Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 15 -Тема 35

  • 23 535
  • 400
  •   1
Отговори
# 285
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Те че не влизат в сумите за % или клубове или където и да е другаде, не влизат, но за съжаление влизат в сумата за плащане, а мисля, че тя е решаваща, що се отнася за кредитния лимит  newsm78 Не помня как ставаше номера с предплащането в този случай (и дали въобще имаше такава възможност), защото досега не ми се е случвало. Изчакай за мнение и от някой от координаторите в темата, ако са по-запознати  Peace

# 286
  • Мнения: 263
Искам да ви попитам за специалните продукти,които мога да си закупя само от сайта на avon:те нали не се включват в общата сума на поръчката,тоест са си отделно от всичко,защото искам да поръчам някои неща,а съм си достигнала кредитния лимит.
Продуктите от специалните интернет предложения не формират отстъпката и не ползват такава! Но мисля, че ще ти изиграят лоша шега ако си с поръчката над кредитния си лимит! Зависи колко си над кредитния лимит! Ако знаеш сумата с която го надвишаваш, внасяш я, изпращаш бележката на факс 02/9743611. А и пропуснах на основание за внасяне - напиши надвишен кредитен лимит! мисля, че е това! Ако има нещо - тук съм!Ако мога да помогна! Надявам се да съм успяла Simple Smile

# 287
  • Мнения: 4
Благодаря много за отговорите,много ми помогнахте,добре че попитах преди да съм пускала поръчка. Hug

# 288
  • Popovo, Bulgaria
  • Мнения: 562
Някой има ли идея, зашо сумите от предната и тази кампания не ми се отразяват на текущия баланс?

# 289
  • Мнения: 23
Това в Клуб на представителя ли е - или Баланса за дължими суми по фактура?

# 290
  • Popovo, Bulgaria
  • Мнения: 562
Това в Клуб на представителя ли е - или Баланса за дължими суми по фактура?
Явно ми сее приспало вече  Embarassed. Имам предвид сумата в Клуба на представителя. Така изглежда вече две кампании.

Клуб на Представителя за настоящия период
Достигнато ниво   -
Акумулирани продажби   0.00 лв
Следващо ниво   Кандидат
Необходими продажби за следващото ниво    0.00 лв

# 291
  • Мнения: 560
За така наречените "Блестящи сенки" на Колор Тренд от стр.157 на К16, които бяха подарък за членовете на топ-клуб Сребро  Rolling Eyes (и които наистина изглеждат  Sick за мен)

Те се скъсали пак с подаръците пък   Crazy
Да знам да спирам хората ако ги искат.Какви са стоят грозно на окото или падат ли?

Аз си получих днес кашончето.Пак имам 3 поспачкани кутийки на парфюми  #Cussing out.Кашона цял,здрав пък...кутийките  Close Всичко останало е 6 точки.

Момичета кажете тези 3-те подаръка при какви условия ще ги получим.Пише за подробности в сайта или в Панорама на К16.....Ей очите ми изтекоха нищо не видях  Tired

# 292
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Аз сенки не ползвам, така че не знам как са като качество, но цветът им е отвратителен (за мен)-доста ярко лилаво. Блясък никакъв не забелязвам и изглеждат като старо червило-восъчни и с избили капчици мазнина отгоре  Sick

А за онези подаръци трите официално още няма инфо, но беше се писало в темата, че ще се дават ако си пуснал поръчка през определени кампании, но не знаем дали има условие за сумата. Така или иначе ще разберем скоро  Twisted Evil

# 293
  • Мнения: 263
Това в Клуб на представителя ли е - или Баланса за дължими суми по фактура?
Явно ми сее приспало вече  Embarassed. Имам предвид сумата в Клуба на представителя. Така изглежда вече две кампании.

Клуб на Представителя за настоящия период
Достигнато ниво   -
Акумулирани продажби   0.00 лв
Следващо ниво   Кандидат
Необходими продажби за следващото ниво    0.00 лв
ИМА ТЕХНИЧЕСКИ ПРОБЛЕМ СЪС САЙТА И ЗАТОВА ИЗЛИЗА ТАКА! ЗАТОВА И ИМЕНАТА НИ НЕ ИЗЛИЗАТ

# 294
  • Мнения: 263
ОТНОСНО 3ТЕ ПОДАРЪКА, АЗ КАТО ПРОЧЕТОХ ЯВНО ЩИ ИМАМЕ ИНФОРМАЦИЯ В ПАНОРАМАТА В К01. ТОВА ОЗНАЧАВА, ЧЕ КАТО ПОЛУЧИМ ПОРЪЧКАТА СИ ЗА К16 С МАТЕРИАЛИТЕ ЗА К01, В ПАНОРАМАТА ЩЕ ПИШЕ! СИГУРНО И КАТО ТРЪГНЕ К16 В САЙТА СЪЩО ВЕЧЕ ЩЕ ПИШЕ

# 295
  • Мнения: 3 835
Аз сенки не ползвам, така че не знам как са като качество, но цветът им е отвратителен (за мен)-доста ярко лилаво. Блясък никакъв не забелязвам и изглеждат като старо червило-восъчни и с избили капчици мазнина отгоре  Sick

В моте някой беше бръкнал с пръст.  Sick Може би трябва да информирам някой.
Сенките са кремообразни. Наистина не струват - при нанасяне се събират, не могат да се нанесат равномерно.

# 296
  • Мнения: 27
АЗ ПЪК ВЕЧЕ ПРОДАДОХ МОИТЕ СЕНКИ! Wink

Ще ви кажа за подаръците - Ниво 1 - "Пусни поръчка в К17 и с поръчката си в К 01 ще получиш ПОДАРЪК Душ-гел с подмладяващо действие Skin So Soft.
Ниво 2 - Пусни поръчка в К 17 и К 01 и с поръчката си в К 02 ще получиш 2 ПОДАРЪКА:
- Спирала SuperShok от лимитирана серия
- Основа за грим Magix SPF 20, тестова опаковка, 5 мл

Спиралата, основата за грим и Душ-гела ще бъдат представени в К 03/2009

Ами това е, дано да сте вече по-мотивирани!!! Grinning

# 297
  • Мнения: 204
ivjina, благодарности за инфото!   bouquet  Щом няма изискване за определена сума на поръчките, е добре.Ще се постараем  Simple Smile

# 298
  • Мнения: 27
Разбира се, че не....


А кой каза че беше поръчал розово огледалце, аполучил чаша...
Ми аз пък го поръчах, та ха дано чаша да дойде(че съм малко мания на тази тема)... ако е огледало, и има желаещи, ще трампим Laughing
Лека вечер!

Аз получих 2 чаши вместо 2 огледалца, но няма да ги връщам! те са си по-насметка, а и не са лоши!

# 299
  • Мнения: 2
Здравейте, момичета!

Аз съм представител на AVON от около една година и досега не са ми се случвали грешки с поръчките. Но в последната поръчка съм сгрешила кода на един крем с друг макар и подобен. Трябваше да поръчам белия Ageless Results дневен крем, а аз съм пуснала Ageless Results Accolade дневен.
И като го видях в кашона много се изненадах, но си проверих изпратената поръчка и видях че грешката е моя  ooooh!.
Сега ще пускам втора поръчка и все пак ще заявя правилния, и смятам да върна Ageless Results Accolade,  но искам да Ви попитам нали ще може да бъде върнат сгрешения крем, ще го приемат ли и дали е необходимо да се уточни че е било по грешка в поръчката. Случвало ли се е някоя от вас подобна ситуация?


Общи условия

Активация на акаунт