Съпруги, чиито мъже пътуват 6

  • 58 342
  • 419
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 6
Zdraveite!

eto me otnovo, otnovo sama...Moeto momche zamina vchera...dosta po-rano ot predvidenoto, no taka se poluchi tozi pyt. Razbira se beshe mi ultra tyjno, plakah i t.n., no bqh kontrirana s replikata: Stiga gluposti, ne otivam na voina! Da, taka e, samo che na men s vsqko sledvashto zaminavane razdqlata mi e vse po-trudna. I az pym pytuvala dosta, znam, che ima skypi za men hora, koito poveche nqma da vidq na tazi zemq, no drugo e i mnogo lichno s moeto momche....Gledam da se naglasqm za 6-mesechniq reis.

Pozdravi na vsichki Vas! Hug
Do skoro!

# 361
  • Мнения: 112
Привет и от мен!
И аз не мога да свикна, макар че вече станаха 6- 7 години от както пътува. Най- много ми липсва през почивните дни- събота и неделя, тогава когато всички семейства са заедно... А през седмицата съм като на въртележка - на работа, с децата, проблеми, задачи и времето минава бързо. Последния месец е най- хубав- чакаш с нетърпение да свърши, но и най - бавно минава!
Хубав ден на всички!!! Simple Smile

# 362
  • Варна
  • Мнения: 552
Здравейте, момичета!
Отдавна не съм писала. Да ви се похваля от 2 седмици си имам мъж, прибра се жив и здрав.
От другата седмица мятаме ремонта у нас.Като видя какво съм замислила, иска нещо да се връща на кораба май. Laughing

Искам да ви почерпя. Днес дъщеря ми Михаела има имен ден, а вчера тати беше рожденик. Довечера отивамие да празнуваме извън града с преспиване.

     

   

# 363
  • Мнения: 113
Илиева честити именничка и на патерица-рожденик.Да са ти живи,здрави и много те молим да не си презориш половинката и да избяга горкият.Все пак само от половин месец е тука.Няма да има  време да  ти завидим благородно.Весел купон.Наздраве от нас.

# 364
  • Мнения: 239
Малко със закъснение,но...Честит рожден ден на малката принцеса,мама на фъстъче!!!
Да ти е здрава и много щастлива!!!
Честити празници и на теб,Илиева!!!Когато сте си всички в къщи,купона е на МАХ Joy Wink Joy.

И ние като вас започнахме с ремонтите,но на вилата.Майстора уж една греда на покрива щеше да сменя...и от там -я гранитогрес да сложим на верандата;после прозорците сменихме и сега я боядисваме.Абе ужас Mr. Green
Лек ден! Hug

# 365
  • Варна
  • Мнения: 447
Честито и от мен за рожденика и именничката!Да са ви живи и здрави!  Heart Eyes
За купона е ясно, че ще е на макс  Crazy

# 366
  • Варна
  • Мнения: 552
Здравейте, момичета!

Благодаря за хубавите пожелания! И вие бъдете живи и здрави!

Снощи си изкарахме страхотно. Хапнахме, пийнахме, хора, ръченици, кючеци, не седнахме. Още ме болят краката. Май ще имам мускулна треска.
Та след малко полягвам пак, че снощи не ми стигна.
Айде, лека нощ!

# 367
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Илиева, макар и много закъснели  - сърдечни пожелания и от мен на двамата "виновници" baloni

Има прясна новина...камериери на корабите в БМФ вече няма да има....всички такива слизат на първото удобно пристанище. Confused...а техните задължения ще се поемат от домакина.


Ето и малко новинки:

Цитат
След приватизацията от българо-немския консорциум „Кей джи меритайм шипинг", големи кадрови промени чакат морското Параходството още през октомври, научаваме от варненския вестник „Народно дело".

Между 400 и 500 чиновници ще трябва да си търсят нова работа - съкращенията касаят администрацията, бреговия състав и съпътстващите дейности в БМФ и ще се осъществят в месеците октомври, ноември и декември.

За сметка на това, възнагражденията на мениджърите, които докажат, че са полезни на предприятието, ще бъдат увеличени чувствително, за някои постове и в пъти.

Представителят на „Кей джи меритайм шипинг" Кирил Домусчиев е посочил, че структурата на БМФ в момента не е типична за един корабособственик. Работи се по нова структура, която заимства опит от водещи немски, гръцки и британски корабособственици.

