Отговори
# 540
  • Мнения: 18 542
Естествената кожа си мирише на кожа,а изкуствената  на нищо!Само помириши Peace
ми ако случайно сме хремави - тя кожата която е необходима за изработка на дивана е повече от 2000 лв вината е в нас на всеки му се иска хем голям петел хем че лек / БМВ ес клас на цена на трабанче - и двете са германски коли/

Е извинявай, ама това е уж уважавана голяма фирма, написали са че е естествена, а то друго аз не съм длъжна да гадая, оо то подозрително евтино, сигурно ме лъжат. ЧОВЕК НЕ ОЧАКВА ДА ГО ЛЪЖАТ и не е длъжен да се чуди всеки път, особено като пазарува от нормални, реномирани места. Да не говорим, че имам спомен, че дивана можеше да се поръча за 1600 лева май нещо такова от изкуствена кожа.. аз просто си платих повече и ми дадоха по-евтиното и някой си прибра парите.
А ти 100% ли си сигурна че е изкуствена? Само по това дали се чисти лесно или не няма как да разбереш.

# 541
  • Мнения: 1 604
Силно некоректни и от Булгрес! http://www.bulgres.com/

Първо ще посоча вулгарното отношение на една от служителките, която ни изготви проект за баня. През цялото време се държеше надменно и съдеше явно по това, че сме по-млади хора- съответно неплатежоспособни за техния магазин. Избрахме определено не евтини плочки (1во качество въпреки тяхното учудване), мивка Рока и всички други неща необходими за баня. Яумата, която заплатихме не беше никак малка и условието беше да платим 100% аванс, за да  получим 12% отстъпка. Срокът за плочките беше 2седмици за доставка.

Резултат- плочките се забавиха 1месец, без никакво предупреждение или обаждане от тяхната страна, трябваше ние да ги търсим и да питаме какво става, след това докараха и то не всичките плочки, имаше оправдания със шофьори, след още 2седмици си получихме всички плочки но нещата не свършиха до тук.

Не докараха умивалника. От познат, който работи в Рока разбираме, че мивката ни е поръчкова, че се чака 3месеца, а нашата дори не е поръчана от магазина. Нещо, за което магазина не беше предупредил и най-вероятно ако го знаехме щяхме да се откажем от точно този модел. От магазина потвърдиха вече, че наистина има такъв срок, но нашия бил поръчан и до 3седмици щял да е при нас- изненада- след няколко дни вече мивката е факт, че е поръчана и започва да тече срок от 3месеца!

След много разправии с въпросната служителка успяхме да се доберем до управителя, който постъпи адекватно и изтегли въпросния умивалник от друга фирма, която разполага с него.

да допълня, че за същата служителка и представляваше ужасно затруднение да изпрати проекта за банята, който беше направила и то за доста дълъг период. Няма да обяснявам, че тоалетната не я правихме от там!

Ако ще правите баня и сте харесали плочки там- бягайте или се гответе да чакате ужасно много!

# 542
  • Мнения: 1 560
[q- аз разбрах като капна малко мастило от химикалка- не се изчисти- а от естествена кожа чистя химикалка даже само с вода и сапун..
Пробвайте с лак за коса. Пръска се върху следите от химикал и се забърсва.  Ако диванът е тъмен първо опитайте на скрито място.

# 543
  • Мнения: 3
Магазин за баня Герака, София, Студентски град. Харесахме гранитогрес от там, любезния продавач ни обясни, че плочките са 2-ро качество, дефектите са само по глазурата или пък вместо точно 15 см широка, плочката е 14.7см – нищо толкова страшно. Но когато ги купихме и започнаха да ги лепят майсторите се оказа, че около 40% от всички плочки нямат прави ъгли и съответно не стават за нищо. Започва се една разправия, от магазина отказват да си вземат боклука или да ни го заменят с друг такъв. Искат само и единствено да си купим плочки , които обаче не можем да отворим и да разгледаме предварително ... бг търговец в гаражен магазин Shocked Това са пълни мошеници които продават бракувана стока за 2-ро качество.
В момента си имаме много бракуван гранитогрес, който се чудим как да залепим и положението е трагично. 

# 544
  • Мнения: 60
здравейте,

не знам ние ли сме каръци , всички ли са некоректни но ми писна .
за две помещения баня и кухня ми скъсаха нервите.
а, не ми се мисли , че имам да правя още 5.

майсторите за банята и кухнята бяха различни и ми ги препоръчаха колко са добри но в крайна сметка бяха  #2gunfire #2gunfire

За самата кухня попаднах случайно в магазина. бяха много любезни до момента в който си взеха цялата сума. след това се почна едно дълго разтакаване , излизане от срок за започване на монтажа със цял месец.
аз самия монтаж продължи около половин месец.
качеството се оказа въобще не е това което ни бяха обяснили .

mebelipoporychka.alle.bg

при монтажа нараниха новия таван и нагло казаха как не било тяхна работа да го оправят. и още какви ли не ядове имахме .

