Излизам с идеята да си купя шалте за спалнята. Влизам в един магазин и намирам нещо което що годе ми харесва, но има твърде много клиенти и продавачките не особено любезно ми казват да изчакам. Излизам аз докато мине тарапаната и междувременно влизам в друг магазин и купувам нещо друго. Връщам се в магазина с шалтето, решена този път да изчакам докрай, защото за това бях тръгнала в крайна сметка. Идва ми най накрая реда, но понеже се колебая между две ги карам да ми ги разгънат и покажат от двете страни (защото са двулицеви), спирам се на едното питам колко ще струва с ушиването и питам как и кога си плаща. Отговорът е кратък и ясен "веднага и в брой", добре, но аз все пак ги питам не може ли половината сега, а другата половина при взимането, защото докато чакам съм успяла да похарча част от парите в друг магазин и отговорът беше "Това си е Ваш проблем". Почуствах се много обидена от това отношение, разбира че си е мой проблем, но все пак аз съм клиент и при положение, че купувам нещо, което не взимам веднага не виждам какъв е проблема да доплатя при вземането, а дори това да е изрична заповед на управителя с какво съм заслужила презрителното отношение - "Това си е Ваш проблем".