Хиперактивност с дефицит на концентрация

  • 207 787
  • 1 095
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 474
що се отнася за училището аз я записах в частно имат прекрасно отношение всички учителки към нея,директора твърди че ще се справи всяка година все по-добре/ще видим живот и здраве/ние сме под средното ниво на интелигентност учи само когато и е опрян читала на врата т.е има някой над главата и.иначе също се разхожда и драска по тетрадки и чинове,щипе бузите на децата и така.в клас са седем деца което е добре,ще видим другата година.

# 316
  • Мнения: 3 537
Моята също беше така в детската градина и в първи клас.Сега не се разхожда в часовете/то само това оставаше! Mr. Green/,но е много импулсивна.И с настъпването на пубертета стана още по-зле. Confused

# 317
  • Мнения: 1 234
В книгата "Децата на новото хилядолетие" , ето тук, чета за хранителните добавки, които биха се отразили добре на децата с хиперактивност и дефицит на внимание, аутизъм. За АФАта има доста изписано и на български език. Намерих нещо за ОРС, но е на английски, за жалост. Ако може някоя майка да помогне с превод, ще й бъда благодарна. Материалите, които открих са тук, тук, тук  и тук.

# 318
  • Мнения: 410
 Здравейте! Не знам дали трябва, но ми се ще да споделя. Сега в събота имахме среща на випуска. Разговарях с една моя бивша учителка. Казах и за проблемите с детето си и тя ми каза, че има хиперактивно дете в класа си сега. Това, което ме изненада е нейната реакция. Коментара и беше: " Имам такова дете, страшно е сладък. Естесвтено никога не може да допише думите до край, но е толкова умен... Винаги му поставям задачи и винаги е ангажиран. Ето сега прави сайт на класа. Напрао ми е любимец и много си го обичам!"
 Щях да падна! Такава реакция от учител?! Повечето настръхват от  такива деца, недоволстват!
 Това е! Стана ми драго да чуя и друго мнение от учител. Просто да споделя...

# 319
  • Мнения: 3 504
В книгата "Децата на новото хилядолетие" , ето тук, чета за хранителните добавки, .....
4.2. Хранене
    Новите деца имат съвсем различни навици за хранене. Някои почти непрекъснато недоволстват от това, което им се поднася и не харесват вкуса на много неща. Редовното сядане на масата за тях е мъка


Това, не е типично за Гери - напротив - редовното сядане на масата е УДОВОЛСТВИЕ ЗА НЕЯ..

Където има разминаване с нейните черти в поведението е радост за мен. Laughing

# 320
  • София
  • Мнения: 4 412
Явно има нещо за вътреутробното развитие - моето дете много се премяташе в корема ми. Спомням си на видеозоните, че не заставаше и за секунда на  място. Лекарката също забелязваше, че много се върти, но го намираше за признак на здрав плод. Аз малко се съмнявах, понеже се мяташе много, не като по филмите, когато се върти бебето. Чудя се дали има връзка с хиперактивността и преждевремените раждания. Бебето като се върти ив един момент хваща пътя, без да е дошъл момента.

И моето дете в компания с други деца става много неадекватно. Докато опознае обстановката е голямо тичане, бутане и удряне на децата.

Четох в минали постинги, че основното лечение е любов и режим. Как се справяте с гневните изблици и когато децата ви бият /ако имат такива наклоности/ или правят нещо много опасно и не искат да спрат.  Ще ви разкажа случка от днес - взехме автобус за  1 спирка на връщане от парка и тя много се ядоса, когато тръгнахме да слизаме. Започна да ме бие и скубе, а беше опасно, защото слизах от автобуса и след няколко предупреждения изяде шамарче. Не успях да я накарам по друг начин да спре да бие. Все се чудя дали моето шамарче /но напоследък е почти  по 1 път на ден/ не увеличават агресията й?

# 321
  • sofia
  • Мнения: 1 426
И моето дете в компания с други деца става много неадекватно. Докато опознае обстановката е голямо тичане, бутане и удряне на децата.

 Как се справяте с гневните изблици и когато децата ви бият /ако имат такива наклоности/ или правят нещо много опасно и не искат да спрат. 


Как се спрвям  newsm78. На Алекс гневните изблици са ежедневие. Даже и през нощта когато се събуди, пищи и рита без причина. Когато не му се угоди се тръшка, реве, но не смее да ме бие   Naughty. Ясно ме е разбрал, че няма да стане. Аз не се разправям много с него навън, просто го хващам и го свалям от трамвая, например, а пък той да си се дърпа колкото иска.
Все още успявам. Когато прави нещо опасно и не иска да спре, казвам 100пъти "не", "спри" и когато не се повлияе, следва шамар по дупето. Аз го тупвам леко, а той така започва да пищи, от обида ли, що ли, не знам    ooooh!. След малко му минава и така...
В компания на други деца се преуморява. Играе малко, но бързо му писва и ме дърпа да си ходим. Опитва се да играе с децата, някой път успява да се включи за 5мин. но в повечето случаи структурираните игри не са интересни за него. Ако някой реши да му угоди да тичат, няма проблеми  Simple Smile.

