18 СОУ в София с японски, китайски, арабски и фарси.

  • 159 177
  • 903
  •   1
Отговори
# 870
  • София
  • Мнения: 1 070
Миналата година ги вземахме към 17-17,30 като при хубаво време си бяха в двора на японския център. Бях чувала,че след 17 ч. ги събират всички първокласници някъде, но не се е случвало да издирвам Калоян по други стаи в училището и не съм сигурна за тази опция.

Когато бяхме в първи клас почти всички деца започнаха да я посещават и наистина там се опознаха, защото при нас нямаше примерно децата от една група в градината да са в един клас, а бяхаединици, тези които се познаваха предварително. За качеството на обучение в училищната занималня, както вече съм писала, съм малко скептична и миналата година често късах страници и започвахме отначало...

# 871
  • Мнения: 130
В началото Мишо имаше много домашни, останали след занималнята. Сега почти няма, само ако им дадат домашно в самата занималня. Аз лично съм доволна, не мога да кажа, че не е научил там, даже напротив - написани са домашните и след това упражненията, които са дадени. Госпожата в занималнята е младичка и много усмихната и симпатична - казва се Брайкова, ако някой се интересува. Аз не съм го записала на английски, за да може да изчисти българския и японския тази година, но това е мое решение - доста дечица ходят на английски след занималнята. И почти всички деца са по цял ден на училище. Да ви кажа абсолютно честно - не изглеждат изморени в края на учебния ден  Mr. Green Пълни са с енергия Simple Smile

# 872
  • София
  • Мнения: 10 858
Не ги жалете толкоз, нищо им няма.  Laughing
Учат, играят ... ми така е, това е да си ученик! Детската градина свърши.

# 873
  • София
  • Мнения: 1 070
Нищо им няма потвърждавам Grinning Сега търчи Калоян из къщи все едно, че не е бил от 8,20 до 17,30 училище+занималня, после в къщи писа домашно по английски за школата утре и сега продължава да е пълен с енергия!

# 874
  • Мнения: 1 531
ако щях да жаля, щях да жаля най-много спрямо подписа си: бебето до майката от самото раждане. след това шях да жаля пускането на ясла. на училище най-малко, но пак бих могла.
и нито едно от тези неща няма смисъл - взима се решение и се нагаждаш ти и дете спрямо него.

по темата например аз предпочитам занималня пред това някой непознат да е вкъщи с нея половин ден. макар че това съм го правила на 2 годишна възраст, ама нещо не ме кефи. а всъщност ще струва непосилни пари де, акто се замисля.

на всеи гледната точка заслужава уважение.

# 875
  • Мнения: 1 531
много благодаря за мненията тук и на лс. абсурдно ми се струва това в 5ч...... ще допроуча това с дежурната група някак, макар засега да не се сещам как - темата ми е основен източник на информация.

# 876
  • Мнения: 30
Моята дъщеря миналата година беше първи клас - японски език ( първи "е" )
Ходеше на занималня в училище, но още на 10 октомври ( след като свършиха чертичките и луличките и започнаха буквите ), след като видях резултата от писане на домашните в клас ... се уговорих и с класната и с г-жата от занималнята детето да пише само математиката и нищо повече. Така или иначе математиката в първи клас повтаря подготвителната група от детската градина. От писането в занималнята изобщо не бях доволна. Тоест, целият следобед ползвах занималнята повече за да ми гледат детето (тъй като нямаме нито баби тук, нито мога да не ходя на работа), от колкото да си подготви добре домашните. Занималнята беше до 17.30 часа, после госпожата отвеждаше децата и ги оставяше на централния вход при охраната. За цялата година съм успяла 3-4 пъти да отида преди 17.30, тоест навреме. Винаги отивах към 17.45 - 17.50 часа и моята дъщеря все беше последна - от класа нямаше вече никой. Живеем на 3-4 мин от училището и реално в 18.00 започвахме с писането в къщи заедно. Резултатите бяха повече от добри - рядко имаше грешка на диктовка, почерка страна красив. Тази индивидуална подготовка помогна много, защото основата е най-важна. Тази година вече е втори клас, пише си домашните сама, аз само проверявам.
Категорично съм на мнение, че няма по-добра подготовка за детето от класната + родителя. Никоя учебна занималня не може напълно да помогне / развие детето. В нашия случай бяха 22-23 деца в занималнята ( от 27 нормално в клас до обед ), съответно 22-23 разсеяни деца ..... Може би е случайност, но в нашия клас най-добри резултати според класната постигаха децата, които ги вземаха на обед и се подготвяха за следващия ден в къщи. А може би не е случайност, просто не сме били случили да добра госпожа в занималнята, така както е страхотна класната! Simple Smile

# 877
  • Мнения: 1 531
е, благодаря много!! полезна информация с часовете!! малко ми олекна!
а сега там ли сте на занималня или на частна?

