Поредната измама на GSM оператор

  • 4 219
  • 34
  •   1
Отговори
# 15
И аз не съм доволна от Мтел. Няма на кого да се оплачеш. Все нищо не зависи от тях. Е, за какъв *** са там!!!!!!!!!!!!!!! Като временно решение съм си купила предплатен пакет на Глобул и си карам с него....  #2gunfire

Последна редакция: пт, 12 сеп 2008, 13:57 от ladylabella

# 16
  • София
  • Мнения: 8 348
аз пък наскоро имах кратка схватка с МТел
изтекъл ми, видите ли, договора и затова не ми начислявали за няколко месеца полагаемите отстъпки според стария договор
аз късно се усетих, но ги напънах да проверят редно ли е така, а ги и осведомих, че по подразбиране ако не преподпиша - това означава, че си оставам на старите условия
та обещаха, че ще проверят и след седмица се обадиха, казаха, че сумата, която ми дължат е даже още по-голяма и сега ми я връщат като отстъпка от месечни такси
явно ако се усетиш не се опъват много

# 17
  • В кошера...
  • Мнения: 527
Точно така - всички лъжат. Обаче трябва да си търсим правата. Иначе няма оправия. Да дам и поредния пример от М-тел, за да знаете, че и така правят. Мъжът ми има на негово име 3 карти/част от група към МВР/, които са с 2 год. договор. Моят изтече, най-накрая и исках да се прехвърля на Глобул. Когато отиде в офиса им да си изчистят сметките и да вземе свидетелството за преносимост на номера разбра, че БРАТ му /той ползва едната карта/ е активирал още една карта на негово име/от промоция с телефон/, при това е изразходил всичките му точки и сега дължи 10 лв. по нея! Е как става тоя номер - не ги е питал щото не му се занимавало, обаче аз се втрещих. Значи може да отидеш и да си вземеш карта на чуждо име!!! А за сметките на М-тел даже не ми се и пише... Сега ще видим Глобул...

# 18
Точно така - всички лъжат. Обаче трябва да си търсим правата. Иначе няма оправия. Да дам и поредния пример от М-тел, за да знаете, че и така правят. Мъжът ми има на негово име 3 карти/част от група към МВР/, които са с 2 год. договор. Моят изтече, най-накрая и исках да се прехвърля на Глобул. Когато отиде в офиса им да си изчистят сметките и да вземе свидетелството за преносимост на номера разбра, че БРАТ му /той ползва едната карта/ е активирал още една карта на негово име/от промоция с телефон/, при това е изразходил всичките му точки и сега дължи 10 лв. по нея! Е как става тоя номер - не ги е питал щото не му се занимавало, обаче аз се втрещих. Значи може да отидеш и да си вземеш карта на чуждо име!!! А за сметките на М-тел даже не ми се и пише... Сега ще видим Глобул...
НЯМА ЛИ ЛИЦЕ ОТ МТЕЛ ДА ЧЕТЕ ТОЗИ ФОРУМ, НЯКОЙ ОТ КОЙТО ЗАВИСИ, ЧЕ С КОГОТО И ДА ГОВОРИШ ОТ ТЯХ "ВСЕ НИЩО НЕ ЗАВИСИ ОТ МЕН" Е ОТГОВОРА. Играта загрубя!!!!!  Tired

# 19
да не би темата да е заключена защо никой не си изкаже мнението

# 20
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
не точно- картата беше спряна, но без молба и изхвърлена още преди две години, тогава така се спираха карти,

Не знаех, че карта се спира без молба или уведомление, а като я изхвърлиш. newsm78
Ако си изхвърля телефона трябва ли да плащам месечен абонамент на БТК???
Не съм толко тъпа, за да си мисля такова нещо Crossing ArmsТогава не бях в България и сестра ми с генерално пълномощно е отишла в офиса на Глобул за да спре картата и служителя и е казал, че единственото условие е да се платят всички задължения и след като е платила той е чукнал нещо на компютъра и е казал, че всичко е готово и картата ще бъде спряна.