# 322
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 146
Явно има нещо за вътреутробното развитие - моето дете много се премяташе в корема ми. Спомням си на видеозоните, че не заставаше и за секунда на  място. Лекарката също забелязваше, че много се върти, но го намираше за признак на здрав плод. Аз малко се съмнявах, понеже се мяташе много, не като по филмите, когато се върти бебето. Чудя се дали има връзка с хиперактивността и преждевремените раждания. Бебето като се върти ив един момент хваща пътя, без да е дошъл момента.

 


Някъде назад Olia го е обяснила и това някъде май м. май беше 2006 г.

 При мен хвана пътя по-рано, защото имах инфекция много тежка и човека си се уреди да не загине и излезе по-рано ама го задържаха, не бяха разбрали за инфекцията и плода започна да губи този си тонус  И той просто с последни сили се бореше да излезе и успя и сега си е такъв, каквото си науми си го постига. При нас се получи това, че като малък 2 годишен посягаше да бие и ние доста дълго време като удари , казвахме не така а така оо-оо-оо и му показвахме как да гали. Сега дори го удрат и той не отвръща, а се разкрещава   
- Това дете защо ме удари - пита, и децата се шашкат и спират да го бият.

Иначе тази година много дръпна и на височина и на дебелина, като мако борче е и доста сила има в него.

# 323
  • Там,където се събуждам щастлива.
  • Мнения: 8 969
Недейте да удряте детето, дори и да е леко. При тези деца трябва да е първо 3-4 пъти възнаграждението, а тогава наказанието ( повишаване на тон, удряне и т.н. си е наказание ).
Най-добре е да изберете ден, да седнете и да направите план. Тук давам за училище ( който може да се прилага при децата, когато дърпат учениците, драскат и т.н.), но спокойно може да се замести за други дейности.



Уговаряте се с детето какви са условията за възнаграждение. Започва се реалистично ( например: от 8 до 10 , ако не правиш това и това, получаваш кръстче, ако пристъпиш уговорката: маха ти се кръстчето. При даден брой кръстчета: награда ( нещо важно за детето), при даден брой махнати кръстчета ( наказание ). Но първо се стремите да бъдат наградите, като поощрение. След това увеличавате времето или нещата.
При по големите деца може да се прави вид рапорт: как е преминал денят, отговаряйки на въпросите: кой, какво, къде, кога, защо, как. При по-малките устно.

# 324
  • Мнения: 1 434
Здравейте   за тези които не са гледали  филма   на  BBC Horizon -2005- Living With Adhd-http://torrentspy.com/download.asp?id=480895
http://www.torrent-finder.com/open.php?name=mininova&kw=adhd

http://www.demonoid.com/files/details/1176839/24893199/
 последния  има най  много  сийдъри

Последна редакция: вт, 12 юни 2007, 10:10 от bluevelvet

# 325
  • София
  • Мнения: 4 412
...за вътреутробното развитие 

Някъде назад Olia го е обяснила и това някъде май м. май беше 2006 г.

 
Прочела го бях и за това реших да го споделя. Hug
Kalinka, благодаря за съвета, обаче това важи за по-големи деца. Моето не разбира чак толкова, че да проведа такъв разговор. Но всъщност съм забелязала, че се стреми да се хареса и да прави нещата по правилния път, само че от време на време нервите му прегряват. Но си права, струва ми се, че шамарчето не дава резултат. Когато е ядосана, явно не чува, че няколко пъти съм й казала да престане или съм обяснила, запомня само физическата част и после я прилага.
bluevelvet, благодаря за линка. Ще трябва да разуча торентите. За деца на каква възраст става на въпрос във филма?

Имате ли наблюдения, че хиперактивните деца имат сензорно-интегративни нарушения. Да възприемат по трудно с определени сетива. На мен така ми се струва - има неща, които я натоварват много и започва да тича, защото не ги възприема. Например моето дете между 1 до 2 години не искаше да влезе в пясъчник, на морето едвам го вкарахме в плажа и предпочиташе да стои в басейнчето, но беше много нервна през това време.

# 326
  • Мнения: 11 512
Явно има нещо за вътреутробното развитие - моето дете много се премяташе в корема ми. Спомням си на видеозоните, че не заставаше и за секунда на  място. Лекарката също забелязваше, че много се върти, но го намираше за признак на здрав плод. Аз малко се съмнявах, понеже се мяташе много, не като по филмите, когато се върти бебето. Чудя се дали има връзка с хиперактивността и преждевремените раждания. Бебето като се върти ив един момент хваща пътя, без да е дошъл момента.

