Възмутена съм от една реклама

  • 4 057
  • 67
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 62 595
Има една, намирисваща на полова дискриминация.
беше нещо за ползването на презервативи - снимка и име на момиче, напр. (Лора - найг-готината, дето прави...... в тоалетната.

Защо не сложиха и снимки на момчета  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Или пак момичетата/жените са лошите и сеят разврат?!
А момчетата какво са - невинни ангели и жертви на лошите момичета?
Или ползването на презерватив е грижа само на момичетата?

Избягвам да споменавами изобщо реклами, защото в много случаи една от целите е да се предизвика скандал, че да се забележи. (пише го в учебниците, няма нужда да обяснявам)

# 16
  • София
  • Мнения: 3 099
...
В противен случай ужасно ще се притесня за децата, гледащи каквато и да било анимация.

О, там може да им се объркат представите и за животните...Как беше онова противно филмче с мутанти; и тичащата на два крака крава с виме отпред?...

# 17
  • София
  • Мнения: 1 635
Подписка до Бтв е безмислена.В подобни случаи се сезират СЕМ и медийната комисия в НС. Мен честно казано повече ме дразнят голотиите по реклами на мастика, водка и прочие спиртове. Аман с тея с дините ... Да не говорим за билбордовете пък, разни други рекламни пана. Вече рекламите и на елементарни козметични продукти са с голотии!

Хммм, какво лошо има в голите жени и мъже .. м?

# 18
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Хъ-хъ Simple Smile
Ивонска костенурките нинджа знаеш ли ги?
Не стига че пребиват който им падне, ами се тъпчат с ужасна храна постоянно.

Няма да коментирам Том и Джери въобще, защото там вече е пълен погром.

# 19
  • Мнения: 3 405
Ако се събере подписка от зрители и се изпрати до БТВ?

Не до БТВ, а до авторите и собствениците на рекламния клип. Има и Кодекс за лоялна рекламна практика. Ще го намеря и ще го постна в темата.

Друга гадна реклама е на БулСатКом (и двете им са гадни) и пак на сладолед, с едни момченца на около 9-10 години, които им падат ченетата при вида на едни госпожички.

Кодекса:
http://www.taurusconsultants.bg/index.php?page=intercode&op= … e=code&lan=bg

Последна редакция: вт, 21 авг 2007, 14:13 от Анджелина

# 20
  • София
  • Мнения: 3 099
Няма да коментирам Том и Джери въобще, защото там вече е пълен погром.

Тез ги обожавам, бре!....

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 179
Да попитам...
Нарушава ли по някакъв начин закона рекламата на сладолед? а социалната реклама за използване на презервативи? Спрайт и т.н.????
Ако са в законово нарушение - да трябва да се възмутим, после евентуално да направим нещо...
Но във всички дотук цитирани реклами, аз с просто и невъоръжено око не забелязвам нещо, което незаконно... Да има недоволни, но това е защото дадена реклама е в разрез с нечии ЛИЧНОСТНИ представи за морал...
А оплювката който се разраства ми заприлича на някаква посредствена постсоциалистическа ЦЕНЗУРА...
Не забравяйте, че имате дистанционно и/или бутон за изключване на телевизора!

# 22
  • густо майна Филибето
  • Мнения: 8 539
Има една, намирисваща на полова дискриминация.
беше нещо за ползването на презервативи - снимка и име на момиче, напр. (Лора - найг-готината, дето прави...... в тоалетната.

Защо не сложиха и снимки на момчета  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Или пак момичетата/жените са лошите и сеят разврат?!
А момчетата какво са - невинни ангели и жертви на лошите момичета?
Или ползването на презерватив е грижа само на момичетата?

Отвратителна е тази реклама, точно за дискриминация си помислих, ужасно грозна е.

deska, това което пишем не е в разрез и с правилата на форума, така че споко. Социализма имаше и своите предимства.

# 23
  • Мнения: 268
Да попитам...
Нарушава ли по някакъв начин закона рекламата на сладолед? а социалната реклама за използване на презервативи? Спрайт и т.н.????
Ако са в законово нарушение - да трябва да се възмутим, после евентуално да направим нещо...

Това, че не нарушава закона, не означава, че нищо и няма на рекламата (за сладоледа говоря), а може би означава че закона не е измислен добре  Peace

Няма да коментирам Том и Джери въобще, защото там вече е пълен погром.

Тез ги обожавам, бре!....

И аз Mr. Green! ivonska много сладък тоз Шош бе  Heart Eyes Искам и аз такова дзверче  Hug

# 24
  • Мнения: 3 268
Точно тази сутрин коментирах това с мъжа си.Дават лош пример на децата,утре като нищо да направят същото.

# 25
  • София
  • Мнения: 18 679
По повод тази кампания за презервативите, и аз я намирам за сексистка. Още не съм видяла снимка на готин пич с надпис - Пешо, дето си лепна СПИН от магистралка. Все са с момичета. Защо ли така са решили? Младите жени ли са таргет-групата? А те с кого биха могли да правят необезопасен секс? Помежду си, може би?

# 26
  • Мнения: 3 886
Гледахте ли рекламата на някакви сладоледи "Дени " май бяха. Две деца виждат, че една жена си купува сладолед и й слагат обелка от банан, за да се спъне и отива момичето да й помогне, взима й сладоледа, започва да го ближе и жената накрая й го подарява. Мотото е " сладоледи Дени - взимай от всеки "?!!?!? Не знам какво е вашето мнение, но моето е ,че не е нормално да се казва на децата да взимат нещо  от всеки. Може да ви звучи несериозно, но утре един чичко педофил може да предложи на някое детенце сладоледче и то да се сети, че по телевизията казвали "взимай от всеки " и какво? На нас като възрастните може да ни се струва невероятно, но децата възприемат всичко  буквално. Какво е вашето мнение по този въпрос?
Много е тъпа  тази реклама  не е измислена подходящо.Аз самата се дразня ного на нея #Crazy

# 27
  • Мнения: 3 405
Правило първо от Международния кодекс за лоялна рекламна практика гласи:

Чл.1. Рекламата не трябва да съдържа изявления или визуални изяви, нарушаващи възприетите норми на обществения морал.

а следващото е:

Чл.2. Правдивост. Рекламата не трябва да злоупотребява с доверието или да използва липсата на опит или на познания от страна на потребителите.

# 28
  • София
  • Мнения: 3 099

И аз Mr. Green! ivonska много сладък тоз Шош бе  Heart Eyes Искам и аз такова дзверче  Hug

 Blush Blush Blush
Да ти се случи, щом си го пожелаваш...

# 29
  • Мнения: 3 405
Ето още:

Чл.13./1/ Рекламата не трябва да използва естествената доверчивост на децата или липсата на опит при юношите, а също и тяхното чувство за лоялност.
/2/ Рекламата, предназначена за деца и юноши не трябва да съдържа в текста или в илюстрацията каквато и да било, което би могло да причини физически, душевни или морални вреди.

Общи условия

Активация на акаунт