Ще наритваме ли задници?

  • 33 540
  • 449
  •   1
Отговори
# 75
  • out of space
  • Мнения: 8 576
Аз не съм сритала, но се опитах. Обясних подробно, но доста агресивно този път на шефа за "малкия" проблем. Прекъсна ме почти накрая и каза да не се хабя- спираме договора с тях.
Просто вчера се надъхах от КакаСийкиния постинг и реших, че верно не може така повече. Мерси, КС!
Доволна.  Peace

# 76
  • Шотландия
  • Мнения: 2 860
Възсетих се да ви попитам за нещо - преди време един гражданин се беше засилил да нарита задника на Топлофикация, като ги осъди за това, че, без да ползва централно парно отопление, го водят длъжник и трябва да плаща такса мощност, макар че си е прекъснал парното и май беше извел тръбите извън апартамента си. Беше доказал по физичен начин, че понеже поддържа в апартамента си по-висока температура, всъщност той отдава топлина на съседните апартаменти, т.е. Топлофикация трябва да му плаща за това или нещо подобно. Помня, че делото му стигна до Върховния съд и там му загубих дирите. Някой спомня ли си какво стана?

# 77
  • Мнения: 17 546
Разбрах се днес сравнително кротко, но достатъчно аргументирано за маратонките, които купих на сина ми на 27.05 и върнах на 21.06 поради унищожение и невъзможност за употреба. Срока за движение по рекламацията бил 30 дни! За какво, питам аз, е нужен този срок? За да погледне фирмата-производител, че съответната вещ е абсолютно негодна за употреба и да мисли 29 дни как да прекара мен, а не себе си и да ми върне парите? Ами да, каза продавачката, ще им досаждам утре пак. Не, не им досаждате, защото това им е работата. Досаждате на мен, защото аз ви търся, вместо вие да ми се обадите с вече разрешен проблем. Освен това не ми е ясно защо трябва винаги да отговарят чак на 31-вия ден при срок от 30 дни, а нищичко не им пречи да отговорят почти веднага! Увери ме, че утре след обяд ще имам отговор. И ще имам! Уверявам ви Mr. Green

# 78
  • България-Швейцария
  • Мнения: 2 535
Чудя се защо рипнаха така неколцина държавни служители?  newsm78 Все пак тук става дума за мързеливите и незаинтерсовани задници, не за всички по дифолт. Или може би просто други няма?  Нищо лично, приятели  Peace
А, има Simple Smile, намират се.
Само че точно в държавните и в подобните на тях по структура и състав частни фирми при удобен повод първо изхвърчат точно тези вършещи си работата, с изостреното чувство за справедливост, склонни към наритване на некадърни, i.е. интригантски задници служители.
Да приемем, че нашите приятели са от тях Wink

# 79
  • Мнения: 212
Чудя се защо рипнаха така неколцина държавни служители?  newsm78 Все пак тук става дума за мързеливите и незаинтерсовани задници, не за всички по дифолт. Или може би просто други няма?  Нищо лично, приятели  Peace
А, има Simple Smile, намират се.
Само че точно в държавните и в подобните на тях по структура и състав частни фирми при удобен повод първо изхвърчат точно тези вършещи си работата, с изостреното чувство за справедливост, склонни към наритване на некадърни, i.е. интригантски задници служители.
Да приемем, че нашите приятели са от тях Wink

Тук наистина CTramell позна. Първи изхвърчат точно тези хора които тя е описала

# 80
  • Мнения: 2 759
                       Ся ме амбицирахте вече... Дайте телефона на КЗП на първа или която и да е страница, моля.