в крайна сметка кухнята изглежда добре защото е по моя идея , но качеството и изпълнението е под всякаква критика


Последна редакция: пн, 29 апр 2013, 12:06 от Ina_design

# 545
  • Мнения: 19 527
Ина - как така цялата сума при не започнал монтаж  newsm78 Разбирам да искат 50% за материали или нещо такова, но цялата сума и един месец закъснение? В договора нямаше ли неустойки при закъснения? Искам да посъветвам потребителите на всички услуги да си четат договорите и отстраняват неизгодните им клаузи навреме. Така за Великден се опитаха от една Туристическа агенция да ме принудят да подпиша неща, което ми е крайно неизгодно и при проблем пия една студена вода за хиляди левове. Аз възразих и си взех капарото, защото не отстъпиха. Но зад мен имаше опашка от клиенти, които с готовност си даваха парите без да са чели /сигурна съм/ тези неща от договора си. Извинете ако не съм съвсем по темата, но ако повече хора си "опичат работата" предварително ще има повече съвестни търговци - сигурна съм.

# 546
  • sofia
  • Мнения: 8 955
Е извинявай, ама това е уж уважавана голяма фирма, написали са че е естествена, а то друго аз не съм длъжна да гадая, оо то подозрително евтино, сигурно ме лъжат. ЧОВЕК НЕ ОЧАКВА ДА ГО ЛЪЖАТ и не е длъжен да се чуди всеки път, особено като пазарува от нормални, реномирани места. Да не говорим, че имам спомен, че дивана можеше да се поръча за 1600 лева май нещо такова от изкуствена кожа.. аз просто си платих повече и ми дадоха по-евтиното и някой си прибра парите.
А ти 100% ли си сигурна че е изкуствена? Само по това дали се чисти лесно или не няма как да разбереш.
И аз не разбрах как точно установи, че кожата е изкуствена. Аз лично знам два сигурни начина: да се види опакото и да се пробва със запалка как гори.
Нещо за раздрано от котка прочетох....но пък се обърках от обясненията за петната. Ако е първото и така сте видели опакото - бих си потърсила парите; най-малко разликата в цената.

# 547
  • Мнения: 60
Ина - как така цялата сума при не започнал монтаж  newsm78 Разбирам да искат 50% за материали или нещо такова, но цялата сума и един месец закъснение? В договора нямаше ли неустойки при закъснения?

платихме цялата сума защото ако я платим цялата имаше процент отстъпка.
ако срокът за изпълнение беше над два месеца също имаше отстъпка.
и накрая хем  им бяхме дали  дълъг срок хем пак не успяха да влезем в нея.
за неустойки да но така са го написали че след 15 тия работен ден.
а то беше около нова година имаше и почивни дни.
и целия месец закъснение  влезна в тези 15 дни за да не платят нищо . но те и тогава не бяха готови със кухнята.
донесоха материалите за  първия ред и го сглобиха
след седмица донесоха  материалите за втория ред и него сглобиха , но това говоря само във вид скеле.
след още 4- 5 дена донесоха плот
след десетина дена донесоха вратичките.
и така лека полека около половин месец ако не и повече  се появи нашата кухня .
а да не започвам  да говоря за недостатъци , отношение и в последствие разбиране за какви надценки са си слагали . От сорта на 300 % за някой неща
 #2gunfire #Cussing out

Последна редакция: пн, 29 апр 2013, 12:03 от Ina_design

# 548
  • София
  • Мнения: 932
Ина - как така цялата сума при не започнал монтаж  newsm78 Разбирам да искат 50% за материали или нещо такова, но цялата сума и един месец закъснение? В договора нямаше ли неустойки при закъснения?

платихме цялата сума защото ако я платим цялата имаше процент отстъпка.
ако срокът за изпълнение беше над два месеца също имаше отстъпка.
и накрая хем  им бяхме дали  дълъг срок хем пак не успяха да влезем в нея.
за неустойки да но така са го написали че след 15 тия работен ден.
а то беше около нова година имаше и почивни дни.
и целия месец закъснение  влезна в тези 15 дни за да не платят нищо . но те и тогава не бяха готови със кухнята.
донесоха материалите за  първия ред и го сглобиха
след седмица донесоха  материалите за втория ред и него сглобиха , но това говоря само във вид скеле.
след още 4- 5 дена донесоха плот
след десетина дена донесоха вратичките.
и така лека полека около половин месец ако не и повече  се появи нашата кухня .
а да не започвам  да говоря за недостатъци , отношение и в последствие разбиране за какви надценки са си слагали . От сорта на 300 % за някой неща
 #2gunfire #Cussing out
Не съм си поръчвала кухня все още , надявам се някой ден да има това "удоволствие", но половин месец са си две седмици , ако кухнята е по поръчка , а не налична на склад , не ми се вижда, чак такова голямо закъснението. Виж вече за качество, изпълнение и цена , не мога да коментирам, явно тук се разминават очакванията ви.

