Мислите ли, че има ефект от оплакванията, които подаваме?

  • 1 152
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 825
Оплаквала съм се писмено до Топлофикация.
Те не ми бяха пращали 6 месеца сметки, аз съответно не бях плащала - като не идват, даже не забелязвам, плащам он-лайн и между другите плащания не съм забелязала. Като ми дойде сметката за 6 месеца накуп, се облещих и подадох оплакване. Ефект особен нямаше, защото така или иначе тока трябваше да платя - но ми дойдоха накуп 6 плика със сметки със задна дата Grinning ако това е ефект...

# 16
# 17
  • Мнения: 349
Рядко намирам време да се жалвам,но определено е имало ефект,когато съм го правила Peace

# 18
  • Мнения: 2 978
Писах във форума на предният ни интернет доставчик и то след като няколко пъти звънях по телефона и ги молех да дойдат да видят какъв е проблема.
Даже тук пусках тема.

След молбата ми да си пратят хора на адрес, да си научат хората да ходят изобщо на адрес, а не да пият кафета по цял ден, дойдоха двама много сърдити.

Почти не ми се накараха, че съм ги викала за глупости.
Оказа се, че някой краде от нета....станах по- ниски от тревата.

Не разбирам защо изобщо трябва да се стига до оплаквания. Работят с толкова много хора, имат нужда от клиенти, а си ги гонят.

# 19
  • Мнения: 3 830
Охо, винаги се защитавам. Викам управители, директори и т.н. Вдигам във въздуха, разпердушинвам!

Винаги пробвам с добро, но ако не получа същото в замяна, ставам много лоша и зла.  Twisted Evil

В повечето случаи е имало ефект!  bowuu Crossing Arms

# 20
  • Мнения: 3 751
Писала съм и продължавам да го правя.
Първия път за един светофар, който задръстваше движението. Промениха го и ми написаха писмо - шефа на отдел Инфраструктура.
Писала съм и на енергото да оправят оголени жици, защото наоколо играеха деца. Дойдоха светкавично.
Всеки ден се боря и с хиляди по малки проблеми - винаги има резултат, както и промяна в отношението.
Не знам обаче защо всички не се борят.
Не им пука или така е по лесно.

# 21
  • Мнения: 5 468
На момента си замълчах, защото бях с бебето си и знаех, че ако си отворя устата, ще стана агресивна и не исках детето ми да бъде свидетел на това.
Аз пък това не разбирам... Ще ти  е кипнало и завряло кръвното, и премълчаваш, защото детето ще стане свидетел на това. Е, и?
Аз днес, извиках полиция, защото влизайки с колата в една тясна уличка в Люлин, един нашенец си беше разтворил вратите на микробуса, паркирал по средата на улицата, пред входа на къщата си.... и си разтоварваше спокойно някакви летви, дъски и боклуци. Свирнах му да се разкара, той ми се ухили само и продължи да си разтоварва. Слязох от колата и му казах, че улицата не е частна и трябва да се мръдне, за да мина! Той вика - Няма какво да направя! Това е!
Малеееее... направо ми изтръпнаха и двете ръце от гняв. Обадих се в полицията и дойдоха след 5 мин. Обаче, шебека разбира се, като чу, че говоря по телефона, си премести микробуса отстрани на улицата. Но това нямаше вече значение. Бях набрала достатъчно. Изчаках полицаите и им казах, защо всъщност съм ги извикала. Казаха, че ще го предупредят. Бяха трима. Отидоха при него и почнаха да му четат лекция за паркирането на общински улици. ХА! Простак смотан!!!
Аз ако съм си паркирала така колата, че да задръстя цялата улица, щях да се скъсам от извинения на този, който е зад мен и ме чака, а този - не можел да направи нищо. Как нищо бе?
Та това го разказвам, не за друго, а защото и детето ми беше с мен. Седя и гледа целия сеир. Накрая като си тръгнахме, вика: "Мамо, а аз мислех, че полицаите са лоши, а те - добички".

Изразете негодуванието си на мига, а не след 2-3 дена. Няма да е същото.


За писане - Писала съм до Министерството на Здравеопазването, защото поради лекарската некомпетентност в Хасково, майка ми почина, но се изкараха невинни всички в отговора си и това беше. От тях съм просто отчаяна.

# 22
  • София
  • Мнения: 1 481
Наскоро направих грешката да вляза в Кауфланд. Служителката от отдел "Информация" се държа много грубо, когато си оставях външния багаж за съхранение, след като се прибрах пуснах мейл с оплакване до customer service на магазина. Няколко дни по-късно получих отговор, че ръководството е информирано и ще вземат мерки за подобни инциденти да не се случват, че се надяват да не ме загубят като клиент и т.н.
Не зная дали има реален ефект от оплакването и не ме интересува в конкретния случай, защото повече няма да стъпя в боклучавия им хипермаркет.

Общи условия

Активация на акаунт