# 81
  • Мнения: 2 018
А тази тема не обхваща ли 90% от идеята на самия форум Bgmamma?  

И сега който е "наритал задници" или се опитва да го направи си пуска тема и се коментира - кой със съвети, кой с помощ...
Или аз не съм наясно с идеята на темата?  newsm78

# 82
  • Мнения: 103
Докато държавния чиновник или изобщо този който седи зад бюрото живее с мисълта, че аз клиента съм отишъл при него да му нарушавам рахата и това че си вдига задника за да си свърши работата с отегчена физиономия го прави в моя услуга, а не може да осъзнае че ако няма такива като мен няма да има нужда от такива като него / т.е. заплатата му я плаща клиента / оправия няма да има. Така е в банката, така е в НОИ, така е в прокуратурата. Това са институциите с които се сблъсках преди няколко месеца и видях едно отвратително отношение на абсолютно некомпетентни служители. Когато се опитах да наритам задници бях „предупредена“ че случайно може да забрави някой да вдигне запора върху международния ми паспорт / нямам наложен такъв и няма никакво основание за налагането му /, длъжник съм на държавата, защото не живея В БГ но здравни осигуровки се трупат и ще се трупат, а един ден евентуално ще бъдат опростени, един чичко охрана дойде и се опита да ме изхвърли от институцията защото попитах най културно защо не е спазен законовия срок а служителката се разкрещя. Явно аз съм от „тъпите“ дето не се справят с простотията чиновническа. Не се оплаквам, и не искам да го правя, но на думи е много лесно, а в момента в който си потърсиш правата ..................... се оказва че такива нямаш, имаш само задължения.

# 83
  • Мнения: 2
  Ти Хелън да не си мениджър?  Simple Smile
За съжаление не съм. Иначе половината нямаше да работят вече на съответните места. Не може да си некомпетентен и да нямаш инициативата да питаш поне като не ти е ясно. Но клиентът да ти звъни пет пъти за едно и също и все да нямаш конкретната информация и да отговаряш "елате утре" просто плаче за уволнение. Като не знаеш в момента поемаш ангажимент да провериш и ти да се обадиш на въпросния клиент, а не да го разкарваш като пръскачка из лозе. Утре съм на работа, а в други ден мисията ми е да се разправям в магазин за обувки, където се ослушват за рекламацията на маратонки вече 25 работни дни. Ще се справя, не се съмнявай! Ние не си знаем правата, затова е така и не си ги търсим!
Хелън,
знаеш ли, че ако до 31 ден не ти отремонтират маратонките можеш да си искаш парите. Simple Smile.Т.е. вече си в правото да си искаш парите. Срокът е един календарен месец. Simple Smile

# 84
  • Мнения: 1 749
Още една кандидатка с кубинки.Ето моята история:
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=313059.new#new

Самия началник на НОИ се "хванал"за тази дата.......................

Аз почнах от днес...ще видим какво ще стане нататък.Пуснах няколко писма,който се интересува,да ми пише на лични.Или,ако прецени-тук.

# 85
  • Мнения: 1 749
Видях една моя грешка-не началника на НОИ,а на пенсионния отдел,т.е СУСО

# 86
  • Мнения: 3 835
Хелън,
знаеш ли, че ако до 31 ден не ти отремонтират маратонките можеш да си искаш парите. Simple Smile.Т.е. вече си в правото да си искаш парите. Срокът е един календарен месец. Simple Smile

На мен са ми връщали директно парите и преди да изтече този срок. Но аз така бях побесняла, че явно предпочетоха да се отърват от мен по най-бързия начин. Laughing Детски обувки, за ок. 70-80лв., след 3-4 обувания им се проби дупка отдолу. ooooh! Продавачката се опита да ми заформи някакво изречение, че не били използвани правилно Shocked, на мен ми трябваха 2-3 сек. за да осмисля дълбокомислената й глупост, след което стана весело. Mr. Green Магазинът беше пълен с клиенти, много основен момент, може би и затова побързаха да ми върнат парите, защото клиентите им започнаха да се изнасят един по един. Simple Smile