а да питам реално извънкласните балет и др. кога ходят децата? нещо не оставам с впечатление да е през занималнята?

# 878
  • София
  • Мнения: 38
Моята дъщеря миналата година беше първи клас - японски език ( първи "е" )
Ходеше на занималня в училище, но още на 10 октомври ( след като свършиха чертичките и луличките и започнаха буквите ), след като видях резултата от писане на домашните в клас ... се уговорих и с класната и с г-жата от занималнята детето да пише само математиката и нищо повече. Така или иначе математиката в първи клас повтаря подготвителната група от детската градина. От писането в занималнята изобщо не бях доволна. Тоест, целият следобед ползвах занималнята повече за да ми гледат детето (тъй като нямаме нито баби тук, нито мога да не ходя на работа), от колкото да си подготви добре домашните. Занималнята беше до 17.30 часа, после госпожата отвеждаше децата и ги оставяше на централния вход при охраната. За цялата година съм успяла 3-4 пъти да отида преди 17.30, тоест навреме. Винаги отивах към 17.45 - 17.50 часа и моята дъщеря все беше последна - от класа нямаше вече никой. Живеем на 3-4 мин от училището и реално в 18.00 започвахме с писането в къщи заедно. Резултатите бяха повече от добри - рядко имаше грешка на диктовка, почерка страна красив. Тази индивидуална подготовка помогна много, защото основата е най-важна. Тази година вече е втори клас, пише си домашните сама, аз само проверявам.
Категорично съм на мнение, че няма по-добра подготовка за детето от класната + родителя. Никоя учебна занималня не може напълно да помогне / развие детето. В нашия случай бяха 22-23 деца в занималнята ( от 27 нормално в клас до обед ), съответно 22-23 разсеяни деца ..... Може би е случайност, но в нашия клас най-добри резултати според класната постигаха децата, които ги вземаха на обед и се подготвяха за следващия ден в къщи. А може би не е случайност, просто не сме били случили да добра госпожа в занималнята, така както е страхотна класната! Simple Smile
Аз лично не намирам за нормално такъв вид "учебен ден" за първокласник.....Къде остава свободното време и почивка за едно седемгодишно дете от този натоварен ден  и невероятния шум в класната стая и т.н и т.н !!!!! И след 18ч вечер да се започва писане - а благодаря !!!! Колко му е душичката на едно дете !!! Май 18-то у-ще е доста прехвалено....

# 879
  • Мнения: 432
Не знам дали училището е прехвалено, щом по-голяма част от родителите на децата в начален курс, които са писали в темата са доволни!
Факт е, че се учи много. Ние имаме днес 40 думи по японски по 5 реда да напишем за домашно, но език се учи така.
Така, че всеки трябва да реши, какво иска. Ако иска почивка и спокойствие за детето си, то едно квартално училище в профил хореография би бил добър избор за него.

# 880
  • Мнения: 6 329
И според мен училището е много хубаво, пък и класацията до 4 клас го показва, че пред него има само едно държавно училище, и то е еврейското.

Леле, 40 думи! На всичко отгоре и на японски, но на какъвто и да било език това е ужас за дете 1 клас. Мен да ме убиеш 40 нови думи на чужд език за един ден не мога да науча, /освен ако не са на сръбски, хи хи хи, където са същите като нашите или сходни. Що се ядосваш е зАщо се лютиш, с ударение на ю-то)Simple Smile))/

Случвало се е да съм учил по 40 английски думи на ден и уж ги знам, преговарял съм ги по няколко пъти и уж съм ги научил, лягам да спя и като стана на другия ден, половината не ги помня как бяха.

# 881
  • Мнения: 432
А ние сме 4 клас не първи. В първи не пишат в началото само учат думички и песнички, и според мен чак сега в 4 клас им идва повече натоварването.

# 882
  • София
  • Мнения: 10 858
Да, в 4 ги настъпват вече яко, не че в трети не ги настъпваха. Но нека, аз одобрявам.
Да се учат на труд, а не на мързел.

# 883
  • Мнения: 188
Някой може ли да ми каже,какво е нивото на училището 5-7кл.

# 884
  • София
  • Мнения: 1 070
Днес беше традиционния празник на японската култура Бункасай. Калоян отиде с баща си, защото аз имах работа и разказа, че пак е било много интересно, но и голяма лудница от народ. Миналата година когато беше първи клас имах покана и за официалната част в залата, което беше много хубаво -  как само пяха нашите първолаци на японски dance
Прекрасно е, че по-големите ученици представят на малките калиграфия, оригами и т.н. Надявам се като порасне Калоян и той да е от батковците, които учат малките на нещо.

Общи условия

Активация на акаунт