...
Много, много благодаря. Златна си . Сега ще ги погледна.
Та като заговорихте за музика - брат ми е завършил музикална академия, голям слухар е, абе музиката му е в кръвта. Беше доста добър на инструмента, на който свиреше, е, малко го мързеше. Но ... пее ужасно, просто няма такова пеене. Не е фалшиво уж, ама звучи като такова, а да не говорим за гласа.
А за амбициозността на някои учители - имахме учителка по изобразително изкуство в гимназията. Заради нея ходехме с огромни папки на училище и рисувахме на картон (кадастрон или квото е там). Един път ми писа 5 защото не ми хареса фона на картината (натюрморт), е не мога да ги разбера, честно. Може би трябва децата да не са човеци, незнам какво обаче.
Дакра, мога да се съглася с приятелката ти, само ако това се отнася за оценки за художествена, музикална или спортна академия. Не и за деца в обикновено училище, особено първите класове. Оценките в училище би трябвало да се слагат според усвоения материал, а не кадърността на детето.
Та нашите "чужденки" ще разправят по-натам. Но за Англия съм чувала, че особено в първите класове, учителката дава нещо като рапорти на родителите детето към кое има повече интереси и кое му се отдава. За да може натам да се насочи вниманието на детето.