За скъпата и евтината козметика

  • 260 461
  • 1 767
  •   1
Отговори
# 885
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 391
темата е много интересна-следя я от доста време Peace

# 886
  • Мнения: 751
Софи имам един въпрос,колко време след като изтече срока на годност при парфюмите са все още в добро състояние и не вредят със нищо,благодаря предварително

# 887
  • Торонто
  • Мнения: 842
Софи, а какво ще кажеш ти и колегите ти за хиалуроновата киселина? Слагането й в кремове подпълва ли бръчките, след като същата киселина принципно се използва като пълнител чрез дълбочинна намеса (инжкции). Въобще има ли някакъв ефект след като тя се апликира повърхностно чрез крема и пенетрацията едва ли е толкова дълбока, съответно ефективна.
Би ми било интересно, ако някой от вас ходи - ти и колегите ти - от време на време на разни семинари и конференции, да споделите някои новости относно вещества, начините им на използване и т.н

апропо да се похваля, дъщеря ми влезе фин органичен синтез. Grinning


Не смятам, че има видим ефект. Колкото и фирмите производителки на киселината да представят данни с какви ли не графики и диаграми и снимки "преди и след" - безспорно е добър избор при формулирането на овлажняващ крем, но да редуцира/попълва бръчките не става.

Поздравления за дъщеря ти, добре, че не живeeте в БГ (ако правилно съм разбрала), че не знам каква реализация би получила след изкласяването на такава трудна специалност. Дано си струват усилията, успех!

# 888
  • Торонто
  • Мнения: 842
EMPRЕSS , с това съм наясно....въпросът ми е не е ли търговски трик влагането на нищожни количества хиалуронова киселина в кремовете (в сравнение с концентрацията, която предполагат инжекциите) тъй като вероятно има и по-мощни хигроскопични съставки.


Сега виждам продължението. Дозата на влагане не е голяма, ако виждаш киселината назад в публикувания състав - това не трябва да те притеснява, просто не е необходимо повече.
Но да се повторя пак бръчките няма да се повлияят (освен при някои индивидуални случаи, но пак незадоволително).

За семинарите, които питаш в предния пост - ходим постоянно, темите са най-разнообразни, не знам какво по-конкретно да споделя. Може би е интересно, че се води голяма битка да останат ли силиконите в кремовете (един специален вид, който придава много добри апликационни качества, но е нарочен за вреден). Така или иначе ще победят повечето пари според мен и едва ли ще се разбере толкова ли са врдени тези съставки, защото има големи фирми, които се издържат само от производството на силикони и ще налеят много пари в този спор да се защитят.
Мислех си ако са вредни за кремовете, какво остава за жените, които ги носят в гърдите и устните си ... (но не знам какъв е вида на силикона в имплантите, ако някой знае ще е любопитно да каже)
Друго не ми идва наум (сега е нощ тук и не ми е много свеж мозъка:))

# 889
  • Торонто
  • Мнения: 842
каквото и да съдържа един крем, която съставка е ''модерно'' да се ползва в момента, тя е на етикета Wink Тя може и преди да се е използвала за хидратация, но никой не е обръщал внимание Mr. Green


Много правилно.

# 890
  • Торонто
  • Мнения: 842
Темата е хубава, особено като влезе Софи. Имаше и една друга мама, която работи в България, но одавна не е влизала...........мисля, че Сиси и беше ник-нейм-а


Аз искам да питам и Софи (като влезе) относно продуктите за коса..по-точно ампулите за стимулиране на растеж и прочие серуми, които претендират, че стимулират скалпа. Въобще кое там е ценната субстанция, която се предполага, че работи.

Това е супер хит в момента. Най-нашумели са Glycoproteins и Lupine Protein.
Използват се и в продукти за мигли, не само за коса. Но и от двете трябват минимум по 3% в рецептурата (което не е евтино) за да се декларира 20% засилване на растежа.
Но мисля, че най-ефективното (забравих му името, но мога да проверя) е патентовано.

Sisi 82 е другото момиче, но и тя е с 2 деца та разбираемо е отсъствието й

# 891
  • Торонто
  • Мнения: 842
Софи имам един въпрос,колко време след като изтече срока на годност при парфюмите са все още в добро състояние и не вредят със нищо,благодаря предварително

Парфюмерия не съм практикувала, имам познания само от университета и честно казано не помня много от тогава.
Трябва да разровя малко учебници по парфюмерия (все още пазя някъде) като ми остане време и ако намеря нещо ще кажа - но пак ще е само теория.

# 892
  • Мнения: 3 094
Софи, благодря за участието (и за поздравленията!) Simple Smile. Радвам се да те чета отново Hug
Наистина съм виждала в състава на ампулите за стимулиране растежа на косата гликопротеини, но само производителят си знае какъв процент е заложил. Другото вещество като , че ли не съм го срещала (то с такива дребни буквички всичко е написано, та и с очила някои неща не се четат  Laughing). Като имаш някой ден време спомени и за патентованото вещество, моля!
Това е доста интересно за силикона, доколкото съм информирана има голям отлив от него в европа още от години (точно за този ,който се влагат в бюста и в устните), но то в Бг-то всичко е наопаки.
Апропо в западна европа няма така масово комплексирани жени на тема бюстове и устни. Peace

# 893
  • Мнения: 1 095
Здравейте, следя темата от самото и начало. Определено е много полезна! За което поздравления   bouquet

От известно време използвам розова вода и вода от салвия на Българска роза карлово за дегримьори и маски с хума. но вчера обърнах внимание на състава на розовата вода:
rosa damascena distillate, phenoxyethanol, citronellol, geraniol.
въпросът ми е phenoxyethanol е вид алкохол нали? И доколко може да бъде използван ежедневно този продукт?
А съставът на водата от славиа е:
aqua, salvia officinalis
само това newsm78

# 894
  • Торонто
  • Мнения: 842
Phenoxyethanol е консерванта. Така или иначе в другите продукти, които ползваш ежедневно също има консервант (макар и не винаги точно този).
Друг е въпроса ако си смятала, че ползваш нещо съвсем натурално и те разочарова факта, че има консервант ... Но няма начин, не може без тях.