И моето дете в компания с други деца става много неадекватно. Докато опознае обстановката е голямо тичане, бутане и удряне на децата.

Четох в минали постинги, че основното лечение е любов и режим. Как се справяте с гневните изблици и когато децата ви бият /ако имат такива наклоности/ или правят нещо много опасно и не искат да спрат.  Ще ви разкажа случка от днес - взехме автобус за  1 спирка на връщане от парка и тя много се ядоса, когато тръгнахме да слизаме. Започна да ме бие и скубе, а беше опасно, защото слизах от автобуса и след няколко предупреждения изяде шамарче. Не успях да я накарам по друг начин да спре да бие. Все се чудя дали моето шамарче /но напоследък е почти  по 1 път на ден/ не увеличават агресията й?
Напълно съм съгласна с вътреутробното развитие. Аз бях подложена на голям стрес на различни етапи в бременността, като последното ми бурно преживяване беше в 9 месец - 3 седмици преди да се роди.
Подробности няма да коментирам, но сега си давам сметка за това.
Другото, за което питаш - няма шамари. Грабвам под мишница или на рамо и тръгвам.
Случвало ми се е. Не ми пука от околните. Гледам да я държа стабилно, докато излезем от суматохата и спрем на тихо и спокойно място, където можем да се отдадем една на друга и да преодолее гнева си.

# 327
  • Мнения: 1 434
Здравейте а това  е линк към книгата  The DaVinci Method .Мисля че  ще е полезна Hug         http://www.demonoid.com/files/details/655361/2765911/

Нашия  Дани   е  с хиперактивност и дефицит на концентрация.
Ще  бъда  благодарна  ако  Вечерница  се включва по често     и   ако може да  дава  сьвети...догодина   ще сме предучилищна  най  вероятно    ще е  едно  голямо приключение Laughing
Давали ли сте  Реталин ,  тк ни казаха   че като  тръгне на училище най  вероятно  ще  се наложи  да  го даваме.Каква информация имате  и за  Допамин?

# 328
  • Мнения: 11 512
Кадифенце, не сме стигали до Риталин.

# 329
  • Мнения: 3 591
Имате ли наблюдения, че хиперактивните деца имат сензорно-интегративни нарушения. Да възприемат по трудно с определени сетива. На мен така ми се струва - има неща, които я натоварват много и започва да тича, защото не ги възприема. Например моето дете между 1 до 2 години не искаше да влезе в пясъчник, на морето едвам го вкарахме в плажа и предпочиташе да стои в басейнчето, но беше много нервна през това време.

според мен едното няма връзка с другото - в смисъл - моето дете е със СИД - което пък значи, като има дразнител въобще не става и дума да очаквам от него внимание  - и това не означава все още , че е с намалено внимание.
Примерно обличам му нови дрехи - дрехите го дразнят, следват писаци и търкаляне по земята  - ами каквото и да правя няма да мога да му привлека вниманието, ното да намаля "активността" му.... той ще си е като навит на пружини докато успее да съблече по нянакъв начин дрехите си. Облякла съм го как да е някакси с дреха която той харесва и уж понася- докато дрехата "омекне" по него и тялото му я възприеме има период в който с нищо немога да го впечатля - цялото му същество е насочено към дразнението от дрехата. Или примерно терапевтката се занимава с него - той се справя много добре - около 30 минути е стоял на масичката и концентрирано е вършел дейност след дейност и тя възкликва "БРАВО" - обаче твърде силно за неговия слух - следва тотално вцепеняване, той покрива уши с ръце - вниманието е загубено и връщане към дейността почти невъзможно....
Вкарвам го в магазина - ВИНАГИ ИМА КРИЗА! и как няма да има - там има светлини, шум, миризми, вибрации ....Почва да тича като свободен електрон вътре.... Нищо нито чува, нито възприема.
Същото е и ако го сложа на люлка, или му обуя обувки. 
Терапевтката ни е категорична, че няма намалено внимание, нито хиперактивност/въпреки, че на непознат може и така да изглежда -достатъчно само да му сложа обувки, за да не "приема и предава" и да подскача от стена на стена..../.
Докато при хиперактивните деца, според мен ако им осигурим движението ще учат по-добре - някъде четох, че логопедите ги слагат на голяма топка за да могат да работят с тях - докато тялото им е заето да пази равновесие върху нея.

Риталина се дава на деца, точно за да им се осигури изкуствено това движение - т.е. не им е необходимо да бягат за да се самостимулират повече и могат да седнат и да учат на масичката. Обаче само мога да си представя какво би се случило с дете пиещо лекарството което не е наистина хиперактивно. освен това страничните ефекти са СТРАШНИ....Според мен трябва да е последното, което се прави, когато нищо друго не помага.

Общи условия

Активация на акаунт