Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 15 -Тема 35

  • 23 530
  • 400
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 4
Аз да ви питам за тея златни и сребърни карти,нещо не разбирам,ще има намаления за някои продукти ако имаш такива карти ли,или какво? newsm78

# 301
  • Мнения: 202
Здравейте, момичета!

Аз съм представител на AVON от около една година и досега не са ми се случвали грешки с поръчките. Но в последната поръчка съм сгрешила кода на един крем с друг макар и подобен. Трябваше да поръчам белия Ageless Results дневен крем, а аз съм пуснала Ageless Results Accolade дневен.
И като го видях в кашона много се изненадах, но си проверих изпратената поръчка и видях че грешката е моя  ooooh!.
Сега ще пускам втора поръчка и все пак ще заявя правилния, и смятам да върна Ageless Results Accolade,  но искам да Ви попитам нали ще може да бъде върнат сгрешения крем, ще го приемат ли и дали е необходимо да се уточни че е било по грешка в поръчката. Случвало ли се е някоя от вас подобна ситуация?



По-добре не казвай, че това е причината, а по-скоро-клиентът отказва! Peace

# 302
  • София
  • Мнения: 1 914
Аз пък направо съм изненадана тази сутрин..
След проблемите миналата седмица, когато ми задържаха поръчката и не ми я освободиха след като им пратих факс, сега виждал че си имам фактурка и даже са се отпуснали в процентите.

Имах козметични продукти за около 70 лв и 50 лв за некозметични (гривни и подложките за крачета). При това положение очаквах 15% ама.. отпусали са 20  Mr. Green

Дали пък не е за компенсация?!  Joy Joy Mr. Green

Защо никой не се обади досега, за да каже, че некозметичните влизат в образуването на процента, но са с фиксиран такъв- 15% !

За фактурата- доколкото съм останала с впечатление от тук, различно излиза. Аз преди я пусках вечер и чакх на другия ден до 5-6 да ми я фактурират, експресните. Сега пускам редовни, сутрин или през нощта и още преди обяд ми е качена фактурата.  Peace

За спиралите- добре че ми казахте, че не стават. Бях се засилила и за сребристата, и за златистата.
Някой сподели, че е доволен от сребриста на КТ. Гледам в нетната на К15 има една сребърна, ама... късно, вече пуснах поръчка днес.  Crossing Arms

# 303
  • Мнения: 2
Здравейте, момичета!

Аз съм представител на AVON от около една година и досега не са ми се случвали грешки с поръчките. Но в последната поръчка съм сгрешила кода на един крем с друг макар и подобен. Трябваше да поръчам белия Ageless Results дневен крем, а аз съм пуснала Ageless Results Accolade дневен.
И като го видях в кашона много се изненадах, но си проверих изпратената поръчка и видях че грешката е моя  ooooh!.
Сега ще пускам втора поръчка и все пак ще заявя правилния, и смятам да върна Ageless Results Accolade,  но искам да Ви попитам нали ще може да бъде върнат сгрешения крем, ще го приемат ли и дали е необходимо да се уточни че е било по грешка в поръчката. Случвало ли се е някоя от вас подобна ситуация?



По-добре не казвай, че това е причината, а по-скоро-клиентът отказва! Peace

Благодаря ти за съвета,
ще имам предвид това и като причина ще посоча клиента  Wink

# 304
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Някой сподели, че е доволен от сребриста на КТ. Гледам в нетната на К15 има една сребърна, ама... късно, вече пуснах поръчка днес.  Crossing Arms
За сребристата на СТ аз споменах, но не за тази, а за една доста по-стара, така че не съжалявай  Mr. Green

# 305
  • София
  • Мнения: 4 208

Имах козметични продукти за около 70 лв и 50 лв за некозметични (гривни и подложките за крачета). При това положение очаквах 15% ама.. отпусали са 20  Mr. Green



Защо никой не се обади досега, за да каже, че некозметичните влизат в образуването на процента, но са с фиксиран такъв- 15% !

Някой сподели, че е доволен от сребриста на КТ. Гледам в нетната на К15 има една сребърна, ама... късно, вече пуснах поръчка днес.  Crossing Arms



Във всяка панорама (долу на вътрешната страница) изрично пише кои продукти са с твърда отстъпка. Некозметичните са с фиксиран процент- 15%.
В нетната сребърната спирала на КТ снощи ми светна в червено и я изтрих. 

# 306
  • Пловдив
  • Мнения: 416
Аз пък направо съм изненадана тази сутрин..
След проблемите миналата седмица, когато ми задържаха поръчката и не ми я освободиха след като им пратих факс, сега виждал че си имам фактурка и даже са се отпуснали в процентите.

Имах козметични продукти за около 70 лв и 50 лв за некозметични (гривни и подложките за крачета). При това положение очаквах 15% ама.. отпусали са 20  Mr. Green

Дали пък не е за компенсация?!  Joy Joy Mr. Green

Защо никой не се обади досега, за да каже, че некозметичните влизат в образуването на процента, но са с фиксиран такъв- 15% !


Защото гривните са бижута, а бижутата нали не влизаха в образуването, но ползваха процента на поръчката... абе съвсем се обърках и аз вече..
Може грешката им да е вярна, но се радвам на по-високия процент Wink

# 307
  • Мнения: 23
С покупките на дамските и мъжки парфюми Унгаро участвахме в някаква томбола. Дали кога ще обявят спечелилите. Досега нищо не съм печелила  Mr. Green ама знае ли човек

# 308
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Малайза, а да не би некозметичните (без гривните) и другите неща от каталога все пак да са имали 100лв  newsm78

# 309
  • Пловдив
  • Мнения: 416
Без гривните, останалите ми поръчки (козметични и некозметични) са за 95 лв  Thinking
А нали според новите нива за 20% са нужни 100.01 лв.  newsm78

# 310
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Каталозите смяташ ли ги в тези 95лв?

# 311
  • Мнения: 204
Имате ли идея защо е така:
00448 -    1     UNGARO for her SAMPLE *1       2.90
и пристига само 1 единствена мостра, а досега винаги са били 5бр. за тая цена ?

# 312
  • София
  • Мнения: 1 914
Някой сподели, че е доволен от сребриста на КТ. Гледам в нетната на К15 има една сребърна, ама... късно, вече пуснах поръчка днес.  Crossing Arms
За сребристата на СТ аз споменах, но не за тази, а за една доста по-стара, така че не съжалявай  Mr. Green

Супер.  Laughing

Аз си чакам утре кашончето. В недостиг ми е само портмонето Бриана и шалът от нетната, а много го исках за брат ми.  Crossing Arms

# 313
  • Разград
  • Мнения: 2 102
Имате ли идея защо е така:
00448 -    1     UNGARO for her SAMPLE *1       2.90
и пристига само 1 единствена мостра, а досега винаги са били 5бр. за тая цена ?
Аз пусках на първата ми дата и дойдоха 2 х 5 бр. мостри.

# 314
  • Мнения: 3 835
Много неприятно - моята координаторка се е отказала. Сега не знам на какъв човек ще попадна. А май нямам право да избирам доколкото разбрах.  Sad
Пък да се прехвърля в друга зона значело да започна отначало и да не ми се зачита и топство и всичко. Така ли е?

Общи условия

Активация на акаунт