Планът по персонала на БМФ ще бъде завършен в края на септември. Привлечени са и консултанти от водещи чужди компании, които изготвят доклади за различните отдели в Параходството. Съвети дават и немските партньори в консорциума, които са били във Варна минала седмица.

БМФ оттук нататък ще търси повече моряци: плавсъставът ще бъде попълнен с нови висококвалифицирани кадри, посочил е още Домусчиев. На въпроса как ще бъдат привлечени обратно тези високвалифицираните кадри, които в момента работят за чужди компании, представителят на немско - българския консорциум посочва:

Предвиждат се както по-високи възнаграждения, така и „куп други придобивки в пакет", които да направят работата в БМФ по-атрактивна - например съкращаване на смените. Освен това, „нито един уважаващ себе си капитан, който управлява японски или немски кораб, няма да се качи на 40-годишен кораб, който е пред потапяне".

Домусчиев е обяснил още за варненския вестник относно предстоящите масови съкращения:

„Ако (в БМФ) имаме тежка структура и излишни разходи, в никакъв случай в момент на криза, каквато се очаква в шипинга, няма да бъдем конкурентоспособни. Дружеството ще губи пари. Съкращения ще има, заявявали сме го и преди".

"Не сме държавна организация, не сме социално ведомство, и не може да поддържаме хора и да плащаме заплати на хора, които не извършват полезни за параходството дейности. Или пък една дейност да се извършва от петима или от шестима. Няма да допуснем това. Това не е атракция, а стандартна процедури. Всяка частна компания гледа да оптимизира структурата си и с възможно най-малко хора да извършва най-много работа".



Цитат
До 12% съкращения в БМФ, заплатите няма да се пипат
Дарик-Варна  |  27 август 2008 14:21
Размер на шрифта: A | A | A |

 Принтирай  |   Изпрати



Съкращения на 10-12 % на работещите в Параходство „Български морски флот” планира новият мажоритарен собственик на дружеството немско-българският консорциум "Кей Джи маритайм шипинг". Заплатите на плавателния състав няма да бъдат променяни и ще се разчита основно на български кадри. Между 20 и 25 кораба на повече от 30 години ще бъдат продадени, а на тяхно място ще бъдат купени нови. Това каза българският представител на консорциума Кирил Домусчиев.


Уволненията в дружеството ще засегнат 400-450 души. Съкращенията няма да бъдат сред плавателния състав, чиято бройка е фиксирана в приватизационния договор, а ще бъдат само сред работещите на брега, които в момента са около 1300 души, каза Домусчиев. Според новия собственик досегашната структура на БМФ не отговаря на стандартите на водещите компании в бранша. Промени ще има на управленско ниво, като в момента се провеждат интервюта за мениджъри на част от отделите. Съкращенията ще започнат през октомври и се очаква да завършат до края на годината.


Заплатите на плавателния състав няма да бъдат променяни. След последното увеличение на командировъчните и изплащането им в евро те вече са съизмерими с тези на световните компании, смятат в "Кей Джи маритайм шипинг". Консорциумът ще разчита предимно на български кадри като планира по-тясно сътрудничество с Морското училище и финансово стимулиране на най-добрите студенти. В стратегията за привличане и запазване на офицерския екипаж влиза и подновяването на флота на БМФ, който в момента наброява 71 кораба. До няколко години средната възраст на корабите трябва да падне до 10 години.


Между 20 и 25 кораба на повече от 30 години ще бъдат продадени в рамките на една година. Високите им разходи за поддръжка ги правят губещи. Те ще се търгуват на пазара, а няма да бъдат предавани за скрап. Печалбата ще бъде инвестирана в нови кораби. За останалата част от финансирането се водят преговори с банки. Новият собственик планира да закупи десет 25 000-тонни кораба и още толкова 34 000-тонни. Ако цените на плавателните съдове се понижат драстично заради застоя на световния пазар, могат да бъдат взети и втора ръка, но на не повече от 3 години.


Някои губещи и непечеливши дейности на БМФ ще бъдат продадени, а други като автотранспортът и кораборемонтът ще се трансформират в дъщерни дружества, добави още Кирил Домусчиев.





Цитат
Минимални съкращения ще има в Параходство "Български морски флот", като броят им е упоменат в договора за продажба на предприятието, заяви пред БНР министърът на транспорта Петър Мутафчиев.    от: 25.08.2008 час: 09:51
 
Според него сътресения в дружеството не се очакват.

