Имам проблем с гаранционно обслужване на телевизор, някой да има идеи?

  • 2 686
  • 22
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 43

бъф  Sick От трън, та на глог  ooooh!
Вярно е.

# 16
  • Мнения: 5 468
То май не е в марката, а в самия уред, който ще имаш късмета да ти се падне. Нашият ТВ го купихме на сватбата ни през 99 година, марка Daewoo и ви казвам, че работи като луд до сега без никакви проблеми. Вече и да даде проблем, ще го изритам с удоволствие, защото все пак ни служи вярно 8 години.
Та такива ми ти работи...

# 17
  • Мнения: 4 202
Обади се в комисията, по-горе са ти дали линк.
На мен също са ми помагали.

# 18
  • Мнения: 23
Като се опирам на опита си с подобни проблеми мога да те посъветвам следното
1. описваш проблема в писмо в което цитираш чл. от Закона за защита на потребителите, прилагаш копие от гаранционната карта с датите на които е бил в сервиз  / не забравяш да споменеш че ти е ясно че в България всичко се оправя с БТВ, Нова ТВ, Господари на ефира и т.н. /
2. адресираш писмото до УПРАВИТЕЛЯ НА "......" БЪЛГАРИЯ / те са наели сервиза те да се оправят с него / и копие до управителя на магазина от който  е купен
3. пускаш писмата [b]препоръчани и с обратна разписка[/b]4. чакаш отговор / обикновено още на другия ден управителяна фирмата ти звъни и пита кога ще ти е удобно да ти донесат чисто новата стока / в твоя случай телевизор/
Най-важното е да не се отказваш, защото те на това разчитат.

# 19
Вчера отново "нарамихме" телевизора и бегом до сервиза, който обаче не работеше, защото беше национален празник / ама кой да се сети, че няма да работят/ и от там решихме да отидем до магазин Денси, от който купихме телевизора. Там управителката беше любезна - не мога да се оплача - обясни че в сервиза въобще не е трябвало да ни приемат телевизора, защото цитирам "Странно, те Филипс въобще не ги ремонтират, а направо пишат протокол."  Simple Smile Simple Smile Simple Smile
В зависимост от това какво напишат на протокола в сервиза обаче зависи какво ще направи магазина, т.е. дали ще ни дадат нов телевизор, парите или ще ни прецакат някак Simple SmileSimple SmileSimple Smile. Управителката ни посъветва да отидем до сервиза и да поискаме да ни напишат протокол, щом не може да се отстрани проблема и да отидем обратно в магазина с дефектната стока и протокола, а пък ще видим...
При първа възможност да извършим цялото упражнение телевизор - сервиз - магазин, та да видим какво ще последва. Ако и в този случай не постигнем положителен за нас резултат, тогава вече наистина ще се обърнем до КЗП и Господарите пък може нас, нашият телевизор, магазинът и тв сервиза да ни дават по телевизията и да се гледаме на друг телевизор Simple SmileSimple SmileSimple Smile

Ще ви информирам веднага след като имаме резултат и се надявам да мога да се похваля.

# 20
  • Мнения: 524
Ясно, от сервиза са се надявали, че сте наясно със ситуацията и са очаквали да им бутнете "нещо", за протоколчето. Успех ви желая, дано успеете.

# 21
  • Мнения: 4 202
Мен така искаха да ме прецакат и не ми дадоха протокол от сервиза, въпреки, че по закон са длъжни.
Обясних това на комисията, и от там ме посъветваха да отида в магазина и да настоявам да ме впишат в книгата за рекламации(не занм дали точно така се казава)  и там да запишат, че е отказано изадаването на протокол.
След това от комисията отидоха на проверка в магазина и от размотаване близо 2 месеца, проблемът се реши за 2 часа Mr. Green

# 22
  • Мнения: 4 585


Еееех, обадете се в съюза на потребителите бе.
Защо управителката ще ви светва за правата.
Вие, не управителката, без никакви условия казвате какво искате:
 - парите си обратно
 - отремонтиран телевизор
 - нов телевизор.

Общи условия

Активация на акаунт