# 895
  • Мнения: 1 095
Благодаря Софи   bouquet

Ето състава на аналогичен продукт от Австралия (доста по-скъп: нашата вода 330мл=3лв, 30мл = 32.2лв с одоставката)
Ingredients from packaging: rosa damascena (rose) hydrosol, aqua (purified water), citrus aurantium amara (bitter orange) fruit extract, rosa damascena (rose) essential oil, sclerotium rolfsii gum, aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, citronellol#, geraniol# (# component of organic essential oil).
Ето този:
Rose Monsoon Hydrating Mist (dehydration)
http://www.mionegroup.com/en/product/11802
Трябва да е МНОГО опасен този консервант за да си заслужава разликата!

В сайта skin deep козметиката от тази марка е с много зелени точки, но дали и е толкова полезна, колкото безвредна?
Например:
Soothing Couperose Gel (broken capillaries/redness)
Ingredients certified organic aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, aqua, certified organic matricaria recutita (chamomile) flower extract, certified organic hypericum perforatum (st johns wort) flower extract, certified organic hamamelis virginiana (witch hazel) leaf extract, certified organic chamaemelum nobile (roman chamomile) essential oil, sclerotium rolfsii gum, certified organic citrus aurantium amara (bitter orange) fruit extract, certified organic aesculus hippocastanum (horsechestnut) seed extract.

или MIESSENCE SOOTHING MOISTURISER (SENSITIVE SKIN)
Ingredients from packaging: aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, aqua (purified water), rosa rubiginosa (rosehip) seed oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, butyrospermum parkii (shea) fruit butter, ethanol (sugar-cane), non-gmo lecithin, citrus aurantium amara (bitter orange) fruit extract, citrus aurantium ssp amara (neroli) essential oil, chamaemelum nobile (Roman chamomile) essential oil, olea europaea (olive) juice extract, olea europaea (olive) leaf extract, sclerotium rolfsii gum, daucus carota (carrot) CO2 extract, calendula officinalis flower C02 extract, matricaria recutica (German chamomile) flower CO2 extract, matricaria recutita (chamomile) extract, aesculus hippocastanum (horsechestnut) extract, hypericum perforatum (St John’s wort) extract, hamamelis virginiana (witch hazel) extract, linalool#, geraniol#, limonene# (#component of organic essential oils).

Цените на кремчетата са по около 50 долара за 50мл


А какво мислиш за минералните гримове?
Ingredients: titanium dioxide, zinc oxide, iron oxides, mica, arrowroot powder.

Последна редакция: нд, 14 сеп 2008, 23:16 от gevestra

# 896
  • Мнения: 4 076
Подариха ми няколко ампули хиалуронова киселина(пишеше чиста х.киселина на тях,пластмасови).
Не забелязах никакво подобрение(освежаване,изглаждане...) на кожата ми.

# 897
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Sofi, благодаря много за отговора. Радвам се, че отново се върна и така търпеливо отговаряш на всичките ни въпроси.  bouquet

# 898
Аз съм на 22 години и незнам кой кем да взема на vichy дали да бъде aqua termal или oligo 25. Незнам кой е по- слб и е като за моята кожа. Иначе ползвам на vichy purete termal- лосиона за лие и oligo25- гелчето за околоочния контур.

# 899
  • Мнения: 1 335
Много писане! Четох, четох, до 5а страница!
Да кажа - 80 % е ОК, но липсват 20 % по-задълбочени знания- това до 5а страница, сори, ако на 6а-45а го има)!
Например зад едно инки-име може да стоят доста различни като физико-химия продукти, което пряко влияе на техните въздействия: хиалуроновата киселина е биополимер например (най-малкото има продукти с доста различни молекулни маси), диметикон (вид силикон, общо са над 100 за козметиката, и се различават ужасно много от тези за цици, лепила и т.н.)- ами има поне десетина вида различни според вискозитета им.
На етикета суровините се подреждат строго по намаляване на концентрацията им само до 1%!
Под 1 % вече може да е разбъркано.
Вярно е, че скъпата козметика може да бъде калпава, но евтината просто няма как да е добра в смисъл да работи по проблемите - но може да бъде доставяща удоволствие емулсия!
Има една пирамида на качествата, които удовлетворяват даден човек. На основата няма как да предложиш, обясниш и продадеш последните достижения на науката, нали? Т.е. целевите клиенти са заможни. Освен това зад цената стои не само суровини и технологии, маркетинг и реклама (макар да са изключително важни!!!, даже основополагащи), ами и страшно голямо количество know-how, труд и наука- т. нар. "марки" харчат доста за това!
Активните съставки "работят" по различен начин в различните формулации- не може да се каже просто само - "ами поне 3 % трябва"! Има някои съставки, които въобще не действат например на бръчките, като да речем глицерин, но са чудесен деливъри систем за други, които трябва да стигнат до епидермиса! Със сигурност знаеш що е то "синергизъм" : 1+1> 2, че дори и > 3!
Видът на продукта също е от много голямо значение: каква е емулсията и като почнеш от права (с какви емулгатори и емолиенти?), обратна, микро-, нано-, мултифазна... Технологията (машини, условия, температури, ХОРА)...

Общи условия

Активация на акаунт