KG Maritime Shipping беше определен купувач на 70% от капитала на Параходство "Български морски флот". Според приватизационния договор, средносписъчната численост на плавателния състав на дружеството, която купувачът смята да поддържа през следващите 10 години е 2851 души за първата година, 2594 души за втората година и 2360 души от третата до 10-тата година.

KG Maritime Shipping планира да увеличи заплащането на плавателния състав с 15%. Придобиването на 25 нови кораба, замяна на остарелите плавателни съдове с по-нови и по-големи, извеждане от експлоатация и продажба на старите и неотговарящи на стандартите кораби, също е предвидено в инвестиционната програма на купувача.

Цитат
Сдружение иска обезщетения за уволнените от БМФ
Размер на шрифта: A | A | A |
12 септември 2008 14:09


 Принтирай    Изпрати
 По една заплата обезщетение за всяка прослужена година да получат съкратените от Параходство „Български морски флот”, настояват от Моряшкия професионален съюз. Според изчисленията на сдружението необходимата сума за това е 2 млн. лв.
В декларация, адресирана до премиера, министъра на транспорта и представителите на консорциума "Кей Джи маритайм шипинг", те настоят представителят на държавата в съвета на директорите да направи предложението за компенсации на съкратените. Парите могат да бъдат осигурени, ако държавата се откаже от част дивидентите си за тази година, предлагат от Моряшкия професионален съюз. Служителите, които ще останат на работа пък ще бъдат по-мотивирани от отношението на работодателя към бившите работници, пише още в декларацията.

Между 10-12 % съкращения на работещите в Параходство „Български морски флот” планира новият мажоритарен собственик на дружеството. Това обяви неотдавна българският представител на консорциума "Кей Джи маритайм шипинг" Кирил Домусчиев. Уволненията ще засегнат 400-450 души. Те няма да бъдат сред плавателния състав, чиято бройка е фиксирана в приватизационния договор, а ще бъдат само сред работещите на брега, които в момента са около 1300 души.


Цитат
Българо-германският консорциум "Кей Джи Меритайм Шипинг", който купи 70% от капитала на параходство "Български морски флот" (БМФ) преговаря за десет 34 000-тонни кораба.

Това съобщи неговият български представител Кирил Домусчиев след подписването на приватизационния договор за закупуването на 70% от капитала на БМФ, предаде агенция Фокус.

Гюнтер Хан, президент на IQ Martrade Holding, която е мажоритарен собственик на "Кей джи маритайм шипинг" коментира, че настоящият флот на параходството е доста стар, което е проблем от екологична и техническа гледна точка.

Той увери, че преговорите за десетте кораба ще приключат навреме и ще покрият изискванията на стратегията и на клиентите на консорциума.

По отношение на моряшките заплати Кирил Домусчиев коментира, че тенденция е те да са с нулева ставка в повечето европейски държави. В това отношение - страната ни малко изостава. Ние изцяло подкрепяме усилията на Министерството на транспорта в тази насока, коментира Домусчиев.

Цитат
Новият собственик на БМФ съкращава 400 души и продава 25 кораба


Това са около 10-12% от персонала


25 от старите кораби на БМФ ще бъдат продадени. С парите ще се закупуват нови плавателни съдове
Сн.: Moreto.net
 
 
Днес+

2008-08-27 13:03:07
През следващата година 20 – 25 над 30-годишни кораба, собственост на БМФ, ще бъдат продадени. За целта вече са водени преговори с местни компании, а останалите плавателни съдове, към които не е проявен интерес, ще бъдат изтъргувани през английски и немски брокерски компании. Средствата от продажбата на тези кораби ще бъдат инвестирани в закупуването на нови. Това съобщи на специална пресконференция днес шефът на 7-членния Съвет на директорите на дружеството Кирил Домусчиев.

Той информира още, че между 400 и 450 души, които са около 10 – 12 % от персонала, ще бъдат съкратени до края на годината от новия собственик на Параходство “Български морски флот” ЕАД “Кей Джи Маритайм Шипинг” АД. Домусчиев уточни, че “чистката” ще е само за бреговия състав, тъй като до момента бил много раздут и е около 1200 служители. По думите му в БМФ има липса на плавателен състав, но въпреки това няма да се привличат офицери от чужбина.

Новият шеф на Съвета на директорите съобщи още, че след като дружеството стана частно в него предстои реорганизация. Той обясни, че се работи в три посоки. На първо място е промени на най-високо мениджърско ниво, като се очаква тези длъжности да бъдат заети от поне петима чужденци. В тази част ще залегне и изнасяне на дейности от БМФ в дъщерни дружества.

