Възгледите за образование (в страната, където живеете)

  • 13 857
  • 197
  •   1
Отговори
# 165
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
Atalanta,
въобще не си досадна ( надявам се и другите да четат с интерес). Това с пеенето ме разсмя. Верижната реакция на доброто настроение ми е известна, но е тоооолкова трудно понякога. Мисля си, че нещата са просто комплексни: часовете в моето училище са много дълги ( 70 минути), между някои няма междучасие; учебника е  Close Close Close няма на какво да се опреш, като интересен подход; след като някой си е играл по нервите ти 10 минтути, е трудно да останеш на вълна "добро настроение". И най-гадното е, че на мен ми пука колко ще научат децата. Виж при някои колеги дето не им пука цари превъзходна атмосфера, а знанията 0.

"ами всичко в името на т.нар. "entertainment " "

Тук на това му казват: Всичко трябва да е Leuk ( пак означава забавно).  Да няма сериозни неща и отношение, сякаш животът е винаги leuk.  Rolling Eyes

# 166
Така че, колкото и пъти да ги изгоня от часа не помага ( това ми е крайната мярка, понякога не се издържа), тъй като след това няма последствия ( освен писмо до родителите, а до time out не се достига много често).



Калинке, а ти като ги изониШ от 4ас те къде отиват и знаят ли родителите на детето 4е то не е в 4ас а кой знае къде, поради слабите нерви на у4телката  Twisted Evil

# 167
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
Така че, колкото и пъти да ги изгоня от часа не помага ( това ми е крайната мярка, понякога не се издържа), тъй като след това няма последствия ( освен писмо до родителите, а до time out не се достига много често).



Калинке, а ти като ги изониШ от 4ас те къде отиват и знаят ли родителите на детето 4е то не е в 4ас а кой знае къде, поради слабите нерви на у4телката  Twisted Evil

Скъпа gioia,
ти нали не задаваш този въпрос сериозно. Бих те посъветвала, ако се заяждаш само за спорта да го правиш някъде другаде. Тази тема е за обмяна на опит и информация. Ако няма какво да кажеш: просто замълчи, защото се излагаш с простотията си.

Приятна вечер ти желая!

# 168
  • Мнения: 11 513
Калинка, мисля, че Джоя е права да те попита подобно нещо, дори и без доза заяждане.
Не коментирам дали една учителка е със слаби или силни нерви. Всеки от нас е човек.
При нас направиха на голям проблем родителите, че децата от нашия клас, участващи в факултативния клас по гимнастика не са били предупредени, че часът няма да се състои и са стояли час и половина без надзор във физкултурния салон. На въпрос на родителите към директора знае ли къде са децата, той отговорил Те рано или късно ще се приберат и дори не си направил труда да отиде до салона да провери да не би случайно да са там.
До вестника чак стигнаха и училището и директора станаха за резил.
За успеха на една образователна система според мен е много важна и обратната връзка между родители и учители.
За едното нищо тук могат да те вкарат в затвора.

# 169
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
Калинка, мисля, че Джоя е права да те попита подобно нещо, дори и без доза заяждане.
Не коментирам дали една учителка е със слаби или силни нерви. Всеки от нас е човек.

Вечерница, не бих реагирала по този начин на написаното, ако това беше първата забележка от този вид на потребителката към мен и най-вече на емотикона. Мисля, че сме достатъчно интелигентни хора събрани тук .

По темата:

При всяко напускане на часа от ученик той отива при началник тим, за да опише защо е бил изгонен. След това се връща при мен  и разговаряме за поведението в часа му и какво би трябвало да се промени, за да не се стига отново до там. Давам му възможност да ми обясни и сам да даде решение. Има и последствия ако с началник тим решим, че даден ученик не е наясно с отговорността си за поведението си и няколко пъти е прекрачил границата.

Понякога слагам децата да работят на площадките за учене, отделно от класа. Деца с проблеми в концентрацията сами го заявяват като желание, след като от невъзможност да работят  заобиколени от 20 други деца  са прекарали 90% от времето в часа в говорене.

