Тъпото ОББ

  • 8 745
  • 28
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 585
Спокойно проблема в системата на ОББ е отстранен , така че дерзай .
Относно погасянето на  вноската за кредитната карта имаш един период от 15 дни и никой не те е крив , че чакаш последния момент за да направиш вноска .
Онемях от изненада. И с какво е по-различен 15-тия ден от 14-тия?
Ако ти начислят лихва пусни жалба до тъпата банка и копие до комисията за защита на потребителите.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 555
Да и ние вчера такива проблеми имахме с плащането на терминал през ОББ. Пък доста голяма сума беше и искахме през кредитна карта да я пуснем, добре че имахме и в брой.  Confused На обяд пък системата на ДСК беше отказала. Отиваме да теглим пари - ами не става, и вдигат рамене само.  Twisted Evil Следобяд до клона на ДСК в МОЛ-а в Стамболийски отидохме, там работеше само една каса офиса на ДСК, разбира се обслужването пак беше мнооооооооооого бавно и повече от 40 мин. отвисяхме с детето. Нямам думи ... скъсаха ми нервите вчера тези банки.... #2gunfire

# 17
  • София
  • Мнения: 5 729
Освен ,че техните банкомати (на ОББ) не работеха,но и не можех от друг банкомат да изтегля пари от карта на ОББ.Сега съм с 2лв в джоба и се надявам наистина да е отстранен проблема. Това си е гадно, от където и да го погледнеш.Имам карта и на ПИБ и мисля да си я заредя с повече пари точно за такива дни.От 7 месеца имам и на ОББ,защото фирмата иска през тази банка да превежда заплатите.От както я имам тази карта, постоянно тегля по една ,на ужасната им банка.Обслужването е ужасно,банкоматите са ужасни  #Cussing out

# 18
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Да-а-а-а, баща ми спомена същото. Колкото по-далеч от тая банка, толкова по-добре.

# 19
  • При хората, които обичам
  • Мнения: 3 192
Мдааа, дет`вика Слави "Тоя филм съм го гледал..."
Хайде стига вече. Как пък веднъж не се пусна тема за усмихната служителка в банка, която ни е обслужила безупречно в рамките на 5 минути. ОББ, клон Пълдин, Пловдив е офис, в който ми е приятно да вляза. Вие такива офиси нямате ли?

# 20
  • София
  • Мнения: 5 729
Мога да пусна за служителките от ПИБ.На всичкото отгоре ми се усмихват в събота и ми обясняват за всичко ,което попитам,без да ми се зъбят.

# 21
  • Мнения: 34
За по прясна информация - срива в системата още не е оправен! Ужас! Не мога да си видя салдото по сметката още от сутринта, не се и знае до кога!? Опитах се да пусна жалба по интернет - въпросната бланка - представете си не успях, защото имаше срив в системата. Така че и днес кефа е пълен!

# 22
  • Мнения: 78
Фактът , че не работеха банкоматите на ОББ не ме ядоса толкова, колкото многократното затваряне на спешния им телефон, когато се опитвах да получа информация. Набирам, чува се сигнал "свободно" и щрак - прекъсва. Хубаво, повреда - повреда, случва се , ама съобщи го това на клиентите си , не се крий. Лично мен това отношение ме нервира.

# 23
  • Мнения: 3 576
Днес за целия ден не успях нито веднъж да се свържа с центъра им за обслужване на клиенти....
Накрая се обадих в един от клоновете и ми казаха, че вече би трябвало всичко да работи, но не получих инфо какво ще стане с пресрочването на вноската ми.

# 24
  • Мнения: 700
Винаги, когато съм ги търсила, са ми отговаряли. Служителките са приятни, въобще нямам проблеми. Това е за нашия град. А телефона им, този дето почва с 0700, винаги отговаря.
Наистина не се пали толкова, щото нищо няма да направиш. Не си играй с жалби и т.н. Никого няма да уплашиш, честно. Най-вероятно ще ти бъде отговорено, че при технически проблеми не носят отговорност.
Разбираме, че си много ядосана, но това е положението.

# 25
  • Мнения: 212
И аз да споделя сблъсък с банкова служителка днес. Банката е Пощенска. Отивам да внеса пари по чужда сметка. Три пъти ме питат аз ли съм вносителят, казвам да. Искат ми лична карта - показвам я, а те ми я взимат. Питам ги защо, все пак просто внасям пари по сметка - такива били правилата. Аз казвам, че нямат право да снимат картата ми и ако ще я снимат да ми дадат документ. Служителката ме заплаши, че няма да извърши операцията. Междувременно беше дала картата ми на друга своя колежка, която я донесе след 1 минута, върна ми ксерокопието и каза, че може и без нея - според мен може и да я беше снимала 2 пъти. Направо избеснях ...

# 26
  • Някъде там...
  • Мнения: 795
И спокойно няма да ти вземат 10 лв лихва на ден при пресрочие  Peace, някакви стотинки взимат на ден, аз често забравям крайните дати  за плащане Simple Smile

# 27
  • Мнения: 4 585

Въпросъте принципен, а не в броя стотинки.
Потребителката е била добронамерена, но е била възпрепятствана по тяхна вина,
какво има да говорим?

# 28
  • София
  • Мнения: 213
Аз ползвам карта на ДСК и на ПОЩЕНСКА БАНКА.
Е вярвайте ми имала съм подобни ситуации в които нито мога да
тегля пари нито да заплатя в магазин.
Но  Naughtyникога не мога да се сърдя за тези неща.
Техника е все пак.Самата аз не работя в банка,
но позвам достатъчно мощни  програми и знам как е като стане срив във
системата.
Затова-нека бъдем толерантни Peace
А що се отнася за лихвата по вноската-няма да я начислят.
Нали все пак си знаят в кой ден е имало срив Peace

Общи условия

Активация на акаунт