50 мин. чакане на рейс - къде да се оплача

  • 4 039
  • 63
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 539

За него е ясно. Ние затова сме на това дередже - защото все на него се оплакваме. Такова стадо сме, че си заслужаваме съдбата. Ако само половината от чакащите вчера надигнат глас, положението има шанс да се подобри. Ама ние свиваме глава и мълчим.
Аз съм супер съвестен гражданин, дори и за 1 спирка да се кача дупча билет, но искам и да ми се спазт правата. затова се ядосвам.

Wolf,Снощи чаках 102 в посока Овча купел на спирката на Южния парк. Пратих един мейл до нова на kalendar@ntv.bg, върна ми че е бил прочетен. Сега ще се обадя и на СДГТ  тел. за оплаквания. Мноого ми се иска да разбера обаче че такива случаи (които са вече ежедневие) се санкционират по някакъв начин.

# 16
  • София
  • Мнения: 12 554
n@ti ако погледнеш сайта на Градския транспорт ще видиш, че автобусите 102 в този часови пояс по разписание вървят на 10-12 минути. Като се има предвид, че тръгват от Дианабад и минават през гара Пионер, Семинарията и по Св. Наум се учудвам, че не си чакала 1 час. Там всяка вечер задръстванията са огромни и само, за да минеш кръстовището на Семинарията като идваш от гара Пионер ти трябват 20 минути - оптимистична прогноза при това.

Иначе всеки рейс има едно устройство, което подава т.нар "телеграма" до гаража на минимум 10 спирки по маршрута си, за да могат диспечерките да следят движението на съответния автобус. При преминаване +-3 минути на някоя от спирките водачът се глобява за нарушаване на разписанието. Така че шофьорите са последните, които искат да не карат по разписание, защото това води до намаляване на заплатата им. Колкото до наказанията - когато има задръстване т.е закъснението не е по вина на шофьора - не можеш да искаш санкции, защото той не управлява хеликоптер все пак.

# 17
  • София
  • Мнения: 62 595
и хеликоптер да управлява, пак ще закъснява, защото и във въздуха ще има задръстване от други такива  Joy
Ако въздухът беше по-чист, щеше да ми е много приятно да ходя само пеша. А сега си ходя пеша през много време, защото е по-бързо да мина така 3 спирки, отколкото да чакам задръстена някъде

# 18
Аз вчера вечерта чаках трамвай 22, 50 минуни. Направо полудях.

# 19
  • София
  • Мнения: 7 191
Хм, наскоро звънях в Градски транспорт, за да питам защо сутрин трамвай 9 вече не е редовен, а е на 15-20 минути и дали няма промяна в разписанието. Ами много любезни бяха хората, изчерпателно ми обясниха по часове къде стават задръстванията и това, че трамваите реално няма как да си пробият път.
Според мен наистина иде реч за това, че в този град вече не може да се живее - толкова е задръстен. Единственото решение е работещо метро с много линии. Но това скоро няма да стане. Това е положението!  Sick

# 20
  • Мнения: 539
Аз не се сърдя на шофьорите. Но нали всички кметове и управници говорят за намаляване на задръстванията. Единствения начин е да се оправи градския транспорт. Вчера се зарекох че това е последния път, които излизам без колата, нищо че ще се чудя къде да паркирам.(и сигурно още 100 шофьора са взели това решение). задръстванията вече са по цял ден - така че СДГТ трябва да си намери решение как да си спазва разписанието. Ако трябва рейсове ще тръгват а вс.2 мин. но като се знае че един рейс тр. да идва през 10 мин. поне през 15 да идва. На нас никой не ни приема извинение че рейса го е нямало 1 часи шефовете глобяват за закъснение, независимо с кой рейс идваш на работа., и утре като съм настинала от висене по спирката аптекаря няма да ми даде лекарства без пари затова че на семинарията е задръстване. Ами не мога да ги оправдавам, съжалявам. Това е направо "инквизиция" с хората. За последните 10 години София утрои размера си, а няма нови линии и доп. автобуси.

# 21
  • София
  • Мнения: 7 191
Тц.
И 100 нови линии да пуснат, само допълнително ще задръстят града. Няма повече място.
Само метро може да реши проблема.

# 22
  • UK
  • Мнения: 3 959
Явно не ви се налага да пътувате с 73 често...

# 23
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Явно не ви се налага да пътувате с 73 често...

ооо, нервите ми са калявани 25 години с този автобус  Whistling

# 24
  • Berlin
  • Мнения: 11 261
И 100 нови линии да пуснат, само допълнително ще задръстят града. Няма повече място.
Само метро може да реши проблема.
май е така. снощи специално на семинарията беше повече задръстено от други пъти - колите бяха станали на кълбета по средата на кръстовището и буквално не можеха да мръднат. 50 минути от хемус до кръстовището нагоре.
аз имам наблюдения само от този район, де. сигурно и на други места има подобни случай. нормално е за мен да са нередовни автобусите при това положение...

# 25
  • Мнения: 539
то е ясно че метро ще облекчи положението през......2018 год.

# 26
  • Мнения: 3 423
Е, и какво сега, намрънкахте се, наохкахте се,
а оплакахте ли се вече, където трябва, или ви
е през оная работа, задвижихте ли нещо, или?!
Аре, две страници сополи, една страница факти.
Къде са? Казах ви, че има смисъл. Защото знам.

# 27
  • София
  • Мнения: 12 554
Аз не се сърдя на шофьорите. Но нали всички кметове и управници говорят за намаляване на задръстванията. Единствения начин е да се оправи градския транспорт. Вчера се зарекох че това е последния път, които излизам без колата, нищо че ще се чудя къде да паркирам.(и сигурно още 100 шофьора са взели това решение). задръстванията вече са по цял ден - така че СДГТ трябва да си намери решение как да си спазва разписанието. Ако трябва рейсове ще тръгват а вс.2 мин. но като се знае че един рейс тр. да идва през 10 мин. поне през 15 да идва. На нас никой не ни приема извинение че рейса го е нямало 1 часи шефовете глобяват за закъснение, независимо с кой рейс идваш на работа., и утре като съм настинала от висене по спирката аптекаря няма да ми даде лекарства без пари затова че на семинарията е задръстване. Ами не мога да ги оправдавам, съжалявам. Това е направо "инквизиция" с хората. За последните 10 години София утрои размера си, а няма нови линии и доп. автобуси.

Ти как го виждаш това с новите автобуси? Щото аз не виждам как ще стане. Първо задръстването ще стане още по-голямо. Второ - проблемът е именно в това, че София е утроила размерите си, а инфраструктурата не е предвидена за подобен трафик. И да купят още рейсове - пак ще закъсняваш, но единствената разлика е, че няма да висиш на спирката, а в рейса.

# 28
  • UK
  • Мнения: 3 959
Мне, просто вместо по три един след друг ще идват по пет.

# 29
  • Мнения: 539
Ако се подобри ГТ, и стане по-сигурен и редовен, много хора няма да използват колите си, а гтранспорт. В това виждам аз спасението. А пък и в крайна сметка, има хора на които е дадена властта да решават тези проблеми, и ако на тях им е трудно да мислят, имат властта и средствата да си наемат някой да мисли и да търси начини как да се оправят проблемите. Ама ние сме свикнали да търпим всякакви безчинства, и да се оправяме самосиндикално. Сигурно ако нямахме робската психика да търпим, щеше да има милион и едно дела заведени с/у градски трансорт.

Общи условия

Активация на акаунт