LaRedoute.fr - Всичко за поръчката - 58 - Прочети 1-вия пост, преди да питаш!

  • 55 387
  • 1 039
  •   1
Отговори
# 270
  • Sofia
  • Мнения: 25
Здравейте, момичета.

Аз все още си чакам поръчката от 29.02. Писах им e-mail и те ми отговориха, че е изпратена на 03.03, като ми изпратиха и номера на колета. Знаете ли как мога да проверя какво е станало с пратката чрез този номер?

Много благодаря. Hug

# 271
  • Мнения: 1 141
Вече почна да ми писва. Днес получих тази оферта: http://laredoute.pprnl.net/nl/jsp/m.jsp?c=b6cede38b66ee90667 и пак не работи. Какви са тези мои акаунти, че даже офертите, които получавам не приемат  Thinking Много ми писна, честно!  #Cussing out
Същата оферта на мен ми я бяха изпратили в края на февруари, сега си погледнах в суивито и видях, че съм се възползвала от нея на 1.03 Гледам, че на нея пише валидност 3 седмици, но не пише от дата - до дата  newsm78 Явно след като ни затрупаха с оферти за карти Кенгуру и намаление на мебели, новата мода е да ни изпращат стари оферти.

# 272
  • София
  • Мнения: 653
Здравейте, момичета.

Аз все още си чакам поръчката от 29.02. Писах им e-mail и те ми отговориха, че е изпратена на 03.03, като ми изпратиха и номера на колета. Знаете ли как мога да проверя какво е станало с пратката чрез този номер?

Много благодаря. Hug

Тук: http://services.bgpost.bg/WebTracking/

# 273
  • Пловдив
  • Мнения: 1 674
Добре де... за това намаление нужно ли е да имаш покана?  newsm78 От линка, който са дали момичетата - на намалените неща с цените, аз си добавих неща в кошницата и са си на намалените цени, но не са отбелязани като намалени. Или там са дадени ненамалените цени и после се намалят с посочения процент  newsm78

Сигурно си личи, че до сега не съм се възползвала от такива намаления  Mr. Green

# 274
  • Мнения: 958
Един тъп въпрос да задам. Какво значи 10 клон, как разбирате, кой клон, кой е . Моя код като е 1505, това 15 клон ли значи  newsm78
Защото ми е подобно името, като това от 10 клон, та се чудя аз на кой клон съм  hahaha

# 275
  • Мнения: 426
benitta ,от линка става,такива са цените , не ги намаля още.

# 276
  • на село
  • Мнения: 4 495
колко време мина откакто им прати поръчката по пощата и те ти отговориха,че аз сега имам същия проблем,пиша им а те ми отговарят че нищо не са получили Rolling Eyes
ти на кой адрес го прати,защото аз го пуснах на адреса който беше написан на чека

Значи писмото го изпратих на 6 март, препоръчано,
на 1-ви април се появиха нещата в Суивито.

Сега за адреса, на самия чек адресите са на банката, която издава чека,
поне аз така разбрах.
Иначе им го пуснах на този, който беше написан на гърба на плика.

# 277
  • Мнения: 4 916
Един тъп въпрос да задам. Какво значи 10 клон, как разбирате, кой клон, кой е . Моя код като е 1505, това 15 клон ли значи  newsm78
Защото ми е подобно името, като това от 10 клон, та се чудя аз на кой клон съм  hahaha

Аз съм на 1113 - 13-и клон.

# 278
  • София
  • Мнения: 123
Един тъп въпрос да задам. Какво значи 10 клон, как разбирате, кой клон, кой е . Моя код като е 1505, това 15 клон ли значи  newsm78
Защото ми е подобно името, като това от 10 клон, та се чудя аз на кой клон съм  hahaha

Ти си на върха на черешата   Wink  Wink
М/у другото и аз не съм наясно.

# 279
  • Мнения: 62
Как беше кода за шлифера и дали деиства още

# 280
  • Мнения: 62
Как беше кода за шлифера и дали деиства още

# 281
  • Мнения: 23 097
момичета, къде им пишете за неработещите кодове, на кой имейл

# 282
  • Мнения: 274
pepi7096, може би си права, но аз съм ги подкарала сега и ще им пиша за всички кодове, които не ми работят  Mr. Green
Мирама току-що писах на линка от първа страничка, ще видим дали ще получа отговор  Peace

# 283
  • Мнения: 151
Може ли някой да ми разясни за какво става въпрос: Получих писмо с код:57738 и когатого въведох  ми излезна подарък който не мога да разбера защото преводачката явно го превежда буквално.Ето за това става въпрос:
  Votre cadeau : SUPPORT    /   ARGENT
    Ref :
Благодаря!!!

# 284
  • Мнения: 40
Вчера им писах за проблемните кодове на формата от сайта за проблеми с поръчките, която на първа страница в темата. Днес получих отговор, който гласи
 Hi,
We have technical problem with these 2 offers. So, safeguard your orders and make a message with your request in order we can valid it if you selected items in the good catalogue.
Best regards.

Само не ми е ясно мейл ли трябва да им пишем ако решим да поръчваме с неработещите кодове?

Общи условия

Активация на акаунт