Интересен ми е критерия за "Учител със слаби нерви"от позицията на вас родителите. Ще ми е полезно да прочета ( ако искате да споделите) какво означава и къде е границата на учител с железни нерви и със слаби?

# 170
  • У дома
  • Мнения: 1 741
При нас отиването при директора е крайна мярка, след като ученика е бил предупреден някалко пъти и лошото поведение упорства. В зависимост от класа учениците сменят разни цветни карти и след червената се стига до директора. Някои учители използват задържане от междучасие, което е само едно по обяд по принцип. Има също и бележка до родителите и т.н.
В университета една колежка беше споменала за стол за успокоение - не на учителката, а на учениците!  Имам предвид стол в един ъгъл, обърнат към стената, на която е сложена картина с прекрасен, успокояващ пейзаж и до колкото разбрах имало ефект.
Kalinka, ти явно си в по-трудна ситуация с тези дълги часове и с ученици, които не са много мотивирани за учене. Ясно ми е също и как само един ученик е достатъчен, за да провали работната атмосфера на цял един клас, а камо ли, ако са няколко. Аз самата се чувствам доста странно тази година, защото работя с деца, които те гледат в очите почти през цялото време, но пък в съседната стая съвсем не е така. За съжаление не можем да си избираме учениците.

# 171
  • Мнения: 3 491

В университета една колежка беше споменала за стол за успокоение - не на учителката, а на учениците!  Имам предвид стол в един ъгъл, обърнат към стената, на която е сложена картина с прекрасен, успокояващ пейзаж и до колкото разбрах имало ефект.

Това в училището на моите деца го прилагат с цел успокоение. Не знам точно накъде гледа този стол, изолиран е някак си. Там седят за малко, докато си вкарат в ред мислите, и са в състояние да направят "правилен избор". Има ефект, вярно е. Моите синове са седяли по веднъж-два пъти на този стол, изживяваха го тежко, и се стараеха да не се случва пак. Страх ги беше от този стол. Т.е., ефект има, но дали се постига точно така, както описват методиците, не знам. (Дано последното не прозвучи като критика, нямам нищо против подхода.)

# 172
Така че, колкото и пъти да ги изгоня от часа не помага ( това ми е крайната мярка, понякога не се издържа), тъй като след това няма последствия ( освен писмо до родителите, а до time out не се достига много често).



Калинке, а ти като ги изониШ от 4ас те къде отиват и знаят ли родителите на детето 4е то не е в 4ас а кой знае къде, поради слабите нерви на у4телката  Twisted Evil

Скъпа gioia,
ти нали не задаваш този въпрос сериозно. Бих те посъветвала, ако се заяждаш само за спорта да го правиш някъде другаде. Тази тема е за обмяна на опит и информация. Ако няма какво да кажеш: просто замълчи, защото се излагаш с простотията си.

Приятна вечер ти желая!

Калинке, ти за каква се мислиШ ми е много интересно? Зададох ти конкретен върпрос, който всеки родител би ти задал ... къде видя заяждане? Явно ти е доста трудно да се справяШ с децата за сега, но и опит нямаШ все оЩе, така 4е е разбираемо. Малко самокритика и смирение няма да ти е излиШно. И последно не всеки , които не те харесва или не е съгласен с теб е простак.

Последна редакция: вт, 04 дек 2007, 15:02 от gioia

# 173
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
При нас отиването при директора е крайна мярка, след като ученика е бил предупреден някалко пъти и лошото поведение упорства.....

При нас това не са директори, а отговорници на секции ( ние дори нямаме истински директор, тъй като е сдружение от 3 училища, с декан и менудцър за управление) . Те се занимават с всичко свързано с децата в даден профил. Според мен не насмогват с работата и оттам идват някои проблеми. Само 6 души са за училище от 1000 ученика.
Въобще финансовата икономия си дава отражение за всичко. Никога не съм предполагала, че и тук е така с икономиите. Смесват класове, оставят големи класове, не наемат повече учители и т.н. Ще е доста късно, когато разберат последствията колко ще са страшни.....