# 549
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Ина - как така цялата сума при не започнал монтаж  newsm78 Разбирам да искат 50% за материали или нещо такова, но цялата сума и един месец закъснение? В договора нямаше ли неустойки при закъснения?

платихме цялата сума защото ако я платим цялата имаше процент отстъпка.
ако срокът за изпълнение беше над два месеца също имаше отстъпка.
и накрая хем  им бяхме дали  дълъг срок хем пак не успяха да влезем в нея.
......................
И хем си бяхте платили 100% предварително.... Thinking

# 550
  • Мнения: 16


И аз да се включа в тази тема...Препоръчвам майстор за цялостен ремонт на БАНЯ и водопровод.
Реших да започна по-рано ремонта на банята докато цените са по-евтини преди летният сезон да е почнал. Останаха ни само монтажа на мивката и аксесоарите, но предполагам, че тази седмица ще сме готови.    bg
Вярно  - много се праши от разбиването на старата баня и сега ме чака великото Пролетно почистване, но няма как.

Пускам линк на сайта на майстора     http://vikremonti.alle.bg/

дано да не е в разрез с правилата на bgmama , че е реклама, но си заслужава да го похваля и препоръчам...



След като попаднах на това мнение се обадихме и разбрахме с "майстора". Почна навреме, работи бързо и уж съвестно. Ако не се заглеждаш в плочките, всичко е наред. Ако се загледаш - криво са наредени, но се търпи. Решихме, че ще хванем момчето да направи втората баня. И от там почнаха главоболията ни. Банята беше в два цвята, които се редуват. Бях нарисувала как да е нареден теракота, отгоре бях написала съответно какъв да е фаянса. Дори където е единия цвят беше защриховано. Е супер, ама кой да гледа. Беше объркал едната плочка, което го видяхме навреме и му казахме да я оправи, понеже имаше само една сложена плочка до нея и една лайсна и щеше да му отнеме не повече от 10мин заедно с рязането на новата плочка. Уви той реши, че няма да го направи и при следващото ни връщане беше наредил навсякъде около нея плочки, вече нямаше как да се извади и стои като плюнка. Обърка цветовете още 2 пъти, както и беше решил да започне единия цвят посредата на стената, а не както му бях нарисувала. В крайна сметка го изпратихме да си ходи, понеже достатъчно работа ни създаде и ни беше страх какво още ще оплеска. И, ако решите, че не е различавал цветовете, или пък не са му били достатъчно ясно нарисувани, какво ще кажете за това:
1) Плочките около канала са достатъчно назъбени човек да си нареже крака на тях.
2) Фаянса във втората баня има толкова щръкнали плочки (не говорим за криво сложените), че можеш не да си счупиш нокътя, а направо пръста.
3) След като си замина и видях, че няма да ни стигнат плочките, намерих поне 10 плочки разрязани през средата. В цялата баня няма плочки с такъв размер, а предната вечер ги преброих и оставаха дори.  Не стига, че му платихме всичко, което поиска, въпреки че не си свърши работата и дори ни създаде, но и да ни прави мръсни номера.  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
4) Там, където трябваше да премества тръбите за мивката, ги премести не където му бяхме казали и където той пред нас начерта, а с поне 10-15см по-нататък. Нали все пак затова се местят тръби и си плащаш за услугата, за да са където искаш.

Ако все пак решите да им се доверите, но останете недоволни, бъдете подготвени и за заплахи по телефона!!!

# 551
  • Мнения: 23 378
Как се довери на този потребител zaza само с 4 поста във форума?! Две трети от фирмите в Бг си правят скрита реклама къде ли не.
Съжалявам за неприятностите.

# 552
  • Пловдив
  • Мнения: 1 428
"Ран сервиз" - Пловдив, идва един младеж - май Рангел се казва. Идвал е два пъти у нас, и двата пъти НЕ отстрани проблема, но пък взе 20 кинта за посещението Mr. Green Лошото е, че втория път мъж ми го викна, а аз бях забравила предишното му посещение. Виж като го видях и колко надуто и надменно говори, веднага се сетих . При последното му посещение обеща ремонта на уреда да струва в порядъка на "стотин" - цитирам, и едва ли щяло да е рентабилно, а другия майстор отстрани проблема в рамките на 30 лв. На всичко отгоре не знаеше характерни неща за машините от същата марка - например че има комбинация от два бутона, които приключват програмата и изпомпват водата...

# 553
  • Мнения: 4 159
да добавя и аз няколко майстори  #2gunfire
едните са Ал импорт http://www.al-import.com/ , и шефа им Михаил Москов 0899143580
пръскаха ми и боядисваха къщата- на сто места се напука и падна мазилката
другият е майстор за парно -Владимир Кържев от асеновград 0887352473
преди седмица ми оправя тръби за камината , текат и всеки ден ме лъже че ще дойде

Последна редакция: вт, 21 май 2013, 15:37 от iliana_mama

# 554
  • Пловдив
  • Мнения: 5 037
 smile3523

Общи условия

Активация на акаунт