Техномаркет

  • 21 920
  • 45
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 1 476
и аз всеки път когато отида в Техномаркет си скъсвам нервите. Всичките им "консултанти" нищо не знаят за стоките и не могат да те консултират, дори и да имат желание. А те желание никога нямат, никога няма наблизо човек, спотайват се и се правят на заети. Последния път само като се запътих към една от тях, тя без да ме погледне дори само ми каза "Не мога да ви помогна"....т.е дори и да исках да я питам колко е часа, тя пак "не може да ми помогне". Наистина незнам собствениците на този магазин защо наемат такива хора, защо изобщо им дават каквито и да било заплати, не заслужават и 50лв на месец.
НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОМАРКЕТ, не заслужават да сме техни клиенти!

# 31
  • София
  • Мнения: 6 011
То много магазини не ни заслужават за клиенти, но на нас ни се наложи, защото това, което търсехме го имаше само при тях. Иначе - да, толкова некомпетентен и нелюбезен персонал сигурно няма събран на едно място в друг магазин в България.

# 32
  • Мнения: 529
То много магазини не ни заслужават за клиенти, но на нас ни се наложи, защото това, което търсехме го имаше само при тях. Иначе - да, толкова некомпетентен и нелюбезен персонал сигурно няма събран на едно място в друг магазин в България.

Има, има. Аз вече не обръщам внимание на персонала. Когато купувам аз вече знам какво искам, знам отзиви, характеристики и т.н. Идвам и казвам - искам това, те ми го товарят и си тръгвам. Затова най-често съм доволна. Веднъж ми се случи да търся маша на Ровента, проверявах време от време, нямаше я. Питам консултантката - кога ще я получите? Тя вика- следващата седмица, идвам и пак я няма.  Консултантката - много се търси и бързо свършва. Аз тогава я питам - щом толкова се търсят защо не поръчвате повече? Според мен между консултантите и тези, които отговарят за поръчките няма връзка.

# 33
  • Мнения: 147
Аз пък си купих пералня от Технополис  Младост - преди 2 години беше и ми я доставиха в уречения час но до входната врата. Тогава валеше дъжд и не ме питайте как сме я дърпали поне до тротоара. Явно заради гневни клиенти сега са си подобрили обслужването....иначе като цяло съм много доволна от този хипермаркет и като се замисля всичката ми техника е от там.  Peace

# 34
  • София
  • Мнения: 6 011
Аз пък си купих пералня от Технополис  Младост - преди 2 години беше и ми я доставиха в уречения час но до входната врата. Тогава валеше дъжд и не ме питайте как сме я дърпали поне до тротоара. Явно заради гневни клиенти сега са си подобрили обслужването....иначе като цяло съм много доволна от този хипермаркет и като се замисля всичката ми техника е от там.  Peace
Технополис и Техномаркет са две различни вериги. Peace
От Технополис и аз купих перална и от доста време вече качват уреда безплатно до апартамента. Дори им простих, че закъсняха с 3 часа.

# 35
  • Мнения: 1 111
И аз съм недоволна от обслужването им.Първо чакахме седмица да докарат хладилника.Второ имаше някаква промация и даваха бонуси към покупките, и при доставката се направиха на луди.Младежът ми заяви,че бонуса го давали при плащането а не при доставката.

# 36
  • София
  • Мнения: 1 603
Само веднъж съм пазарувала от Техномаркет и май няма да повторя.
Точно преди Коледа трябваше да купя пасатор /че дойде време за захранване/, а Техномаркета в Скай Сити е най-близо до нас. Намирам щанда, след 10-15 мин. привличам вниманието на една консултантка, която обаче, на всичките ми въпроси отговаряше с "ми.. не знам, то трябва да пише някъде". Да... лошо, но няма как да тръгна към Технополис в Люлин или Младост точно сега, пък и съм си наумила на обяд да давам пюре, а за това ми трябва пасатор.  Тъй и тъй съм дошла, реших да купя и телефон /безжичен, че кабелите вече ми пречат/, след още 15-тина мин. пак успявам да привлека вниманието на консултант /не съм съвсем сигурна, че ревящата ми дъщеря няма по-голям принос/. Този път попадам на едно момче, което беше страшно усмихнато и компетентно, за 5 мин. ми разясни характеристиките на повечето модели, демонстрира ми телефона, който ме убеди да избера и ми разпечата инструкция на български, без да го моля. И стигнах до касата.. времето предколедно... клиентите много.. а касиерката една. Разбира се и дума не може да става за банкнотоброячна машина и разбира се - всички пред мен имаха покупки за по 2-3 000 лв и плащаха с банкноти от по 10 лв..... Кой да се сети, че ще е необходима и друга касиерка придружена с инвестиция в една машинка  ooooh!

