Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви съвети бяха предложени за дете, което е чувствително, емоционално и има затруднения в говора?
Какви съвети бяха предложени за родителите, които се сблъскват с проблеми в детската градина?
Какви съвети бяха предложени за родителите, които се сблъскват с проблеми на ученическа възраст?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви съвети бяха предложени за дете, което е чувствително, емоционално и има затруднения в говора?
Форумът предлага няколко съвета за родителите на дете с подобни проблеми. Първо, се препоръчва консултация с логопед и психолог. Работата с логопед се описва като много полезна. Също така, се посочва, че повишената емоционалност може да бъде свързана с интелектуално превъзходство, което изисква специализирани методики за възпитание. Освен това се препоръчва да потърсите помощ от ресурсен център и да избягвате принудителното налагане на храна или други дейности.
-
Какви съвети бяха предложени за родителите, които се сблъскват с проблеми в детската градина?
За родители, които се сблъскват с проблеми в детската градина, форумът предлага следните съвети: консултирайте се с психолог, избягвайте принудителното хранене и дейности и търсете подходящо място и хора, които разбират и подкрепят детето. Освен това е важно да избягвате остарелите методи за възпитание на деца в ясли и детски градини.
-
Какви съвети бяха предложени за родителите, които се сблъскват с проблеми на ученическа възраст?
За родители, които се сблъскват с проблеми на ученическа възраст, форумът предлага съвети като избягване на занималнята, консултация с психолог и търсене на подходящо място и хора, които да разбират и подкрепят детето. Също така се препоръчва да не налагате принудително дейности и да обръщате внимание на емоционалната реакция на детето.
-
Какви са препоръките за родителите на деца с говорни дефекти?
-
Какви са положителните страни на предизвикателните деца?


да му давам цялата си любов) да се гушкаме повече.Слава богу за сега към децата не е агресивен,даже иска да общува с тях,но в повечето случаи го отбягват защото са по-голями или ако са на неговата възраст още не се заиграват.Надявам се да е някакъв период който ще израсте.Сутрин е по спокоен,но вечер
все едно го хваща щтръклицата и се чуди какво да прави и ни пощурява всичките.Това със зареждането на нашите батерии е от много голямо значение и не е за подценяване
.Защото е хубаво детето да изразява емоциите си,да не ги потиска,но все пак в някакви граници за да не мисли ,че всичко му се позволява.Чуждият модел на възпитание,като мое впечатление и на мои близки които пък имат лични наблюдения защото живеят в чужбина са малко стряшкащи за нас
Имам впредвид,че техните разбирания са да оставят децата едва ли не да се развиват сами и да правят буквално каквото си поискат навсякъде.До голяма степен съм за този модел но не толкова краен.Ние пък какво правим,имам впредвид като се опитваме да вкараме децата си още от раждането им в някакви норми на поведение които са ни насадени още от самото ни възпитание на нас самите
ТУК не се ходи и стъпва и едни непрекъснати забрани, които само сковават децата и потискат техните емоции.Например излизаме навън и се почва, НЕ в локвата,НЕ в калта,НЕ тичай,НЕ се цапай и какво ли още НЕ..........вижте колко много НЕ.и ТО ЗАЩОТО ние възрастните не сме се погрижили да им осигурим тези условия за по спокойно израстване
Основния проблем в социалната му среда е, че прави каквото си поиска, примерно децата гледат филм или имат занятие, на него му щуква нещо и става, мести се от стол на стол и т.н неподчинения, което аз си го обяснявам със скука, това което е писала д-р Мишон за IQ-то важи при нас, понеже до 3.г и половина съм го гледала и доста неща сме научили и е по напред от другите деца. Нямаме проблем с говора, но имаме с това, че не го разбират другите деца на неговата възраст в самия му изказ и т.н. На приливи и отливи сме от към агресия, тръшкане, ревове и т.н. "трудни" неща. Имаме успехи, но и двамата се превъзпитаваме, даже си помагаме, като му повиша тон, той ме поправя, че искал да му говоря спокойно
Статия казваш - превод или summary бива - възлагай и изпълнявам; иначе какво ли да споделям...