"Това си е Ваш проблем" или що за отношение към клент.

  • 4 558
  • 103
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Мда, това наистина си е твой проблем. Учтиво или не казано, означава все едно и също. Казали са ти, че се плаща веднага и в брой, какво толова? Ти пък защо го увърташ? Ми сега вместо да се възмущаваш тук, трябваше и ти да се "сопнеш", въпреки, че не виждам за какво и да си излезеш. Не ме разбирай погрешно. Този магазин едва ли е на тези момичета:) Каквото им е казано, това правят - политика на фирмата. Неможе на своя глава да решават кой по колко и кога да плаща. Ми то всеки клиент може да има различни интереси. Затова, за всички е еднакво. Хич не разбирам за какво се ядосваш всъшност. Понякога и аз се паля в такива ситуации, но после разсъждавам по-трезво и съжалявам. Относно това, че понякога персонала си позволява да се държи по-неучтиво, а трябвало да е винаги усмихнат бих казала - човек не е машина. Понякога е доста трудно да заповядаш на чувствата и емоциите си, особено ако има основателна причина за това. А ние клиентите винаги ли се държим учтиво? Не се ли държим  понякога нагло с тези момичета, само защото са "обслужващ" персонал! Аз и ти, може и да не сме, но клиенти има всякакви. Има доста надути пуйки, който като влязат в магазин с повече пари в джоба си направо се гаврят с персонала. Била съм свидетел на подобни случки, когато клиента дори не поглежда човека зад щанда все едно е някаква измет.......Е...понякога и на тези момичета им кипва. Не работя в тази сфера и не ги защитавам заради това, просто се опитвам да разсъждавам реалистично. От поста ти в началото ми направи лошо впечатление нещо.....казваш , че са ти казали да изчакаш не особено учтиво, а имало много хора. Не се сърди но....ти с какво си по-различна от тези чакащи хора? И защо се наложи да ти кажат да изчакаш? Да не би да си се опитала да прередиш всички на опашката? Ми разбирасе, че ще изчакаш! За всичко си има ред и време. Ако не ти отърва, просто си тръгваш и намираш друго  от другаде. Ако само това е мястото - чакаш PeaceОчевидно е станало нещо за да влезеш в конфликт с продавачките.
 Хайде по-спокойно Peace Не се сърди ( нито на мен, нито на продавачките), не се дразни, и т.н.  
Всички сме хора Peace

# 16
  • Мнения: 6 029
О да, много ни куца обслужването в БГ. Но пък и клиентите са куцащи.

# 17
  • София
  • Мнения: 2 623
Не веднъж съм се "дивила" на отношението
на голяма част от продавачките към клиентите.
Понякога искрено ме разсмиват - държат се така
сякаш не са обслужващ персонал, а Мениджъри
с по 5000 лв заплата  Joy

# 18
  • Мнения: 6 029
Не веднъж съм се "дивила" на отношението
на голяма част от продавачките към клиентите.

А аз колко пъти съм се дивила на наглото и заядливо държание на клиенти  Tired
Клиент, който няма да си купи нищо, но ей така за спорта ще ти загуби половин час. През тоя половин час ще поиска 10 пъти нещо, което си обяснил вече, че не е възможно. След търпеливите обяснения той ти казва, че за нищо не ставаш и си тръгва. И го изпращаш с усмивка. Къф кеф, а?

# 19
  • София
  • Мнения: 2 623
Джули, аз говоря от личен опит.
Винаги влизам с усмивка, казвам
"Добър ден ", "Бихте ли", "Ако е възможно"
"Благодаря ", а получавам обръщение на "Ти",
досада затова, че си попитал нещо, понякога
грубо отношение, надменни погледи ...............
да не изброявам повече.
Монетата винаги има две страни, но в случая
говорим за продавачките, а не за клиентите.

# 20
  • Мнения: 157
В повечето случаи имат вина работодателите.Продавачките нямат стимул за работа.Направи ги на основна заплата и процент продажба пък да видим как ще ни обслужват.

# 21
  • Мнения: 6 029
И аз говоря от личен опит, за съжаление.

# 22
  • Мнения: 1 488
....В друга държава ще свалят всички стоки и ще се умихват и угаждат на човек доста време само и само да купи нещо.

Съгласна съм с Биляна, даже и нищо да не купиш ще те изпратят с усмивка, не като нашенските. Но от друга страна и с KATI Z съм съгласна, има и толкова отвратителни клиенти, че трябва да си голям артист за да се усмихваш. А конкретно за случая невиждам къде е драмата. 

# 23
  • софия
  • Мнения: 25 465
Какво значи не им е лесно? На кой му е лесно? Крайно абсурдно е обслужващ персонал да има такова отношение! Ако исканото от клиента е в разрез с правилата, тогава му се обяснява учтиво и вежиливо. Изобщо не ме интересува като вляза в магазина дали съм първа клиентка или стотна. Плащам си и искам добро обслужване, да не ми дават стоката без пари я!
newsm10
Не бих купила нищо от този магазин и бих му правила "реклама" при всеки подходящ случай.
Не се ядосвай. Възпитанието на продавачките си остава техен проблем.
Хубави и светли празници  santa2

# 24
  • UK/София
  • Мнения: 7 681
И Julie е права!Виждала съм клиенти които се държат отвратително с продавачки без да има причина.Мисля, че се иска коректност и добро възпитание и от двете страни!

# 25
  • Мнения: 2 070
Повечето продавачки не са на процент, а на заплата и нямат стимул да продават пвече и да привличат клиенти.

# 26
  • Мнения: 2 401
Аз не съм виждала противни клиенти, но изключително често виждам натирени от  нейно величество продавачката такива.  Днес бях свидетел как касиерка от Техномаркет в ЦУМ се скара на едно момче, че нямал дребни и нямала да му върне. Момчето се изчерви наведе глава и си тръгна без рестото..

# 27
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Много ми е интересно , кога продавачите  най- сетне ще се светнат  Bulb , че за да си продават стоката са им нужни клиенти .... малоумни ли са  newsm78 ...аз не се ядосвам, подминавам ги с усмивка

# 28
  • Мнения: 2 401
Повечето продавачки не са на процент, а на заплата и нямат стимул да продават пвече и да привличат клиенти.

Това не го вярвам, щото ако е истина това означава, че те имат  полза да гонят клиентите..чак пък толкова да са тъпи търговците (собствениците на магазини) ..хмм

# 29
  • Мнения: 6 167
Много клиенти в тази тема, много нещо  Laughing По-досадно от неучив " обслужващ персонал " е само някоя простакеса с 20 лева в джоба , която си мисли , че има права да мачка "персонала" ( не визирам темата, говоря по принцип).

Не са приемали ориенталски пазарлъци ( 'Ама аз ей сега ще се върна с парите'.... и пр), можели са да се отнесат по-възпитано,факт.  Вземи сега пък ти си развали коледното настроение за глупости. Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт