Някой ходи ли в новооткрития мебелен магазин Zona for Home

  • 29 019
  • 39
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 4 051
Не стига, че се въртяхме половин час, докато дойде някой от персонала за да попитаме нещо, не стига, че трябваше да ги помоля лично да дойде някой, ами и момичето стана с фасон и нервно потропване с крак докато ни обясняваше. Накрая се оказа, че мебелите са мостри и трябва да чакаме Shocked 45 дни за доставка...не може да се вземат мострите. Ай, с*ктир, дошли сме да оставим 1500-2000 лв, а ще се държат с нас, като с идиоти. (правихме ремонт на банята и се се сещате, каква цифра е обзавеждането, да не говорим, как се стои 45 дни без тоалетна)
Този магазин е за "зяй пазар", да се разходиш, да разгледаш, ако имаш идея да обзавеждаш в бъдеще.

# 31
Моите впечатления не са същите.Все още не сме си поръчали кухнята, но определено ще я поръчаме от там.Хората бяха много любезни с нас,предлагат модификации за всеки модел, кухните са предимно български и са на много добри цени, за разлика от айко,лабиринт и т.н. където трудно харесвах нещо, а когато това се случеше се оказваше,че е на безбожно висока цена.
Когато поръчаме кухнята и ни я монтират ще ви споделя колко сме чакали и дали всичко е било качествено.

# 32
Поръчах си от там секция и не стига че я чаках 3 мес а накрая са объркали поръчката и вече 4-ти ден се моля да дойде някой за да корикира нещата
 #2gunfire

# 33
  • Мнения: 136
Не съм взимала нищо от там, но магазина е нмого хубав и голям. Можеш да намериш обзавеждане за всички стаи.

# 34
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Няколко пъти вече съм ходила, даже си купих спалня от там. Магазинът е много голям и с много богат асортимент, никой друг магазин няма толкова много стока, събрана на едно! Но, до тук! Повече нищо и никога няма да си купя от там! Първо ми докараха спалнята, но без матрака. На следващия ден, когато беше определен монтажа, чаках от 11ч. до 17ч. все с обещанието, че, ето идват... Монтираха я на третия ден, след което се наложи да ходя пак до магазина, за да си търся матрака! След още 4-5 дни пристигна и матрака, но...не дойдоха носачи, при платено разнасяне! Наложи се да чакам още 1 час, за да дойде втора кола с носачи...ох, свърши се най-после! Освен това на еднолицев матрак ми пробутаха подматрачна рамка, тъй като можел да провисне, а металнита планки от спалнята пречат на завинтването на краката на рамката! Ох, пак трябва да ходя, ужас... Жалко за иначе наистина хубавия магазин!...

И при нас се получи нещо такова. Мъжът ми говори повече от 10 пъти с магазина в рамките на 3 часа. Накрая аз се обадих и им вдигнах луд скандал, защото нямаше къде да спим с малката. Отговориха ми да се обадя в работен ден  и да говоря със секретарката на управителя. Тя пък ми каза да пратя на мейла писмо с претенциите си и адвокатите им щели да ги разгледат. Накрая пуснах една жалба до Комисията за защита на потребителите и за една седмица се обадиха на мъжът ми да му предложат варианти за компенсация. ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ПАЗАРУВАМ ОТТАМ ДОРИ ДА Е ПОСЛЕДНИЯ МЕБЕЛЕН МАГАЗИН

# 35
  • София
  • Мнения: 1 524
Ейййййй ние пък с мъжо ги побъркахме - без да са виновни  Mr. Green Докараха детската, но ние си я сглобявахме и поради факта, че не ни оставиха схема малко се объркахме, а тях ги побъркахме. Накрая им се извинихме.  Embarassed

# 36
По отношение на доставки и монтаж са много зле. Никога повече не бих стъпала там. Жалко за хубавия магазин
 #2gunfire

# 37
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Аз си пуснах жалба в Комисията за защита на поктребителите и имам компенсация от магазина с извинения.

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 2 472
Аз си пуснах жалба в Комисията за защита на поктребителите и имам компенсация от магазина с извинения.

Моля, разкажи по какъв повод беше жалбата ти !? Мисля, че ще бъде поучително за всички нас Wink

# 39
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Аз си пуснах жалба в Комисията за защита на поктребителите и имам компенсация от магазина с извинения.

Моля, разкажи по какъв повод беше жалбата ти !? Мисля, че ще бъде поучително за всички нас Wink


 Мъжът ми говори повече от 10 пъти с магазина в рамките на 3 часа. Накрая аз се обадих и им вдигнах луд скандал, защото нямаше къде да спим с малката. Отговориха ми да се обадя в работен ден  и да говоря със секретарката на управителя. Тя пък ми каза да пратя на мейла писмо с претенциите си и адвокатите им щели да ги разгледат. Накрая пуснах една жалба до Комисията за защита на потребителите и за една седмица се обадиха на мъжът ми да му предложат варианти за компенсация. ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ПАЗАРУВАМ ОТТАМ ДОРИ ДА Е ПОСЛЕДНИЯ МЕБЕЛЕН МАГАЗИН

Общи условия

Активация на акаунт