Предвижда се в следващите 5 – 6 години БМФ да поръча основно нови кораби. За целта се правят проучвания на корабостроителници от България, Япония и Корея. Паралелно се водят и разговори с банки, обясни още шефът на Съвета на директорите на дружеството. Той съобщи, че в момента параходството разполага със 71 кораба и допълни, че след продажбата на старите кораби се предвижда да бъдат поръчани 10 броя 34 000-тонни кораба и 9 или 10 броя 21 000 – 25 000-тонни плавателни съда.

По-дългосрочната перспектива е поръчката на два 200 000-тонни кораби, които ще оперират между Индия и Африка, каза още Домусчиев. По думите му вече са водени преговори с над 10 нови компании.

Една от основните цели на БМФ ще бъде да продължи и увеличи сътрудничеството си с ВВМУ “Н. Й. Вапцаров”. За целта се предвижда да бъде разкрит специален фонд, както и да се направи една по-мащабна компания, за да може кандидатите за Морското училище да се увеличат.

Домусчиев не заяви също, че дружеството ще се бори да върне в активите си гордостта на морския ни флот баркентината “Калиакра”. Той заяви, че според него ветрохода е трябвало да бъде на корицата на рекламната брошура на БМФ.


Цитат
БМФ оряза социалната си програма заради кризата


Дружеството разчиства складовете, продава материалите за скрап


Сн.: Черно Море
 
 
Вестник Позвънете

2008-11-06 12:33:19
Параходство “Български морски флот” оряза част от социалната си програма заради задаващата се финансова криза. Спрени са плащанията за лекарства на хронично болните и социалните помощи за претърпелите злопулуки и сериозни заболявания, алармира Иван Велков от Моряшкия професионален съюз. Сумите не са изплащани за последния месец, посочи той. От август пък по сметките за доброволно пенсионно осигуряване на работниците не са постъпвали нови вноски. Общо сумата, която предприятието дава за социалните помощи, е не повече от 80 000 лева, категоричен е Велков. За лекарствата пък на месец били предвидени около 5000 лв., но те никога не можели да бъдат достигнати.

Новото ръководство на компанията реши да затегне коланите заради задаващата се криза, коментира ситуацията изпълнителният директор на БМФ Христо Донев. Той посочи, че точката в Колективния трудов договор, в която били уредени тези плащания, предвиждала, че изплащането им ще се извършва единствено при наличието на финансова възможност. Въпреки това Донев отрече предприятието да се намира в затруднение.

Параходството започна да разпродава масово материалите от складовете си за скрап, сигнализираха пък източници на “Позвънете Новини”. Продават всичко, което им попадне, заявиха те. Информацията беше потвърдена и от кап. Христо Донев. Според него, обаче се разпродават единствено ненужни материали, които през годините на държавна собственост са били трупани в складовете. Той посочи, че голяма част са там след продажбата на корабостроителницата, когато е трябвало незабавно да се опразнят нейните помещения. Всичко ненужно ни се прехвърли на нас, добави изпълнителният директор. “Разпродажбата обаче не е с цел набавяне на паричен ресурс. За нас това са дребни стотинки. Параходството никога не е имало толкова добра година”, категоричен е той.

Вече са продадени 5 от старите кораби, каза още шефът на БМФ. Това са 14 000-тонни, 40-годишни химикаловози, които още преди приватизацията Донев настояваше да се бракуват. Новите им притежатели са компании от България, Гърция и Уругвай, уточни той. Засега обаче се изчаква с покупката на нови плавателни съдове, добави Христо Донев.


Цитат
Сезираха съда в Страсбург за приватизацията на БМФ


Д-р Милко Николов ще води дело срещу държавата за права на собственост


Преди 1944 г. баща му Асен притежавал 48% от капитала на параходството
 
 
Народно Дело

2008-10-27 11:52:43
Постъпки за съдебен процес срещу държавата в Страсбург е направил ст.н.с. д-р Милко Николов. 10 години той води безуспешна борба, за да си върне правата върху близо 50% от капитала на Параходство БМФ, което преди 9 септември 1944 г. е било собственост на баща му Асен Николов. Новата съдебна атака е продиктувана и от скорошната приватизация на флота.

Д-р Николов е сезирал и еврокомисаря по правата на човека, Парламентарната асамблея на съвета на Европа и комитета на министрите. Наследникът на акциите е убеден, че правото е на негова страна и въпреки приватизацията нищо не е загубено.

