LaRedoute.fr - 70 - Всичко за поръчката! Прочети 1-вия пост, преди да питаш!

  • 98 033
  • 1 660
  •   1
Отговори
# 1 560
  • Мнения: 139
Аз пуснах с на Пощенска да видим...... че и нямам спомен за каква точно сума беше поръчката  Sick Щраках като идиот и докато се усетя и всичко ми изчезна от кошницата, на всичкото отгоре номера на картата го написах слято не с интервали.
Получих това на имейла:
Bonjour MME Staneva MILENA,       

Nous vous remercions pour votre commande passée sur laredoute.fr le 10/07/2008.
Celle-ci est actuellement en cours de traitement dans nos services.                                                                                                                                                Nous vous contacterons prochainement pour vous confirmer le mode de livraison choisi ainsi que l'attribution de vos avantages.

До колкото разбирам от онлайн преводача ми е приета поръчката, но като за първи път ми е много притеснено

# 1 561
  • Мнения: 47
megata , банката блокира парите от твоята сметка, а редута си ги тегли, след като са блокирани в срок от 45 дни. При мен парите се блокират на секундата. Аз съм към ЦКБ.
И аз съм към ЦКБ, така е. Явно за различно време ги теглят, един пример понеже от скоро си пуснах банкиране, за поръчката ми от 4 юли парите са изтеглени на 7 юли. Някой друг беше писал, че за поръчката от 1 юли са изтеглени на 7 юли.

# 1 562
  • Мнения: 2 122
Момичета, имаше едни ароматизирани пликове за дрехи- не ги намирам сега, моля ако някой ги е мернал да ми пусне линк  Praynig

# 1 563
  • Пловдив
  • Мнения: 5 805
megata не може да се получи така, че да не могат да изтеглят сумата, поради липса на достатъчно пари в картата. Защото макар и неизтеглени, тези пари ще бъдат заявени за теглене от редута и докато не ги изтеглят, в рамките на 45 дни ти няма да можеш да разполагаш с тях. Peace

А в този мейл  пишат, че ще се свържат с теб за утчоняване на метода на доставка. newsm78

# 1 564
  • Мнения: 47
Момичета какво правите, като получите това съобщение:
Bonjour,

Suite à un problème technique sur notre site, vous avez connu des difficultés lors de votre visite sur nos boutiques. Pour nous faire pardonner, nous vous offrons un cadeau surprise* pour toute commande.
Nous tenions à vous prouver l'interêt que nous portons à la qualité de nos services.

Cette offre vous est PERSONNELLEMENT réservée.

Аз си го превеждам, че съм ползвала код който не е за мен  Mr. Green Е така си е Simple Smile Отговаряте ли им по някякъв начин и какво пишете? Гледам, че до тук всички поръчки са ми изпратени  newsm78 Което може би значи, че няма проблем?!  newsm78 И аз вече не знам  Rolling Eyes


Този имейл доста често се получава, ми прави впечетление, най-вероятно имаш и код /май го пращат ако не си поръчвал скоро или само си се регистрирал и нищо не си поръчал/. Аз го получих същия и ползвах даже кода, пише че ще има подарък изненада за теб и разни такива, имаше и условие за над 40 и няколко евро. Като се сложи кода и на подарък ти пише пари. До сега не съм ползвала такъв код и ще ми е много интересно какво ли ще получа, дали пък ваучер незнам..... Като получа ще кажа  Wink

# 1 565
  • София
  • Мнения: 214
Вече за 2път днес се  опитвам да направя поръчка за 62 евро -от 15 артикула .Вкарвам всички данни -потвърждавам ,след това след страничката дето отбелязваш дали да те уведомят на имеила ми дава
Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse, а аз имам 130 лв в картата.Онзи ден имах 230 и пак не стана  newsm78 newsm78 newsm78.
Някой имал ли е този проблем ??
А с тази карта съм плащала в Ла Редута 6 пъти вече ?!!

# 1 566
  • На морето!
  • Мнения: 6 608
Вече за 2път днес се  опитвам да направя поръчка за 62 евро -от 15 артикула .Вкарвам всички данни -потвърждавам ,след това след страничката дето отбелязваш дали да те уведомят на имеила ми дава
Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse, а аз имам 130 лв в картата.Онзи ден имах 230 и пак не стана  newsm78 newsm78 newsm78.
Някой имал ли е този проблем ??
А с тази карта съм плащала в Ла Редута 6 пъти вече ?!!
От същия акаунт ли си поръчвала?