Засмях се с мотивацията. Моите кокони са сега на етап обилно мацане с червило, ресане на коси и изпробване на спирали за мигли, което нагледно се прави във всеки един час ( мислех, че само при мен е " Салон за разкрасяване"). Интересното е, че доста колеги са им иззели гримовете за по 50 евро, а те свили рамене и на другия ден с нови. Позитивното е, че трае до 4 клас, така че имат само още няколко месеца да опитват в часовете коя марка червило най- им отива.

Това за стола е доста интересно. Може ли да се намери снимка?

 

# 174
  • У дома
  • Мнения: 1 741
Kalinka, за каква възраст говорим?

# 175
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
Kalinka, за каква възраст говорим?

14- 15: времето на експериментите. Нищо лошо, но в междучасието могат колкото искат да правят това. В часовете не мисля, че му е мястото.

# 176
  • София
  • Мнения: 2 840
В България правилникът забранява да се гонят ученици от час.
А докато е в час, учителят отговаря за него и ако по това време му се случи нещо, преподавателят носи отговорност.

В тази връзка не се допуска и посещение на тоалетната по време на час, но това пък е доста спорно, въпреки че практиката доказва, че учениците наистина нямат нужда от тоалетна точно по време на час, а използват да се поразсеят малко Wink

Иначе, мисля, че няма лошо в това, ако един ученик пречи целенасочено на работата в клас, да бъде изпратен на разговор с някакъв отговорник, но такъв тук няма - евентуално помощник-директор или педагогически съветник виждам в такава роля.

# 177
  • Мнения: 1 049
Тук в градината ги наказват , като ги слагат да седят на един стол сами,  докато другите деца си играят и никой не говори на детето, което е наказано за 5- 10 минути поне при моя син е така  Peace Но детето на едни познати беше наказано да седи само в коридора Whistling ooooh!

# 178
  • София
  • Мнения: 2 840
И в градината на сина ми използват наказателното столче.Извън групата, до учителката, изолационен тип наказание ще да е това. Но в стаята!!!! Или на пейката в градината, но не САМ извън полезрението на учителката.
Синът ми беше много впечатлен.

# 179
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
В България правилникът забранява да се гонят ученици от час.
А докато е в час, учителят отговаря за него и ако по това време му се случи нещо, преподавателят носи отговорност.

В тази връзка не се допуска и посещение на тоалетната по време на час, но това пък е доста спорно, въпреки че практиката доказва, че учениците наистина нямат нужда от тоалетна точно по време на час, а използват да се поразсеят малко Wink

Иначе, мисля, че няма лошо в това, ако един ученик пречи целенасочено на работата в клас, да бъде изпратен на разговор с някакъв отговорник, но такъв тук няма - евентуално помощник-директор или педагогически съветник виждам в такава роля.

Думата " изгонване"може би не е толкова правилна. По-скоро "отстраняване". Напълно съм за такова с всички последствия за ученика, защото виждам разликата, когато дадени ученици не са в класа. Мир и спокойствие. Моето внимание е насочено към всички, 10 пъти повече работа свършваме и децата не си тръгват изнервени от факта, че 30 пъти е трябвало да кажа: "Класка можеш да работиш много добре, но днес нищо не правиш. Класка свали си краката от стола. Класка не говори, докато слушаме сд. Класка това, Класка онова. " Аз бих полудяла, ако от 8.15 до 16 само това слушам. Затова съм и на мнение, че Класка ако продължава по този начин ще работи сама на площадката за индивидуално учене. В момента 2-3 личности правят 28 човека жертви.

Тези деца просто не могат 10 минути да се концентрират в нещо. В началото търсих основно вината в себе си. Говорих с всичките им преподаватели: същата история.

По принцип децата са винаги в полезрението на някого, а и имаме 4 портиера, които им знаят имената, знаят проблемните случаи и ги държат под око.

Общи условия

Активация на акаунт