Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 15 -Тема 35

  • 23 566
  • 400
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 742
Оооо! забравих да се похваля - взех си листовките с 0грешки! Hug Много съм щастлива! newsm44 cheers
Честито  bouquet

Зелената чанта от специалните вече ми светна жълто Close а ме фактурират е понеделник ooooh!

# 46
  • Разград
  • Мнения: 2 102
Аз също си бях набелязала комплекта Адриана. Обаче днес като пуснах и на мен ми светна в червено. Събрах за малко над 50 лева.

# 47
  • Мнения: 363
Аз много харесах комплекта Адриана и помолих координаторката ми да го пусне през нейна поръчка, тя пусна първия ден, и все още го имаше...фактуриран й е, дас е надяваме че ще дойде..
А аз в4ера като пусках, наистина беше червен, но и 90% от специалните ми светеха жълто....но са фактурирани, без комплекта Адриана...
sisi_mi6i, дано и при тебе стане така!

# 48
  • Мнения: 628
Добро утро, снощи пуснах поръчка доста добре 430 лева и нямах търпения да видя за пътната чанта от специалните , наистина светеше жълто, но е фактурирана, така че поръчвайте.

# 49
  • Мнения: 560
Момичета аз пак имам въпрос.Една моя клиентка не е доволна от крема за околоочния контур,този който беше с подарък сребристо портмоне.Дневния крем много и щипел и очите се зачервявали.Иска да го връща.Но това е от преди 2 кампании.По принцип продукти се връщат в рамките на 3 месеца.Как може да стане връщането, и ще трябва ли да връща портмонето нали и подарък все пак.Тя не си иска парите ,а иска да вземе друг крем за 22 лв.Може ли да стане това и как?
На Яна ще се обаждам чак в понеделник,а ми се иска да знам от сега как се процедира.

Последна редакция: сб, 25 окт 2008, 12:50 от TV

# 50
  • Мнения: 194
На колко се деляха цените от полския каталог,за да се получи в лв? newsm78

# 51
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Момичета аз пак имам въпрос.Една моя клиентка не е доволна от крема за околоочния контур,този който беше с подарък сребристо портмоне.Дневния крем много и щипел и очите се зачервявали.Иска да го връща.Но това е от преди 2 кампании.По принцип продукти се връщат в рамките на 3 месеца.Как може да стане връщането, и ще трябва ли да връща портмонето нали и подарък все пак.Тя не си иска парите ,а иска да вземе друг крем за 22 лв.Може ли да стане това и как?
На Мая ще се обаждам чак в понеделник,а ми се иска да знам от сега как се процедира.
Винаги досега когато съм връщала продукт, към който има подарък, са ми искали да върна и подаръка. Иначе процедурата е следната-координатора (при мен това е зоналната) попълва бланка за рекламация, където се отбелязва причината-тук е алергия-и дали искаш замяна на продукта с нов такъв (което автоматично отпада според мен в този случай) или връщане на парите, които ти се приспадат в следващата фактура. Връщат ти се толкова пари, на колкото ти е фактуриран продукта при закупуването му. После вече поръчваш такъв крем, какъвто иска клиентката ти, и ако има разлика в цената, се уговаряте как да процедирате.  Peace

# 52
  • Мнения: 263
Момичета аз пак имам въпрос.Една моя клиентка не е доволна от крема за околоочния контур,този който беше с подарък сребристо портмоне.Дневния крем много и щипел и очите се зачервявали.Иска да го връща.Но това е от преди 2 кампании.По принцип продукти се връщат в рамките на 3 месеца.Как може да стане връщането, и ще трябва ли да връща портмонето нали и подарък все пак.Тя не си иска парите ,а иска да вземе друг крем за 22 лв.Може ли да стане това и как?
На Яна ще се обаждам чак в понеделник,а ми се иска да знам от сега как се процедира.
Да трябва да го върнеш портмонето! И аз връщах два такива крема! по същата причина! на мен също ми щипеше, но го дадох на мама!

# 53
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Обещайте да не ми изтривате името от страничката на представителите ...  Blush
Тази сутрин вместо с почистващ крем/гел или каквото и да е друго за лице, го измих хубаво с лосион за тяло със саке и ориз   animal085 Грабнах го от кашона с продукти, като мислех, че си взимам почистващото лосионче, ама не - нацелила съм друго и без да гледам, хубаво се натърках с него, въпреки странната му консистенция.

# 54
  • Мнения: 3 835
Е, той си е хубав, защо се шашкаш? Само с отмиването сигурно си имала проблем ...

# 55
  • София
  • Мнения: 4 053
Първо искам да се извиня, че качвам снимките чак сега, но бях страшно заета. Трябва да потвърдя и мнението, че тази чанта не става за дамска, а е точно за няколко дни път. Всъщност не е никак малка. Снимала съм я от няколко ъгъла, за да добиете по-реална представа.
Заповядайте:
1, 2, 3, 4

# 56
  • Мнения: 81
Чантата е супер! Благодарности на mimeime за снимките   bouquet
И няма как да не ме е яд, че вече я няма  #Cussing out А какво ще кажете, за пътната чанта (с колелцата) от лого продуктите? Заслужава ли си?

# 57
  • Мнения: 263
Чантата е супер! Благодарности на mimeime за снимките   bouquet
И няма как да не ме е яд, че вече я няма  #Cussing out А какво ще кажете, за пътната чанта (с колелцата) от лого продуктите? Заслужава ли си?
Не съм я виждала, но мисля, че не си струва! Малка ми изглежда! Тази зелената е супер!

# 58
  • Мнения: 628
Момичета, отново пиша снощи пуснах поръчка - зелената чанта светеше жълто, но тази сутрин ми е фактурирана - значи я има. Simple Smile

# 59
  • София
  • Мнения: 4 208

Ето ги и подаръците за Топ-клубовете:

    * Всички Представители членове на Топ клуб Сребърна звезда ще получат Блестящи сенки за очи Purple Pop, каталожен номер 33969.
 


Аз за първи път не си харесвам подаръка  Tired

И аз.
Кога ще прикачите каталог К17? Confused

Е стига вече, като се качи, ще го видите. Не стига, че и К16 е качен, та даже за К17 питате.

Аз винаги си ги харесвам, даже повече от тези на златните.

Ние още не сме почнали К15.
bonkaivanova , Вие клиентите имате възможност тук да гледате и К16, че и 17-та!!! Като му дйде времето  Joy, както се казва.

Общи условия

Активация на акаунт