TFK Buggster в България

  • 54 887
  • 790
  •   1
Отговори
# 375
  • София
  • Мнения: 6 002
Оле, а какво точно се е случило с вашата текстилна част?
Питам, защото аз се разправях с гаранцията на текстилна част на друга марка количка. Продавача /който е и вносител/ отказа да приеме рекламацията ми /избелял сенник за 5 месеца ползване през зимата/, но аз пуснах жалба по нета до КЗП и нещата се разрешиха като с магическа пръчка. Веднага ми обещаха да сменях сенника и въпреки, че почаках доста "митичния внос", ми го донесоха до вкъщи дори.

# 376
  • Мнения: 11 781
Според мен пък слабата част на TFK Buggster е тапицерията и по-точно сенника. За 1 месец избеля и се прокъса, като се има предвид, че почти не е разгъван. Twisted Evil
По ходовата част и шасито няма никакви забележки, а всеки ден я бутам по павета и доста разбити улици.
На моя бъгстър въобще не му избеля сенника за година и половина ,но малкия го счупи по особено жестока начин  Joy поръчах си нов и ми струваше 30 лева ,мисля ,че не е много ако искаш можеш да си го смениш  Peace

На мен от Пакостник ми казаха цена 80 лв за сенник и имаха налични само 3 цвята, червени нямат. Confused Ако мога да си поръчам от друго място червен сенник, с удоволствие бих.

# 377
  • Мнения: 154
Оле, а какво точно се е случило с вашата текстилна част?
Питам, защото аз се разправях с гаранцията на текстилна част на друга марка количка. Продавача /който е и вносител/ отказа да приеме рекламацията ми /избелял сенник за 5 месеца ползване през зимата/, но аз пуснах жалба по нета до КЗП и нещата се разрешиха като с магическа пръчка. Веднага ми обещаха да сменях сенника и въпреки, че почаках доста "митичния внос", ми го донесоха до вкъщи дори.
Отзад на гръб четата се протрити плата и изпусна,тогава бебетата бяха на 4м и половина,малкия тежеше 6900, а момата 5 700кг.,а като станат на по годинка незнам.Подложката така е направена че ръбовете и се търкат в лата и той поддава.
Количката я съхраняваме в шкаф,при сгъването нищо не опира там.Подложката на гърба е единична,а не е като на бъгстърите-подложката на гръбчето и две страници.И това е проблема,а и един шев изпусна пак отзад.Иначе съм много доволна от количката и от жената която прие рекламацията,много е отзивчива и любезна,но как така изведнъж гаранцията не важи за плата.Освен и аз да пускам жалба.Сега пиша до TFK германия да видим дали наистина не важи гаранцията за плата.Тук в нашата държавица се разчита на това че на никой не му се занимава да си търси правата,гаранциите и т.н. нещата които ти се полагат.И всички се възползват от това,че като те разтакавот ще се откажеш.С мобилния ми апарат ме мотаха три месеца,с големия корем пътека направих до магазина,ама на никой не му дреме.Сега нещата се повтарят.Ще търрся начин.Две години гаранция има количката,ама всеки гледа да продаде пък после, оправяй се Wink...
Ужас голяма одисея Simple Smile

# 378
  • София
  • Мнения: 6 002
Оле, няма нужда да пишеш на ТФК. Проблема ти наистина ще се реши много лесно. Просто им кажи, че си говорила с КЗП и са ти казали, че гаранцията покрива И плата. Това е самата истина, на мен ми признаха избелял цвят, пък какво остава за прокъсано.
Ако пак ти откажат си пусни жалба, става за две минути по нета, в сайта им. След това от КЗП ще те потърсят по телефона да се разберете да представиш касовата бележка за да могат да им направят проверка. На мен ми се обадиха 2-3 дни след жалбата.
Плюс това настоявай, ако до сега не са го направили, да опишат всичките дефекти в книгата за рекламации, която те по закон трябва да имат. Опишат ли ги - няма мърдане за тях. Ако те извикат да си вземеш сега количката - не подписвай нищо. Те трябва да ти я предадат с протокол за споразумение и подпишеш ли - прецакваш се. Това, че ти задържат количката над месец също ги поставя в кофти ситуация и подлежат на глоба ако пуснеш жалба.
Ако искаш звънни по тел. на КЗП, много са любезни и всичко ще ти обяснят. Тел. е 0700 111 22.
Аз след случая с моята количка така съм се ядосала на българските търговци, че вече без касова бележка не напускам магазин. И вече няколко пъти ми се налага след случая с количката да се възползвам от гаранцията на разни стоки - ами като си потърся правата всичко се оправя веднага. Значи може, просто повечето търговци смятат, че като те размотават ще се откажеш.
Ядосах се, ако имах близнаци като теб направо щях да ги разпердушиня.