# 87
  • Мнения: 2
В момента се боря да защита правата си  Simple Smile.
Купих за съпруга си телефон за подарък, който уви беше дефектен. Купих го в четвъртък,подарих го в  петък, в събота разбрах за дефекта , в понеделник чинно го занесох за замяна. Около две седмици се разправяхме със служителя, че всъщност правя рекламация за дефект, а не желая да се поправя в гаранционният сервиз. Тя историята е дълга ,разговорите помежду ни много , така че няма да ви занимавам толкова подробно. Просто не можах да се примиря ,че купувам нещо ново ( за не малко пари) и то трябва да влезне в сервиз ( за около месец), не можах да се примиря , че това е подарък който всъщност няма да подаря и не можах да се примиря с изречението "Ама какво Ви пречи да е отремонтиран" В крайна сметка купих нещо НОВО и вече 1 месец не го ползвам (т.е. човекът за когото беше предназначен). Преди две седмици пуснах жалба до КЗП и чакам нейното решение. Не зная дали комисията  би защитила мойте права, но страшно много щях да се мразя ако не бях постъпила както смятам за редно, а именно -да се боря. Разбрах колко всъщност не си знаем правата как продавачите се опитват да ни мамят и ние им се връзваме като на изказването "Заменя се до 3 дни от покупката". Търсете правата си въпреки че , е ужасно тредно страшно много нерви коства и наистина на човек му писва, но аз смятам, че това е начина да се оправи обслужването в България и на клиента да се гледа като на клиент, а не поредната заблудена овца, която могат да преметнат с некачествени стоки и услуги.
Вече чакам месец да се реши проблемът ми и трябва да изчакам до 27 Юли за да има решение почти съм на 100% сигурна че няма да е в моя полза, но поне опитах . Simple Smile

# 88
  • София
  • Мнения: 6 164
Аз имам следния проблем. Живея в с. Доброславци (на 10км. от София). Токът се спира всеки ден по около 40-50 пъти. Абсурд е да седна да пиша на компютъра, защото спира през 10-15 мин. Братовчед ми, който има малко дете звъни в Електрорзпределение, но от там никой не му вдига телефона. Другият проблем е водоснабдяването - всяка вечер между 18 и 22 часа няма НИКАКВА вода. Когато се оплакваме ни казват "Вие сте си виновни, защото си поливате градините!". Значи, ние не поливаме от чешмата, изкопали сме си кладенец. А и нали затова ги плащаме тези данъци - да обикалят по дворовете и да глобяват, който полива от чешмата (защото е забранено).
Моля ви, посъветвайте ме какво да правя и към кого да се обърна! Плащам си сметките и за ток и за вода, и искам когато се прибера от работа да мога да се изкъпя и да седна на компа или да гледам телевизия като бял човек. Просто не се издържа вече, хората са си свикнали и не им прави впечатление, но аз не мисля, че е нормално.

# 89
  • Мнения: 2
Аз имам следния проблем. Живея в с. Доброславци (на 10км. от София). Токът се спира всеки ден по около 40-50 пъти. Абсурд е да седна да пиша на компютъра, защото спира през 10-15 мин. Братовчед ми, който има малко дете звъни в Електрорзпределение, но от там никой не му вдига телефона. Другият проблем е водоснабдяването - всяка вечер между 18 и 22 часа няма НИКАКВА вода. Когато се оплакваме ни казват "Вие сте си виновни, защото си поливате градините!". Значи, ние не поливаме от чешмата, изкопали сме си кладенец. А и нали затова ги плащаме тези данъци - да обикалят по дворовете и да глобяват, който полива от чешмата (защото е забранено).
Моля ви, посъветвайте ме какво да правя и към кого да се обърна! Плащам си сметките и за ток и за вода, и искам когато се прибера от работа да мога да се изкъпя и да седна на компа или да гледам телевизия като бял човек. Просто не се издържа вече, хората са си свикнали и не им прави впечатление, но аз не мисля, че е нормално.
Пробвай да подадеш жалба в КЗП или им звънни, те ще те насочът към кого трябва да се обърнеш за съдействие http://www.kzp.bg/-това е сайтът им. Simple Smile
Доста са  любезни  и мисля, че ще те посъветват как да постъпиш.

Общи условия

Активация на акаунт