# 1 567
  • Мнения: 4 916
Вече за 2път днес се  опитвам да направя поръчка за 62 евро -от 15 артикула .Вкарвам всички данни -потвърждавам ,след това след страничката дето отбелязваш дали да те уведомят на имеила ми дава
Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse, а аз имам 130 лв в картата.Онзи ден имах 230 и пак не стана  newsm78 newsm78 newsm78.
Някой имал ли е този проблем ??
А с тази карта съм плащала в Ла Редута 6 пъти вече ?!!

124 лв. за поръчката, 5 на сто такса обработка, сложи още 1-2-3 лв. такса за банката,... може да падаш под минималния остатък за картата.

# 1 568
  • София
  • Мнения: 214
Със таксата за обработка е 61 евро , а аз имам 136 лв !

Menina- От същия акаунт със същата карта !

# 1 569
  • Варна
  • Мнения: 170
Момичета,искам да си поръчам дънки,но се чудя между два модела.Едните са тези, но моя номер го има само в цвят stone
http://www.laredoute.fr/vente-jean-femme-tipster-denim-stretch-d … tegoryid=22905201http://www.laredoute.fr/vente-jean-femme-tipster-denim-stretch-d … e&pagesize=16
Другите са тези,но не знам как са им номерата

От прочетеното разбирам, че от първите ще влязя в номер36,но за вторите newsm78
Ако някой ги има двата модела да ми помогне да избера.Мерси предварително   bouquet

Тези на снимката - ги получих от 27.06 страхотни са, много съм доволна. Ако се колебаеш между два номера вземи по-малкия еластични са. Ако искаш мерки пиши Hug

# 1 570
  • София
  • Мнения: 1 078
Със таксата за обработка е 61 евро , а аз имам 136 лв !

Menina- От същия акаунт със същата карта !
Затвори всичките прозорци и след 10-15 мин пак отвори. Понякога се случва, от сайта е.

# 1 571
  • Пловдив
  • Мнения: 4 543
Масата за игра пак се е появила на сайта, само дето е налична след 3 седмици и е на малко по-висока цена - най-готината играчка,  която има малката - все още си играе с нея  Peace
http://www.laredoute.fr/vente-table-d-activites-reversible-playg … e&pagesize=16

# 1 572
  • Мнения: 594
Момичета, има ли начин отнякъде да видя клиентския си номер на единия акаунт, при условие че имам две пуснати поръчки от него, но все още не е пристигнала нито една от пратките (респ. нямам получена фактура все още)? Ако е невъзможно, другия ми въпрос е при изпращане на запитване до редута, в полето където иска клиентски номер, ако не го попълна проблем ли ще е (при условие че си попълня № на заявката, датата и моите данни)? Предварително ви благодаря!   bouquet

# 1 573
  • Мнения: 5 790
Момичета, има ли начин отнякъде да видя клиентския си номер на единия акаунт, при условие че имам две пуснати поръчки от него, но все още не е пристигнала нито една от пратките (респ. нямам получена фактура все още)? Ако е невъзможно, другия ми въпрос е при изпращане на запитване до редута, в полето където иска клиентски номер, ако не го попълна проблем ли ще е (при условие че си попълня № на заявката, датата и моите данни)? Предварително ви благодаря!   bouquet

Клиентския ти номер го има в мейла за регистрация, който си получила.
Ако се логнеш с името си и паролата в Ла Редут, и след това кликнеш линка от 1-ва страница за проблеми с поръчките, клиентският ти номер се попълва автоматично там.
Колко време ти се бавят поръчките? Защото ако е по-малко от 6 седмици няма смисъл въобще да им пишеш.

# 1 574
  • Мнения: 594
Момичета, има ли начин отнякъде да видя клиентския си номер на единия акаунт, при условие че имам две пуснати поръчки от него, но все още не е пристигнала нито една от пратките (респ. нямам получена фактура все още)? Ако е невъзможно, другия ми въпрос е при изпращане на запитване до редута, в полето където иска клиентски номер, ако не го попълна проблем ли ще е (при условие че си попълня № на заявката, датата и моите данни)? Предварително ви благодаря!   bouquet

Клиентския ти номер го има в мейла за регистрация, който си получила.
Ако се логнеш с името си и паролата в Ла Редут, и след това кликнеш линка от 1-ва страница за проблеми с поръчките, клиентският ти номер се попълва автоматично там.
Колко време ти се бавят поръчките? Защото ако е по-малко от 6 седмици няма смисъл въобще да им пишеш.
Алекс1, благодаря ти!   bouquet Ориентирах се. Всъщност в мейла за регистрация няма клиентски номер, но в мейла за потвърждение на поръчката го има. Пуснах си запитването. Всъщност не става дума за забавена поръчка, а за изчерпан артикул - помолих да ми пишат кой е и да ми пуснат ваучер. Сега остава и отговор да получа!  Praynig

Общи условия

Активация на акаунт