# 379
  • Мнения: 154
Благодаря ти Ники,ще последвам съвета ти.Гаранцията ми обече остана при тях,а към нея е прикрепена и касовата бележка,ако в понеделник не ми се обеди никой от магазина във вторник съм там.Книга за рекламации въобще никой не ми е показал,в едната тетрадка ни записаха телефоните и това е,щяха да звънят,но досега само ние звъним.При поправена количка подписва ли се протокол?

# 380
  • София
  • Мнения: 6 002
Това, че гаранцията остава при тях е правилно. В самата гаранционна карта също трябва да се опишат ремонтите /моята беше една доста хвърчаща бележка, но отзад описаха сменените части и времето, през което количката е стояла при тях, защото срока на гаранцията се удължава след като си била без количка един месец/. Няма проблем, че и бележката ти е при тях, важното е, че имаш такава и можеш да докажеш всичко.
В книгата за рекламации се описват всичките ти рекламации, както и по какъв начин държиш ти да бъде оправен проблема /аз например ги накарах да напишат "смяна на дефектните части и плат/, има си пореден номер, съвсем официален документ си е това. После като си получаваш количката се подписваш пак в книгата за рекламации, че всичко ти е върнато и т.н.
Подписва се и протокол за споразумение при получаване на количката, който включваше три опции - замяна с нова, ремонт или връщане на парите /може и част от тях/.

# 381
  • Мнения: 212
Ole,  да ти кажа и аз за количката, понеже скоро се разправях с КЗП, Малечко, че и адвокат взех. Значи, ако е минал един месец и те не са ти поправили количката, имаш право на разваляне на договора или намаляване на сумата:

Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

Според мен е проблем, че касовата бележка и гаранцията са ти там, защото могат да изчезнат, но от друга страна КЗП ще им разгони фамилията, щом не са ти вписали проблема в книгата за рекламации.
Според мен, по - добре напиши една жалба, ако искаш ще ти пусна на мейл моята, за да имаш пример, и я пусни до КЗП. Другия вариант е да се обадиш в магазина, да ги заплашиш, но пък така те ще бъдат подготвени за проверка.
Ако имаш някакви въпроси - налице съм.

# 382
  • Мнения: 154
Благодаря ви момичета! Hug
Чакам до понеделник да видим развръзката,тоест
ще ми се обади ли някой от магазина,ако не се обадят във вторник си действам.
То и без това ваче мина месец и пет дни.Определено нещата които ми спаделихте ще са ми от полза,за гаранцията не знаех че трябва да се опише и че срока и се удължава!
Благодаря Hug Hug Hug

# 383
  • Мнения: 62
А някой да е ползвал този сенник

Аз мисля него да си купя, че не ми се занимава с поръчка на един сенник от другия край на света  Sunglasses

изглежда ми добре, обаче няма цена, Може да го няма в наличност.

