За подготвителните модули към СМГ

  • 87 329
  • 593
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 1 073
МИЛЕНА, БЛАГОДАРЯ ЗА ЗАДАЧИТЕ  bouquet

# 541
  • Мнения: 2 274
Мацки, да вземем да отворим отделна тема за изпита в 125-то, а? Да не я разводняваме тая тук? Там на спокойствие ще можем да обсъдим недомислените задачи. Свекър ми каза, че по-неясноо формулирани задачи до сега не е виждал!

# 542
  • София
  • Мнения: 39
Момичета, според вас кой е отговора на 10зад.  Embarassed . Тази задача ми се вижда много подвеждаща - спрямо коя отправна точка да са най-близо до Варна, от една страна като се срещнат те би трябвало да са на еднакво разстояние, но от друга, ако се вземе предвид, че автобуса е по-дълъг от леката кола значи автобуса е по-близо / той идва от Варна /. Според мен не е формулирана правилно тази задача. Тъй като не са казали как точно се срещат също може да се каже, че не може да се определи  newsm78 . Незнам, вие как мислите?

Идеята с новата тема е добра,аз обаче като "новак" не съм много наясно как става  Embarassed все не ми остава време да поразуча тези неща, тъй че ще чакам новата тема  Simple Smile

# 543
  • Мнения: 2 274
За мен са на едно и също разстояние.
 А я ми кажете за 4-та задача. Според всички математически умове у дома на така формулирана задача, отговорът е само 3. На задача 8 смятам, че е 1984. На 9-та е 56 . На 14 не съм и смятала /писал е 653/, на 15-та: химикалът е 45ст., тетрадката е 120 ст., а сборникът-385ст., на 16-та, мисля че е 36 за Митко, ама за Д/р/обчо  Mr. Green-идея нямам / какво ще рече "най-малкият брой точки, който не може да се получи"  newsm78/.
Ако кажете - пускам нова тема за 125-то!

Последна редакция: пт, 05 юни 2009, 10:55 от benighted

# 544
  • София
  • Мнения: 39
Моят син на 4зад е дал отг."Б"-7,на 8зад е объркал,но отг.трябва да е 1984г.,на 14зад.отг.е 623,но той и нея е объркал  Sad . За последните две не ми останаха сили снощи да решавам   #Crazy  ууффф незнам,ще чакам резултатите да излезнат

# 545
  • София
  • Мнения: 1 752
benighted, понеже задачите останаха вкъщи, мога да кажа само за тези, които проверих и според скромните ми математически познания са верни, а именно: зад.4 - 9 (понеже никъде не е упоменато дали е от значение различното оцветяване на отсечките; вариантите са ADC, ABC, AOC, AODC, ABOC, AOBC, ADOC, ADBC, ABDC); зад.8 - 1984; зад.9 - 56, като страните на правоъгълника са 7 и 8см;

Колкото до задачата за автобуса и колата, смятам, че отново е с идиотско обяснено условие. Логиката на детето е същата, която е цитирала bqh_mama за дължината на автобуса, макар за възрастните вкъщи отговорът да бе този на benighted. И все пак смятам, че разсъжденията за дължината на автобуса не са без резон. Уффф, тия кат са мислели задачите, защо финално не са ги дали на някой друг, по-малък кон с капаци от тях - който би ги разгледал и от чисто езикова и смислова гледна точка  Close
не знам дали е нужна нова тема, като пак могат да я лепнат после в тази...

моят син на 14 е получил 653 със следната логика: 8 и 9 са две едноцифрени; от 10 до 99 са 180 цифри, а до 256 са (256-99).3. не мог да коментирам, щот така и не запомних логиката/правилото за изчисление межди две числа колко числа има  ooooh!

# 546
  • София
  • Мнения: 39
Току що позвъних в 125СОУ: резултатите щели да излезнат до 10дни след изпита и ще има информация на сайта. Успех и да чакаме   Peace

# 547
  • София
  • Мнения: 3 666
Миленита, благодаря за задачите, получих ги  bouquet

Пожелавам успех на всички дечица, кандидатствали в 125-о Grinning

# 548
  • Мнения: 2 274
Като гледам всички са ги затруднили едни и същи задачи.
Чудя се какво ще е мнението на Златилов за тези задачи. Как мислите, дали да ги дам на синчето утре да пита Златилов според него какви са отговорите на 4, 10, 15 и 16 задача  newsm78? Една приятелка се притеснява, че ако Златилов види какви задачи дават в едно квартално училище, ще вземат и те да се напънат да дадат много трудни задачи и на изпита в СМГ  Thinking.
Аз си мисля, че едва ли са толкова елементарни и едва ли ще действат така детински. Още повече, че ако задачите за 125-то бяха по-ясно формулирани, едва ли щяха да затруднят децата толкова.
Между другото моят умник на 10-та е писал, че не може да се определи, кой е по-близо до Варна. На 9-та сгрешил, защото от написаното разбрал, че правоъгълникът и равностранният триъгълник имат страна равна на 10см  ooooh!.

Последна редакция: пт, 05 юни 2009, 11:04 от benighted

# 549
  • София
  • Мнения: 39
Мисля, че в СМГ вече знаят задачите от изпита в 125-то, нали са конкуренция би трябвало да са се поинтересували,тъй че едва ли това ще промени нещо. Може да попитат децата ,пък той да си каже мнението, за това как са формулирани.

Последна редакция: пт, 05 юни 2009, 11:14 от bgh_mama

# 550
  • София
  • Мнения: 1 752
Каквото и да каже Златилов (човекът може чисто колегиално да премълчи реалното си мнение) 10 и 16 задачи си остават идиотско обяснени и съм готова да бия до откат не тъпата кратуна, която е съчинила обяснението, ами тази, от която е зависило финалното одобрение на задачите. Щот вероятно и занапред ще пуска недомислици, простотии и ще причинява злини на притеснени хлапета и истерясали мами  Mr. Green Днес съм особено зла  #Cussing out

Разбира се, не пречи да го питаме.

# 551
Здравейте.
Моля ви, пратете задачите от изпита в 125 СОУ и на di_dinkova@abv.bg
 Praynig  bouquet

# 552
  • Пловдив
  • Мнения: 1 594
Здравейте
Може ли и на мен задачите ,че в понеделник сме на изпит за МГ - Пловдив за четвъртокласници : mmariela@hotmail.com

Благодаря предварително!

# 553
  • София
  • Мнения: 4 256
Milenita, благодаря за задачките! Довечера ще ги мъчим..
Момичета, не "бягайте" от темата. Мисля, че информацията, която споделяте е полезна за всички ни.

# 554
  • Мнения: 1 073
Не, няма да бягаме Joy Joy
Моля Ви някой да напише условията на 15, 16,и ако има 17 задача, че не мога да отворя втората страница от теста.
Благодаря

Общи условия

Активация на акаунт