Какво правят тези в Глобул

  • 4 132
  • 44
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 569
Според мен тези от Глобул са ти надписали сметката, кой ще звъни до чужбина и ще затваря ей така. Rolling Eyes Поне щеше да си поговори...като няма кой да ти прави "номера"...

Наистина ли вярвате, че операторите надписват ?! Сядат и си измислят, че е говорено с еди кой си номер .... Стига смешки.

И малко офф, но да не пускам тема -
от няколко седмици, като звъня на някои телефони към мтел (май са лууп, повечето, може и всички newsm78) вместо звънене ми се пуска някаква мелодия. Защо е това? Мислех, нещо свързано с това, че вече можеш да си смениш оператора, без номера, но защо пък ще го правят с мелодия. Rolling Eyes И на различните телефони е различна, песнички някакви. Confused

http://www.mtel.bg/entertainment/musicall/index.php

Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes

Звъниш на *88, безплатно е, натискаш 9 за свързване с оператор и питаш.

# 31
  • Мнения: 3 569
От тази сутрин вече не съм абонат на Глобул и съм щастлива Grinning

Преди няколко дена видях, че имам изпуснат разговор от непознат номер (а не беше звънял телефона). Звъннах на този номер да видя кой ме е търсил и се обади непозната жена, която ми каза, че от моя номер й е изпратен празен смс. Аз смс-и не пиша от години... Ей-такива обърквания много ми лазеха по нервите.

Има случаи, в които сам изпраща смс-и. И то не един а 1000. През 3,4,5 секунди. До всички от телефонния указател или пък на произволни номера....  радвай се, че е пратил само един.

И другото- отивам да си платя сметката (което много ме затруднява- отивам след работа в друг квартал), обаче системата най-редовно не им работи, а на другият ден ми спират телефона Close

Вверно ли ходиш чак до друг квартал, за да си платиш ?! Има банкомати, epay.bg и т.н.
И това със спирането на телефона е при всички оператори доколкото знам. Който не плаща, не говори. Не ти е виновен Глобул според мен.

# 32
  • Мнения: 824
С Глобул проблеми съм нямала,но подобен случай имах с Мтел.
Звъни ми телефона,обаждане от Турция.Жената ме пита защо съм я търсила и не могла да разбере нищо от разговора,лоша била връзката.И аз в недоумение отговарям,че от този номер никой не я е безпокоил.И съм 100%сигурна,защото телефонът беше на бюрото до мен.Обаждам се на сътрудник на Мтел и се оказва,че системата е засякла такъв разговор.Вдигнах им луд скандал и естествено станах клиент на Глобул.

# 33
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Глухарче, а откъде си закупила въпросния Gsm апарат? Предполагам от магазин за телефони каквито ги има стотици навсякъде. Ако е така трябва да знаеш, че тези апарати, които продават в Бг са много често взети от държава където местния мобилен оператор е запаметил всякакви свои настройки в тях и които настройки нашите мили "търговци" не си правят труда да изтрият. Така че дори без ти да подозираш може да имаш запаметен в апарата си международен номер от къде ли не - най-често европейски.
Казвам го от личен опит защото работя в един от операторите(не е Глобул Simple Smile) и съм трила какво ли не от хорските телефони с 80-100 лв. сметки дето не знаят от къде са им се стоварили на главата. И първото, което правят е да обвинят оператора - така че ако идеш в някой от магазините им и попаднеш дай боже на достатъчно компетентен служител, може и да разбереш къде се крие международния номер Simple Smile
Телефоните са купувани от офиса на Глобул,голяма бройка за всички служители.Не са от случаен магазин.
А какъв е адреса на сайта за проверка на сметките и само за приключен месец ли е информацията или за настоящия

# 34
  • Linz
  • Мнения: 11 619

И другото- отивам да си платя сметката (което много ме затруднява- отивам след работа в друг квартал), обаче системата най-редовно не им работи, а на другият ден ми спират телефона Close

Вверно ли ходиш чак до друг квартал, за да си платиш ?! Има банкомати, epay.bg и т.н.
И това със спирането на телефона е при всички оператори доколкото знам. Който не плаща, не говори. Не ти е виновен Глобул според мен.

Така и не успях да се регистрирам, пък й нямам голямо желание на този етап (на една позната й дръпнали парите докато плащала по интернет). Глобул ги обвинявам в това, че редовно им се скапва системата и не мога да си платя сметката... и в резултат се оказвам без телефон! Случвало ми се е да ходя и в поредни дни до касата!