През 2002 г. 3-членният състав на Върховния административен съд (ВАС) призна правата на наследника. Министерството на транспорта и съобщенията като принципал на БМФ обаче обжалва решението на тричленката. В резултат 5-членният състав на ВАС остави делото без движение. Решението е окончателно и не подлежи на обжалване на ниво ВАС. Това е един от мотивите на д-р Милко Николов да започне нова битка в Страсбург. Основният му коз е неотменимото решение с №784 от 21 януари 1994 г. на Върховния съд на Република България, с което Асен Николов се признава за невинен. Върховният съд отменява присъдата за затвор и конфискация на всички движими и недвижими имоти. „Воден съм единствено от уважението към паметта на баща ми“ - посочи д-р Николов.



Възходът на фамилията: От кирпичена колиба до несметно богатство

Историята на рода Николови е достойна за филм. Асен Николов, който историците наричат и първия социален капиталист заради доброто отношение към работниците си, е роден през 1885 г. в село Микре. Син е на Ботевия четник Кольо Семов-Хъша. Заради будния си дух, работливост и трудолюбие селото събира пари и го изпраща да учи във Военноморското училище във Варна. Завършва с отличие и спечелва стипендия за да продължи обучението си в Гент, Белгия. Там среща Маргарета, дъщеря на един от най-богатите белгийски родове - рода Стеарт. Любовта им пламва от пръв поглед. Въпреки че влиятелното семейство на Маргарета се противопоставя, патриотично настроеният Асен се завръща в България. Заедно с аристократката заживяват съвсем бедно в кирпичена къща на поляна извън Варна - в „Аспарухово“. Имали само едно теленце. Дори сред пустошта Николов успява да развие бизнес с агнешки кожи. Когато Маргарета навършва 25 години, повикват я в Белгия и отварят завещанието на дядо й. Става ясно, че аристократът лишава от наследство всички с изключение на най-малката внучка - Маргарета. Заради скромния й характер оставя цялото приказно богатство лично на нея. Тя подпомага семейството и влага белгийските си пари във варненската индустрия. Развиват текстилна фабрика в „Аспарухово“, а мелничарство и дърводелски цех - в с. Микре. През 1945 г. Николов като повечето български фабриканти е осъден от Народния съд на доживотен затвор и пълна конфискация на имуществото му. Преди делото обаче той се намира в Египет, където е изпратен официално от правителството да осигури памук за нуждите на страната. От там той се изселва в Аржентина. Преди да бъде осъден, Николов притежава 1604 акции от "Българско търговско параходно дружество" (БТПД), което е 48% от капитала на дружеството. След демократичните промени държавата предава имотите на единствения наследник Милко Николов. Това са текстилна фабрика "Галатекс" (бивша "Първи май"), части от земята на Варненската корабостроителница и от капитала на Параходство "Черноморски риболов". Ябълката на раздора обаче си остава Параходство БМФ, което е правоприемник на БТПД.


Цитат
Държавата без глас при продажба на БМФ


Сн.: Moreto.net
 
 
Вестник Позвънете

2008-10-06 07:49:10
Мажоритарният собственик на Параходство “Български морски флот” реши, че може да прехвърля или предоставя за ползване цялото търговско предприятие след съгласието на 2/3 от Управителния съвет на компанията. Възможността се дава след гласувани промени в устава на компанията, приети на извънредно Общо събрание на акционерите през миналата седмица. За да се реализира подобен вариант, не е необходимо съгласието на Общото събрание на дружеството, а единствено на Надзорния му съвет. Така се отбягва и възможността при евентуално решение за продажба от страна на мажоритарния собственик на капитала “Кей Джи Маритам Шипинг” държавата да блокира сделката. Опит да противодейства на подобен ход на събитията е направил Димитър Димитров - представител на Министерството на транспорта в общото събрание, като е застанал зад предложението в случая да е необходимо съгласието на всички членове на УС. Прието обаче със 70 на сто от гласовете е предложениято на “Кей Джи Маритайм Шипинг”. По същия начин ще се третира и продажбата на активи на компанията, чиято стойност надхвърля половината от всички, вписани в баланса на Параходството. Под тези правила ще е и поемането на задължения или предоставянето на обезпечения към едно лице или свързани компании, чийто размер надхвърля половината от стойността на активите в последния годишен баланс.