# 37
защо в Мебелна палата Лазур - Варна приемат на работа некомпетентна проститутка от Шумен !?

# 38
  • Мнения: 2 199
Аз си купих вентилаторна печка, възпламени се и си е в гаранция но така и не отидох да им я оставя в гаранция. Не ми се занимава, не си заслужават. Сега си търся фотоапарат и незнам какво да правя  Confused

# 39
  • Мнения: 870
И аз съм от недоволните напоследък...
Преди 2 месеца си купихме LCD телевизор и домашно кино... Избрахме ги и тъй като ги взехме на изплащане подписахме лизинговия договор и отиваме да ги вземем... Оказа се че и двете ги нямат налични току що ги били продали... Попитахме от къде можем да ги вземем чакахме доста и консултанта каза новия Техномаркет на бул.Владимир Вазов. Не знаехме къде е и помилихме да ни обясни горе долу, каза че не знае. Попитахме кой знае и се оказа че никой не знае. Имаше един приятел с нас и той попита дали случайно управителя не знае, консултанта каза че управителя го няма и бил в почивка. Ядоса се много хвърли ни документите и каза че няма да ни обслужи. Момичето от лизинговата компания се свърза с управителя и уредихме набързо нещата, взехме си ги от Техномаркет в МОЛ-а, там бяха много учтиви  Simple Smile

# 40
  • Мнения: X
Взехме си от там пералня. Евтинка, бачка си обаче се скъса ремъка.... Отивам в сервиза и ми викат миииииииии то ний тук няаме таквиз неща. Има оторизиран сервиз еди къде си.... Отивам там в сервиза  - сервиз силно казано..... Питам за ремък - "Мъ къв ремък искъти? Мъ ми дайте да го видя" .. аз и казвам скъса се, на прачета стана... все нещо щяло да пише... накраи казвам дайте ми един еди колко си см дълъг, дадох и 20 лв и ми вика ама не сменяме да знайте!!!! Абе викам няма и да дойда вече!!!! Теглих и една майна, тя ме заплаши с шефа си и накрая си взех ремъка от нашта железария !!!! Техн(ата) мамица!!!!

# 41
  • Мнения: 583
На мен пък ми се случи с Технополис такова нещо. Купихме едновременно печка, хладилник и пералня. Стовариха ни ги пред блока и колкото и да ги молехме да ни ги качат/срещу заплащане/ казаха-не, нямаме време, имаме много доставки и хукнаха. newsm78

# 42
  • Плевен
  • Мнения: 716
В Плевен в Техномаркет "консултантите" просто изпадат в ужас , като видят клиент!Направо влизат в хладилниците!Те са на твърда заплата и просто не им дреме дали ще продадат нещо.
Аз ходя там да си зяпам , защото знам ,че никой няма да ме притеснява Grinning

# 43
  • Пловдив
  • Мнения: 1 266
Само да споделя и за друг трик на въпросния магазин. В рекламите си дват продукт с чудесни характеристики и много добра за тях цена, а като отидеш, се оказва, че или го нямат или уж го имат, но с дребен дефект и не е изложен...Обяснявам си го единствено с това, че искат да те излъжат да отидеш, пак ще харесаш нещо друго  #2gunfire
Давам конкретен пример, за да не изглежда, че говоря на изуст - съпругът ми си беше харесал монитор, с характеристики, които му допадаха, перефеткна латенция и гаранция за zero пиксели /т.е. за това, че няма да има нито един пиксел, който да изгори/. Беше на доста по-ниска цена от другите с тези характеристики по магазините за техника. Отидохме. Оказа се, че го нямат, но го имало в другия магазин, но бил с изгорял пиксел  Crazy Още тогава ми се стори супер съмнително и смешно. Седмица след това бях в София и прости реших на проверя в магазина им в ЦУМ и...познайте - същата история.
Ама поне си начесах крастата да им повикам  hahaha
А това за консултантите го подкрепям с две ръце - мързи ги да гледат  #Cussing out

# 44
  • София
  • Мнения: 7 060
Странно..., купувала съм доста неща от Технополис Люлин. Доволна съм от обслужването им, но винаги когато сме взимали по голяма техника (последно - фризер преди две седмици) са ми обяснявали, че транспортът е безплатен, а качването до съответният етаж става само по лична договорка с шофьорите. Момчетата винаги са ни качвали закупените продукти, но никога не е било безплатно, според мен така и е редно. А колкото до доставката в точен час, за която пишете, също се учудвам - доставката им е в часови диапазон от 4 часа: 10-14 часа,
14-18 часа, и 17-21 часа. По темата - от Техномаркет съм много недоволна от гледна точка компетенция на персонала.

Общи условия

Активация на акаунт