# 21
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
да не би темата да е заключена защо никой не си изкаже мнението
Не е заключена, но мисля че никой от който да зависят тези неща чете тук, а дори и да чете не му пука, защото не мисля че някой би се отказал от парите, които печелят по този начин. Аз като ходих да се оплаквам в офиса в нашия град служителката беше много любезна и ми съчувстваше, но нищо не зависи от нея. А един от операторите от които зависи в централния офис ме изкара едва ли не малоумна, че не мога да разбера защо поне не са ме уведомили, че активират тази карта, както правят когато дойде време за плащане на сметка #Cussing out

# 22
  • София
  • Мнения: 165
Вери, имаме подобно преживяване - с тази подробност , че излезнаха корекни. Мъжът ми си купува телефон с карта и месечен план / от дистрибутори на Г-л /... Добре обаче - в договора е записано, че срока е 6 месеца и нищо друго. Оказа се - при сметка 100 лв / само от такси / , че сме изговорили 0 лв и останалото е такса- НО забележете на 2 линий. Първо той не е уведомен, че са две - съответно с две такси. Второ срокът не е 6 месеца, кактое на бланката , а е 2 години. Трето таксата която е убявена е една, а на практика се оказва друга. Благодарение на сестра ми / работеща в МТЕЛ/  пуснаха доста подробна жалба - вече в централния офис на Г.л. Доста бързо оправиха нещата. Плащаме вече 1 такса на желаната тарифа. Срокът на договора е 1 година .
Просто в Бг нещата стават така. Ако не гледаш - те прецакват.

# 23
  • Мнения: 677
За картите не знам, ама да вземеш да махнеш снимката с коритото!

# 24
  • Мнения: 4 585
Половината са ви прецаквали Глобул, половината Мтел.
Ами минете на Вивател, може дори да си запазите номера на мобилния вече.

# 25
  • Мнения: 2 401
Хора ,като не ви изнася  оператора го сменяте.

Ето такива тъпизми правят от мен хищен минзухар.
Та нали точно затова  Сульо и Пульо се  гаргарят с народа навред? Защото на народа не му се занимава. Кога най-после ще ви светне, че не трябва да ги позволявате тия неща????
Ето например един обикновен румънски гражданин, потребител на ипотечен кредит, тия дни успя да осъди голяма банка за некоректно отношение, в резултат на което румънските власти приеха налагането на сериозни санкции на банките, които увеличават неоснователно лихвите по кредитите и пр.
Герик, евала, че не си уфсъ.

# 26
  • София
  • Мнения: 2 271
verik1979, не знам къде си подала жалба, но предполагам, че е или в самия оператор, или в КРС /Комисия за регулиране на съобщенията/.  Комисията е контролен орган, който съблюдава спазването на законовата уредба по въпроса. В случая, Глобул нищо не са нарушили, така че от там не чакай помощ.
Обърни се към комисията за защита на потребителите. Там нещата се интерпретират, не се четат директно. Успех!
 

# 27
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
За картите не знам, ама да вземеш да махнеш снимката с коритото!


Защо да я махам? Какъв е проблема с тая снимка?
 Лара нямам време да ходя да пускам повече жалби, а и не вярвам нещо да се оправи. Аз не съм единствената, но поне до сега не съм чула някой да се е разправял за това и да е спечелил.
 Вълчо, писала съм и как Вивател прецакват хората, трябва само да прочетеш.
 Просто в нашата мила родина няма закони, които да предпазват обикновения гражданин от злоупотреби. То и как да има, като тия които гласуват законите са все работодатели или хора които са много близки на работодатели  Crossing Arms

# 28
  • София
  • Мнения: 6 182
Половината са ви прецаквали Глобул, половината Мтел.
Ами минете на Вивател, може дори да си запазите номера на мобилния вече.

Разбира се, само ако се подпише договор. За преминаване към предплатена карта на Вивател и запазване на номера и дума не може да става.

# 29
  • Мнения: 677
За картите не знам, ама да вземеш да махнеш снимката с коритото!


Защо да я махам? Какъв е проблема с тая снимка?
 
Няколко са.
Не е естетично! Ти не би  сложила своя снимка, в такава поза, например?
Сега, докато ти отговарям, може би някой пъшка, гледайки я!
Ама то се мисли!


Общи условия

Активация на акаунт