Техномаркет

  • 21 904
  • 45
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 6 011
Малко не по темата-купих си перална от Технополис, наистина закъсняха с доставката с 3-4 часа, но качването е безплатно, дори я вкараха вътре в апартамента.
Относно Техномаркет-наскоро бяхме принудени да си купим уред от тях/просто този модел, който искахме го имаха само те/ и след ужасно нелюбезното, направо отвратително обслужване се оказа, че нямат упътване на български.Направих грандиозен скандал, събрах половината магазин да гледат сеира-аз с ревящо изнервено бебе.
Накрая поисках да говоря с управителя, но продавачите упорито отказваха да ми кажат къде да го намеря. Изпитах огромно съжаление, че не знаех телефона на КЗП/поправих тази грешка-вече го имам запаметен/.
 В скандала се намесиха и други клиенти и най-накрая ми казаха кой е управителя и къде му е офиса. Отидохме при него, обясних му проблема, човека беше много любезен, обеща ми упътване на български до 2 дни и ми даде личния си номер ако пак имам проблем.
Наистина си получих упътването в уречения срок.Но като цяло съм страшно разочарована от обслужващия персонал-некомпетентни и нелюбезни.

# 16
  • Мнения: 1 800
Не мога да повярвам какво е това обслужване в България Shocked. Тук ако си купиш печка, пералня, хладилник и т.н не само че ти го доставят, качват, но ти го и свързват безплатно...Ужас, обиржийска работа  ooooh!

# 17
  • Мнения: 797
Това е скапаният Техномаркет #Cussing out  #2gunfire #Cussing out. При нас се получи почти същата ситуация , пак с хладилник,но за баба ми Close. 30минути чакахме да дойде някой малоумен продавач,после тоя малоумник вика:Ами то този изложения е последната бройка,а той имаше някви драскотини-и няма отстъпка,сори  Shocked.  За транспорта-  ще дойде хладилника някога, по някое време.....
Вбесена и след скандал ,при който дойде мениджъра на обекта им /става въпрос за магазина им в Люлин,след околовръстното/, се дигнахме с мъжа ми-и хайде  в Технополиса в Люлин- и о,каква приятна изненада- продавачи на всеки 10метра,любезни,обясняващи,показващи Crazy Peace. Транспорта уговорен за точен ден и час-дойдоха си точно хората Laughing.И като ги попитахме дали ще го качат до 2рия етаж-няма проблем- качиха го на гръб ,и вътре в апартамента го вкараха и разопаковаха да видим дали няма транспортни дефекти. Laughing. За капак-и подарък ни дадоха- обезмирисител за хладилника Laughing Laughing Laughing

# 18
  • София-Красна поляна
  • Мнения: 397
За сега нямам лоши впечатления и патила от магазините. От Техномаркет съм купила пералня, фотоапарат, телевизор и ютия. За пералнята ми взеха 10 лева да я качат до 5тия етаж. От Технополис си купих принтер, хладилник, монитор, пасатор и сокоизстисквачка. Хладилника го качиха на втория етаж и като ги помолих го вкараха вътре чак в кухнята. Очарована съм от обслужването им и в магазина и при транспорта.

# 19
  • там от където съм
  • Мнения: 1 073
И аз имах същите преживелици с Техномаркет,просто обслужването им е под всякакво ниво,а за отношението към клиентите нямам думи.За това сега си поръчахме пералня и хладилник от Технополис и нямахме никакъв проблем с момчетат които я доставиха,точно за това е хубаво да имаш избор.

# 20
  • Мнения: 183
Аз пък се прибирах по спешност с 3ма колеги за хладилник от Зора, но беше доста одавна
Но пък го бяха сложили на средата на пътя, докато стигнем  съседите го бяха вкарали в двора да не им пречи

# 21
  • Мнения: 3 457
Аз съм доволна от Техномарткет в Плевен ,там има един човечец -Мирослав,Е този човек си обича просто работата Simple SmileКолкото пъти отидем било да си купим или да разгледаме нещо само него търсим -и обяснява и любезен и дава съвети,компетентен е -страшен е  PeaceТой ни съдейства за Хладилника за,транспорта ,той ни помогна за климатика,помогна на мъжа ми да го качи,говори с управителя за отстъпка ,защото тъпанарите от ТБАй ми отказаха да си ползвам Клубната карта-вече нямало такива отстъпки-ти им правиш оборот всяка година по 2000-3000 лв. те не иксат да ти дадат отстъпка #Cussing out Ако всички в Техно маркет няха като Мирослав ,това щеше дае най-дпбрия магазин  Peace

# 22
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
Явно тук трябва да похваля Айко. Трябваше да ни доствят леглото на малката м/у 17 и 18ч. Тогава щеше да има кой да го качи в нас. Но хората подранили, а свекърва ми беше сама с малката в къщи. Викнала им от балкона, защото те все пак чакали долу и им обяснила, че сега нама как да го вземем. А те веднага го качили без никакви уговорки и плащаници. Браво! А и са много точни в сроковете по принцип.

