавам да го твърдя!!!
Не ми пука кой е, какъв е, дали съм се гордяла с него - той е престъпник, всичко друго минава на заден план автоматично!

# 61
Снимката не доказва нищо!
При такъв тип измервателни инструменти стрелката е окачена на подвижна система, която се връща в нулево състояние от специални пружини. При силно сътресение стрелката може да се отклони много, без това да има връзка с показанието, което трябва да отчете уреда. При откачането да подвижната система стрелката обикновено остава в последното си състояние, но това не означава , че показанието и е истинско. Не бъркайте часовника с аналоговите измервателни инструменти от този тип. И оборотомера показва 2000 оборота в минута, но двигателя едва ли е бил с такива обороти в момента на катастрофата.

Последна редакция: ср, 15 авг 2007, 20:57 от jeilmedia

# 62
  • Мнения: 6 167
Проблемът е че всеки се мисли за недосегаем.

не всеки.
но определено има недосегаеми хора.

# 63
  • Мнения: 9 865
Съвсем нормална кола си е това, малко по-скъпа от някое друго ...

Кейси да ти кажа аз не знам какво е SUV, но Хамърите не са съвсем обикновени коли. Не само, че са скъпи, ами именно те карат да се мислиш за нещо по-различно от простосмъртен - кофа кръв и чувал кокали... Не е като да си с Корса или Голф, защото с малките коли ти е ясно, че блъснеш ли се, лапаш цялата предница и заминаваш, но в това чудовище (щото Хамърите са си чудовища сред автомобилите) си мислиш, че... ехей. Ама що си мислиш само за себе си...
Бе Стависки с руски манталитет ли е или с придобит български?!

# 64
  • Мнения: 1 356
Проблемът е че всеки се мисли за недосегаем.

не всеки.
но определено има недосегаеми хора.



Всеки качен на такъв Хамър, или на джип който хвърчи с безумна скорост се мисли за такъв. Друг е въпросът дали е така. Народопсихология.

# 65
  • Мнения: 6 167
не само габаритите на колата те карат да се чувстваш недосегаем.
факта, че всяка трошка в българия е с пълно автокаско е много опасен.
когато човек знае, че ще плаща за да си оправи калника внимава повече.

# 66
  • Мнения: 7 837
Да, странна народопсихология, че като караш "джип" и вече си голямото  "добро утро"...

И защо при 100 км/час, оборотите да не са 2000?

# 67
  • София
  • Мнения: 3 244
В предишната заключена и изтрита тема...

Темата пак такава ли е била или между другото е станало въпрос за Стависки? Парадоксът е, че Максим е бил лице на кампанията "Ако си пил, слез, искам да стигна жив" Tired

# 68
  • Мнения: 1 393
Кейси, далеч са от обикновените ЕсЮВи Хамърите.
Това са военни коли, правени специално само и по заявка на Американската армия до преди няколко години, едва напоследък са и за масова употреба (по ирония, първият Хамър е поръчан и направен за Арнолд Шварценегер, м/у другото, преди петнадесетина години).
Сегашните са си баш като военните коли с единствената разлика, че нямат "място за оръжие".
Т.е. са си "месомелачки" и още как.  Peace

# 69
  • Мнения: 9 865
не само габаритите на колата те карат да се чувстваш недосегаем.
факта, че всяка трошка в българия е с пълно автокаско е много опасен.
когато човек знае, че ще плаща за да си оправи калника внимава повече.


Лени, права си, обаче как е възможно да внимаваш заради пари/глоба/автомобила си, а да не ти пука, че може да умреш ти, хората които возиш и още не се знае кой на пътя, в кола или пеша...  Тва е толкоз тъпо!
А пиенето е без коментар, то не бяха кампании, не беше чудо, еми няма ефект.
Сещам се, че наскоро (месец, два) даваха анкета от нощен бар, дискотека май беше... Питаха ги младежите първо кво пият... и после с какво са дошли, а след това с какво ще си отидат. Сещате се какво казаха нали. Всички с коли, всички на водки и бири и всички с колите после.
Питаха и барманите и управителя на заведението дали са наясно, че клиентите на бара им къркат и карат след това. Казаха, че са наясно, но това не е тяхна работа... ми не е.

# 70
  • Мнения: 7 837
MrsG, вярно че са здрави, но тези за масова употреба, са по-леки (ако може така да се определи де), освен плоския вариант, който е точно военния. Наскоро видяхме челен удар между малка лека кола и голяма Тойота. Ситуацията беше почти същата. По-ниската кола никога няма шанс и това е.

# 71
  • Мнения: 1 356
не само габаритите на колата те карат да се чувстваш недосегаем.
факта, че всяка трошка в българия е с пълно автокаско е много опасен.
когато човек знае, че ще плаща за да си оправи калника внимава повече.

[/quo

До голяма степен те карат.
Друго си е да хвърчиш със скоростта на светлината и да задминаваш всеки без дори да е успял да те види Хамър ли караш или друга супер машина.
За каското не виждам толкова каква е връзката, и да си с каско и да си без него, ти си с по-малката и по-стара кола и винаги си потърпевш когато отсреща имаш такъв звяр. Каското надали би ти помогнало кой знае колко. Старата кола с каско е опасна за малки произшесвтия които в повечето случаи нямат трагичен край. В повече от случаите бързите , мощни автомобили не спазват закона по пътя. Тяхното каско не е само на колата, то е по презумция, тях никой не може да ги пипне. Както в случая. Това имах предвид като написах за недосегаемите.

# 72
  • Мнения: 3 521
Убиец можеш да станеш и със Запорожка.

# 73
  • Мнения: 28 943
Сещам се, че наскоро (месец, два) даваха анкета от нощен бар, дискотека май беше... Питаха ги младежите първо кво пият... и после с какво са дошли, а след това с какво ще си отидат. Сещате се какво казаха нали. Всички с коли, всички на водки и бири и всички с колите после.
Питаха и барманите и управителя на заведението дали са наясно, че клиентите на бара им къркат и карат след това. Казаха, че са наясно, но това не е тяхна работа... ми не е.

Четох някъде по въпроса (дано да не е било в тази тема, ако да - простете!), че и тази топла вода е открита отдавна. Паркира се автомобилът пред питейното заведение и шофьорът оставя ключа. Когато си тръгва, го получава само срещу проверка с дрегер. Ако резултатът е положителен, не му дават ключа, а му поръчват такси. Просто и елементарно.
Няма кой да го направи, обаче.

# 74
  • Мнения: 6 167
Biskara , пълното автокаско е предпоставка за повече катастрофи.
Затова из Европа само много скъпи и нови коли са с пълно автокаско. Това е нещо, което не всеки голф може да си позволи.
При манталитета в страната, пълното автокаско е още една от предпоставките за шофьорите да не внимават и да поемат рискове.
Безспорно при инцидент, като този, малката кола няма шанс. Този Хамър е като танк.
А пиян фигурист зад волана на Хамър щеше да звучи смешно, ако не беше тъжно.

Общи условия

Активация на акаунт