Съгласно друго решение на извънредното Общо събрание, държавата остава без защитник на интересите си и в Надзорния съвет на компанията. Отхвърлена с гласовете на 2/3 от членовете на ОСА е кандидатурата на Рубен Николов. За сметка на това е прието предложението на представителя на мажоритарния собственик за трети член на Надзорния съвет, освен Кирил Домусчиев и Гюнтер Хан, да бъде избран Генко Карабаджаков, който е изпълнителен директор и съсобственик на “Рибекс холдинг”.

Новоизбраният Надзорен съвет на Параходство “Български морски флот” избра и нов състав на Управителния съвет на компанията. Членовете на управляващия орган са 7, избрани за 5-годишен срок. За председател на УС с единодушие е утвърден Георги Ташуков. Негов заместник става доскорошният изпълнителен директор на вече несъществуващата агенция “Пристанищна администрация” - Пейчо Манолов.

Другите членове на УС са заличеният като прокурист в следприватизационния период Йонко Йонков, дългогодишният изпълнителен директор на Параходството Христо Донев, синдикалният лидер Красимир Вълчев, Красимира Стоянова и Герт Йонушайт. От тях са избрани двама изпълнителни директори на компанията - Христо Донев и Йонко Йонко. Те ще имат възможността и задължението да представляват и управляват БМФ само заедно. Сред новите дейности, допълнени в устава на БМФ, са пилотаж, влачене, тласкане, агентиране и оказване на пристанищни услуги. Занапред при дейностите, засягащи капитала на компанията, ръководството й няма да се съобразява с регулациите на Закона за публично предлагане на ценни книжа.

Последна редакция: вт, 11 ное 2008, 09:55 от мама_на_фъстъче

# 368
  • Мнения: 112
Страшна си мама на фъстъче!Благодаря за информацията, полезно е да знаем и ние нещо. Аз обаче съм притеснена, понеже кораба, на който е съпруга ми вече 1 седмица стои празен на рейд в Бразилия. Уж имаха чартьор и трябваше да отиват да ги товарят и да тръгват за Европа, а нещо е забавиха. Няма и обхват, не можем да се чуем. А и имам информация, че10 -тина кораба стояли във Варненското пристанище празни-явно световната криза няма да подмине и БМФ.

# 369
  • Мнения: 1 558
Аз обаче съм притеснена, понеже кораба, на който е съпруга ми вече 1 седмица стои празен на рейд в Бразилия. Уж имаха чартьор и трябваше да отиват да ги товарят и да тръгват за Европа, а нещо е забавиха. Няма и обхват, не можем да се чуем.
И при нас беше така - разтовариха в САЩ, уж имаха направление за Канада празни,от там да товарят, ама не - излезли на рейд, 2 седмици престой - без обхват естествено.
Вчера се чухме - върнали ги обратно в същото пристанище - започнали да товарят.
Няма начин кризата да не се отрази и на БМФ.
Но все пак за кораби с такива тонажи надявам се да се осигурява товар.

# 370
  • Brokenpromiseland
  • Мнения: 1 432
Явно проблема с чартьорите е голям. Съпруга ми сега е в Румъния, но се чува че ще си идват в БГ, заради неуредици с чартьора...това значи че ще се присъединят към чакащите тук 10-ина кораба.Лошото е, че не се знае дали ще им уредят лодка...а и в това лошо време. Притеснявам се, че в крайна сметка нито валута ще има нито мъжът ми ще е при мен.....а това е супер прецакване.Започвам да се плаша от бъдещето...и както се говори за евентуални масови съкращения и повишаване на безработицата съвсем ми настръхва косата.

# 371
  • Мнения: 113
Момичета да ви се похваля.Мъжът ми се прибра вчера и в къщи няма по-шастливи от нас.Пожелавам ви лек ден и много хубави моменти.

# 372
  • Мнения: 112
Щастливка!!!Това са най-хубавите дни!
Но защо никой не се появява тук- да не би на всички мъжете да са се прибрали  и да нямате време за форума Wink!

# 373
  • В море от любов
  • Мнения: 519
Мммммнеее Sad, моя се прибира  януари Tired
До тогава...................

# 374
  • Мнения: 108
Включвам се след лятната почивка ,за да  следя темата.
Нащият татко пак е на плаване само след двумесечна почивка, но вече ще е за последно и затова си позвили кратък престой.В  компанията нямат и много работници и звъняха постоянно ,та ми идваше да ги убия. #2gunfire #2gunfire #2gunfire
Хубава вечер на всики и лек попътен вятър!

Общи условия

Активация на акаунт