# 23
Не пазарувайте от Техномаркет Люлин ще си получите нещата когато те решат

# 24
  • Варна
  • Мнения: 956
Благодаря ти daizy    bouquet  че сподели за проблемите с Техномаркет.
Тъкмо имам нужда от хладилник и си мислех да отида в Техномаркет, като се поразледи ... пренасочвам се директно към Полиса  Peace

И аз съм сама и не ми се мисли, ако ми го стоварят пред входа  #Crazy Sick
Преди месец така ми се наложи да качвам шкафа за антрето  Rolling Eyes / от мебелна палата Лазур / Добре, че беше една приятелка - двете се измъчихме  Confused

# 25
  • Мнения: 12
Ние имаме подобен опит, само че с климатик. Миналата година си закупихме от там климатик  Hitachi  и консултанта ни уведоми, че монтажа струва 200 лв. Съгласихме се и си записахме час. Когато монтажниците дойдоха първото нещо, което ми връчиха беше да подпиша една декларация за условия - от втория етаж по 2 лв. на етаж, полага ми еди колко си метър захранващ кабел, ако ми е необходим повече доплащам.... и много други. Предвид, че мъжът ми отсъстваше реших да подпиша и да си платя, но работата да се свърши, но на въпроса не е ли редно да ме уведомят в магазина за тези подробности, въпросните господа направо започнаха да ми се карат, че не е тяхно задължение. Добре. Да ама не... влизат в стаята и ми заявяват - тук не можем да монтираме защото е колона и има голямо къртене, а тук .. извикайте си някой да ви свали стъклопакета и това не е наша работа, имате 15 мин. да се ораганизирате  защото ни чакат и други адреси. Бясна звъня на мъжа ми, който се прибира демонтира стъклата и те започват работа и едно страшно мърморене, колко им били ниски заплатите за това дето го вършели. Вече едвам издържам. Накрая не искат да изтеглят въздуха с помпа, защото пак трябвало да се разкарват до колата. Монтажа възлезе на почти 300 лв. за което и не получихме касов бон тъй като щели да ни сложат печат гаранционната карта. Еми това ...приятно пазаруване.

# 26
  • Мнения: 2 309
Хъм, виждам, че темата пак е на дневен ред  Confused и още лоши отзиви за Техномаркет Confused аз въпреки че се бях зарекла да не им дам повече и един лев пощурях по една прахосмукачка и изтърчах да си я купя, силно се надявам да не ми се налага да прибягвам до гаранционния им сервиз.

Между впрочем, плазменият ни телевизор за няколко хиляди лв., за втори път е в техния сервиз в рамките на 1 година. Миналата година седя два месеца точно по празниците. Точно на 30 ден ни дадоха тв за ползване и след това се оказа, че след като сме го приели нямаме право да се жалваме в Комисията за защита на потребителя. Този път обаче точно днес се навършва 1 месец откакто е в сервиза и днес ще се жалваме в комисията, ще си искаме парите чрез тази инстанция. Пожелайте ми успех  Grinning

# 27
  • София
  • Мнения: 6 011
Дейзи, успех! Трябва да има повече хора ка то теб - да си търсят правата.

# 28
  • Мнения: 72
       И аз се опарих там но по друг начин. Преди две години направих ремонт и си купих всичката техника за кухнята от техномаркет. Имам карта за намаление 5% и давайки я  на касиерката тя заяви  , че не мога да я ползвам защото била маркирала стоката вече. Направо бях стъписана! Една касиерка , която я мързи да се размърда ще определя как и кога да си използвам картата. На какво прилича това ми кажете ?

# 29
  • София
  • Мнения: 6 011
       И аз се опарих там но по друг начин. Преди две години направих ремонт и си купих всичката техника за кухнята от техномаркет. Имам карта за намаление 5% и давайки я  на касиерката тя заяви  , че не мога да я ползвам защото била маркирала стоката вече. Направо бях стъписана! Една касиерка , която я мързи да се размърда ще определя как и кога да си използвам картата. На какво прилича това ми кажете ?
Ами казваш "Не става" и ако не направи нищо по въпроса търсиш управителя. Аз си гоня интереса до дупка, особено, както предполагам, че става въпрос за покупка поне от 5 000 лв., направо ще я изкарам извън нерви касиерката. Работила съм с касов апарат, ще сторнира докато свят и се завие.
На мен така продавачите там ми се правеха на интересни, но като отидох при управителя омекнаха веднага.

Общи условия

Активация на акаунт