
Отдавна не съм поглеждала темата, прегледах бързичко идеите и ми направи впачетление, че точно нещото, което липсва на много хора е сметнато за ненужно. Значи "почти всичко" не се плаща онлайн, защото все още у нас малко хора /по статистика/ плащат онлайн. Да, аз си плащам онлайн, още от времето, когато в БГ бяхме 7 души такива, но не съм представителна извадка. Ако съдех по себе си. Но, когато планираш бизнес, не съдиш по себе си, а търсиш статистика за хората, на които ще продаваш услугите си.
Та, обслужване на битовизмите се търси. Не е масова услуга, но си има клиенти. За един малък бизнес - достатъчно. Не случайно няколко големи компании включват към социалните придобивки на служителите си точно такава услуга - ремонти на дома, на колата, плащане на сметки, химическо чистене и уреждане на всякакви битовизми. Това отнема много време, което е по-добре да платиш на някой друг, докато ти работиш.
А иначе за всяко нещо трябва да си разбира човек. Дали ще правиш картини, ръчно тъкани ризи или ще плащаш нечии сметки. Успех на всеки, който стъпва на пазара на услугите. Има голям глад, трябват си умения за правене на бизнес.
