Пазаруване чрез www.bgshopper.com

  • 31 018
  • 225
  •   1
Отговори
# 135
  • Прекрасна ВАРНА
  • Мнения: 356
може ли някой да ми каже защо като си напиша кода на поръчката на сайта който FAIRY TAYLE е дала за проследяване ни излиза това  NO INFORMATION  PLEASE CHEK YOUR ITEM IDENTIFIER,при условие че е пусната за България newsm78

# 136
  • Мнения: 115
Най-добре питай БГ Шопър-а. На моята пратка пък вече 5-ти ден и стои информацията една и съща, т.е. че е излетяла на 25-ти от NY. Питах ги и ми обясниха веднага защо може да е така. Simple Smile

# 137
  • Прекрасна ВАРНА
  • Мнения: 356
много моля някой да ми обясни какво означава това и какво да направя newsm78.тази сутрин получих ето това:this ship notification is beihg sent to you by the U.S Postal Service at the request of Kiril Jelev.if the "Shipped to"address information is not correct,please contact the Shipper.a package with a Click-N-Ship label created on usps.com containing the following information is sheduled to be shipped on 04.29.2008.

to check on the delivery status of your package,please go to Track and Confirm at usps.com


Unated States Postal Service

получих кода но като го напиша на usps.com и нищо не става. #Crazy

# 138
  • Мнения: 529
irrrina

Много рано проверяваш. Първо, информация на сайта USPS обикновенно се обновява веднъж дневно, така че най-рано утре трябва да получиш някаква информация. Второ, що се отнася до проследяване на сайта на БГ пощи аз писах, че проверяваш чак след като пратката напусне САЩ. Мисля, че куриерите не работят по празниците, така че я очаквай следващата седмица.

# 139
  • Мнения: 13
Ако питаш за мита - 12% +20% ДДС.

Това 32% от декларираната сума ли означава или 12% от сумата + 20% на тия 12%?

# 140
  • Мнения: 1 650
с наслагване се смята - първо 12% и върху резултата 20%

# 141
  • Мнения: 529
mpaskova

Искам само да уточня, че 12% са за дрехи, за други неща - проверявай в ТАРИК.

# 142
  • Мнения: 1 165
Момичета или аз днес не съм в ред ,но никъде на сайта на виждам въпросният майл на когото мога да пратя поръчката си... Tired

# 143
  • Мнения: 529
Момичета или аз днес не съм в ред ,но никъде на сайта на виждам въпросният майл на когото мога да пратя поръчката си... Tired

Горе вдясно - зелено каренце.

# 144
  • Мнения: 13
Благодаря за отговора момичета.

Email-a на който се поръчва е: bgshopper@hotmail.com  

# 145
  • Мнения: 5 255
bgshopper@hotmail.com Заглавна страница - зелено каре  Wink

# 146
  • Мнения: 5 255
Благодаря за отговора момичета.

Email-a на който се поръчва е: bgshopper@hotmail.com   и наистина го няма в сайта
Има го  Peace

# 147
  • Мнения: 1 165
Ооооо, видях го. Аз търсих горе из менютата и искренно започнах да се ядосвам на себе си , а след това и на фирмата...
Много ви благодаря!  bouquet

# 148
  • Мнения: 13
Аз съвсем скоро намерих този сайт съвсем случайно на търсачка за онлайн пазаруване и съответно се запалих много, защото тука е пълно с боклуци на високи цени(говоря предимно за дрехи). Идеята ми е да пазарувам всеки сезон дрехи за цялото ми семейство - за мен, мъжа ми и двете ми деца. След обстойно изчитане на форуми, на сайта и след здраво изчисляване стигнах со следните изводи и си зададох следните въпроси:
1. Оскъпяването на стоките (ще говоря предимно за дрехите) се оказва с 40% и нагоре(без да смятам евентуалното мито). Следователно трябва да се търсят супер намаления и разпродажби. Това обаче довежда до следващия въпрос:
2. Как най-бързо да се поръча , за да не се изчерпат количествата и номерациите от съответната разпродажба.
3. Най - евтино излиза да се пазарува накуп от един сайт, защото ако си поръчам по няколко неща от няколко различни сайта се оскъпява допълнително заради доставката в САЩ(всеки сайт има различна цена на доставка)
4. Слабо е разяснен метода за плащане чрез PayPal.
5. При разплащане чрез Epay по КИН например, цената е в лева, по курс продава  в деня на плащането ли се смята?
6. Посредника със собствени пари ли се разплаща, докато получи превода? Защото като пратя пари по КИН в епей, той съответно трябва да си ги препрати до банковата сметка в САЩ, което предполагам отнема време.
7. Не дай си боже(в което не вярвам) ти "откаднат" парите, т.е аз пратя парите за покупката, а не получа нищо, към кого човек трябва да се обърне? Защото това, че пращам пари по КИН на някого не доказва, че купувам нещо.
8. В сайта няма телефони за връзка, имена и биографии, само имейл и скайп.
9. Защо коментарите от доволни клиенти не се публикуват на принципа на онлайн чат, а се отсяват от администраторите и се публикуват от тях?
10. Защо при изчисляването на комисионната включват и цената на колета? В сайта това не е споменато..Например при поръчка за 500$, по мои изчисления трябва да им дам 85$ комисионна, а те ми обявяват 85$ +4% от 570$, което в крайна сметка се получава 108$

Сигурно имам още въпроси, но това са на "първо четене".

Така или иначе аз ще поръчам, но за да спечелят повече клиенти, трябва да отговорят на колкото се може повече въпроси в сайта си.

А пропо отскоро ли съществуват?

Поздрави на всички.

Последна редакция: вт, 29 апр 2008, 12:24 от mpaskova

# 149
  • Мнения: 115
На някой да му се е случвало нещо подобно : от 4 дни  в сайта на USPS, също и в този на Булпост няма актуализирана информация къде се намира пратката ми. Обаждах се по телефона на Булпост  и ми казаха, че няма при тях пратка с моя номер, а аз очаквах вече да е пристигнала в БГ, все пак е изпратена на 23.04.  Shocked

Общи условия

Активация на акаунт