# 35
  • Мнения: 183
Глухарче, а откъде си закупила въпросния Gsm апарат? Предполагам от магазин за телефони каквито ги има стотици навсякъде. Ако е така трябва да знаеш, че тези апарати, които продават в Бг са много често взети от държава където местния мобилен оператор е запаметил всякакви свои настройки в тях и които настройки нашите мили "търговци" не си правят труда да изтрият. Така че дори без ти да подозираш може да имаш запаметен в апарата си международен номер от къде ли не - най-често европейски.
Казвам го от личен опит защото работя в един от операторите(не е Глобул Simple Smile) и съм трила какво ли не от хорските телефони с 80-100 лв. сметки дето не знаят от къде са им се стоварили на главата. И първото, което правят е да обвинят оператора - така че ако идеш в някой от магазините им и попаднеш дай боже на достатъчно компетентен служител, може и да разбереш къде се крие международния номер Simple Smile
Телефоните са купувани от офиса на Глобул,голяма бройка за всички служители.Не са от случаен магазин.
А какъв е адреса на сайта за проверка на сметките и само за приключен месец ли е информацията или за настоящия
my.globul.bg може по-всяко време да си я провериш както и минутите,спестява ти звъненето на 123 и чакането на смс  bouquet

# 36
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Благодаря ти honey™  bouquet

# 37
  • Мнения: 11
Пробвай да си изключиш телефона преди да го прибереш.Така ще разбереш по-лесно от къде идва проблема.

# 38
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Гостенин не те разбрах,да си държа изключен телефона докато не съм на работа ли имаш предвид.И как ще разбера,като така или иначе не се върти от моя телефон.

# 39
  • Sofia
  • Мнения: 9 742
Гостенин не те разбрах,да си държа изключен телефона докато не съм на работа ли имаш предвид.И как ще разбера,като така или иначе не се върти от моя телефон.

Добре де, аз доколкото разборам тези разговори са всеки път след 18.30, когато си оставяш телефона в работата. Не ти ли се струва супер странно, че някой в Глобул не само ти върти сметки, но и знае точно кога телефона не е в теб, за да прави така newsm78

# 40
  • Мнения: 11
Добре де, аз доколкото разборам тези разговори са всеки път след 18.30, когато си оставяш телефона в работата....

Именно,и аз останах с такова усещане.Когато го изключиш ще си сигурна че проблема не идва от апарата а от някъде другаде.

# 41
  • Мнения: 1 680
Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes
Това ви е екстра... Но може би не безплатна Mr. Green

Напротив БЕЗПЛАТНА е!

# 42
  • Мнения: 7 640
Преди месец шефа ми купи нова служебна карта с безплатни разговори в група между колегите,идва ми вчера сметката с 30 лв. навъртяни разговори.На никой извън групата не съм въртяла.В първия момент помислих че е Интернет,тъй като пише wap срещу номера,а служебния ми телефон е съвсем прост Сименс А 70,който не поддържа Интернет.Обаждам се на оператор и някакъв ми се пени,че и телефон от 1 лв. има вече Интернет.Реших,че може би съм в грешка,затворих и взех да си ровя в менюто,но Интернет няма и пак се обадих.Еле попаднах на по-разбран служител и момата провери и се оказа,че наистина телефона не поддържа Интернет,но навъртяното е международен разговор.Забравих да спомена,че работното ми време е до 17 ч.,след което си оставям телефона под бюрото и си заминавам,а всички разговори са след 18.30ч.И то не са разговори,а са по 3-4 секунди през минута-две,демек вдигано и затваряно и така през минута десетина пъти през ден,през два.Сметката не е кой знае колко голяма,но цялата ситуация е тъпа,защото шефа ще каже тази егати кифлата върти от служебния до Франция,сякаш не знае че ще ми дойде разпечатка на края на месеца.Та въпроса ми е какво правят тези от глобул товарят допълнително сметките ли?Грешка ли е станала?В шах съм Thinking

ето това е съмнителното и спроред мен идва "отвътре", а не от човек, имащ достъп до картата.

# 43
  • Мнения: 22
Musicall се нарича това. Услуга, която вече от две години се предлага, или поне аз от толкова я ползвам.

Безплатна е. Има промоция някаква на Мтел в момента - всички loop карти имат безплатен Music call. Мисля, че е до август.
Тая услуга не е ли ако сам си я включиш? За телефоните, за които говоря, никой не си е слагал музика, изведнъж се появи. Моят луупски включително, от седмица като някой ми звъни, казва, че му се пускала песничка. Rolling Eyes
Това ви е екстра... Но може би не безплатна Mr. Green

Напротив БЕЗПЛАТНА е!

# 44
  • Варна
  • Мнения: 10 493
Ами аз вече го вземам със себе си,но съм убедена,че не е въртяно от телефона.Ще видим другия месец какво ще е положението Thinking

Общи условия

Активация на акаунт