# 384
  • Мнения: 154
Днес си получихме количката с чисто нов плат.Коланите също са сменени и се закопчават и откопчават много по-лесно.Така завърши нашата одисея с количката.Доволна съм,че не се стигна до разправиии всичко завърши благополучно.
Благодаря момичета за мненията,пак казвам че ми бяхте много полезни! Hug

# 385
  • София
  • Мнения: 6 002
Оле, браво за добрата развръзка! Аз очаквах, че всичко ще ти сменят, особено като знам, че четат форума и разбраха, че си готова да си търсиш правата.
Би трябвало да ти удължат гаранцията с един месец - колкото са я задържали при тях.
Жалко, че пропуснахте всички слънчеви дни и сега почти не може да се излиза в снега.  Hug

# 386
  • Мнения: 258
Присъединявам се към всички родители, които не са доволни от Buggster s

Кошът за новоредоно на Buggster s, който стана причина да купим тази количка (защото може да се монтира и в кола) е твърде малък и на четири месеца бебето вече стърчеше от всички страни. Да не забравя да отбележа, че
а) кошът се счупи 2 пъти за тези 4 месеца и подмяната му в магазина беша доста трудно начинание;
б) количката е изключително нестабилна с коша за новородено и много трудно преодолява и най-малкото препятствие.

Проблемът на Buggster s в седнало положение е, че бебето не може всъщност да легне напълно - екстра, която имат и най евтините колички, т.е. извън дома си бебето трябва да спи седнало.

Гумите на количката са твърде малки за пейзажа в България, в Германия сигурно не биха били проблем.

Дано тази информация да бъде полезна на родителите, които се колебаят каква количка да си изберат.

# 387
  • Мнения: 11 781
За гумите и легналото положение не съм съгласна.
Гумите са малки, но доста широки и като сравнявам проходимостта на Бъгстър-а с тази на другата ни количка, немското возило се представя учудващо добре.
Най-легналото положение не е на 180 градуса (около 30 градуса е), но според мен е достатъчно легнало и става за спане. Бебето в никакъв случай не спи седнало.
Моите забележки са само по отношение на тапицерията, както вече писах няколко пъти.

# 388
  • Мнения: 4 428
Присъединявам се към всички родители, които не са доволни от Buggster s

Кошът за новоредоно на Buggster s, който стана причина да купим тази количка (защото може да се монтира и в кола) е твърде малък и на четири месеца бебето вече стърчеше от всички страни. Да не забравя да отбележа, че
а) кошът се счупи 2 пъти за тези 4 месеца и подмяната му в магазина беша доста трудно начинание;
б) количката е изключително нестабилна с коша за новородено и много трудно преодолява и най-малкото препятствие.

Проблемът на Buggster s в седнало положение е, че бебето не може всъщност да легне напълно - екстра, която имат и най евтините колички, т.е. извън дома си бебето трябва да спи седнало.

Гумите на количката са твърде малки за пейзажа в България, в Германия сигурно не биха били проблем.

Дано тази информация да бъде полезна на родителите, които се колебаят каква количка да си изберат.

За коша на новородено не мога да коментирам. Но е трябвало да го видите на живо щом сте купили количката най-вече заради коша.

Но всичките ти "забележки" за лятната част са си нормални характеристики на количката. Човек чете преди да купува.
И аз не мисля, че гумите са малки за нашите улици. Аз нямам проблем с проходимостта  Peace
А напълно легналото положение го имат са НЯКОИ колички от всички летни на пазара. И това си го пише в характеристиките на количката. Повечето летни модели на хубавите марки нямат напълно легнало положение. А, че бебето спи навън седнало в Бърстъра е доста пресилено казано. Виж, ако спи в Запп със сигурност ще е седнало  Laughing

Като цяло май не толкова й има нещо на количката, колкото просто не си се осведомила достатъчно какво купуваш и си имала други очаквания  Peace

# 389
  • Мнения: 4 428
Момичета, възродявам темата, защото се наканих да пробвам да набутам текстилната част в пералня. Някоя прала ли е тези части на 30 градуса както пише? Мен ме притеснява твърдата подложка за гърба. Да не се деформира нещо с пералнята  newsm78
А сенника дали може да се разглоби, така че да влезе в пералня. В смисъл да му се махнат железата и т.н.  Rolling Eyes

Общи условия

Активация на акаунт