Сладкарници "Неделя" - игра на дребно

  • 7 718
  • 31
  •   1
Отговори
# 15
  • Бургас
  • Мнения: 443
Само ще кажа,че отдавна не купувам торти от тази верига.
Има къде-къде по-вкусни и добре аранжирани торти за детски празник.

 Peace И аз така.

vankata_i,изтрий си последните няколко поста,че са дублирани!Не че нещо,но очаквай включване-забележки и подмятания за "дубликатите"  Mr. Green

Последна редакция: вт, 11 ное 2008, 15:00 от DARI_76

# 16
  • Мнения: 22 436
Ей, страшна злоба, страшно чудо. Голяма работа като не бил регистриран потребител и бил анонимен. Ама на същите тези анонимки в ДиС темите им се пълнят с по 1000мнения.

Естествено, че е прав човека. При продажба на стоки с изтичащ срок на годност в определен срок фирмата е длъжна да оповестява това. Сега не ми се рови в коя точно наредба е записано. Ако човек прецени да си купи стоката, ако не, не я купува. Но за да си пробутат тортите, които на другият ден едва ли ще продадат ако човек се загледа в срока за годност не предупреждават клиентите.

# 17
  • Мнения: 189
за съжаление в повечето сладкарници тортите се приготвят доста по -рано замразяват се и се украсяват в последният момент ако са сметанови отгоре или с фотодекори единствено фундановите се могат да се направят по рано . Това си е масова практика , с риск да ме линчуват сладкарите   #2gunfire

# 18
Отново казвам, нямам претенции към веригата. Те са си в правото аз не съм догледал и затова пиша да знаете и да гледате.

По цял ден приемам и се примирявам с какво ли не, но когато става въпрос за деца АЗ ЛИЧНО не мога да правя компромиси.

За мен въпроса е морален - 5 човека ме гледат с хлапето и ме обслужват, те прекрасно знаят каква е хавата, но явно на всяка цена трябва да я продадат.

Що не ми казаха вземете тази до нея по-прясна е???

# 19
  • в семейството
  • Мнения: 404
има си Комисия за защита на потребителите, пиши на тях, какво все пишете в този форум. БГ мамма не е Господ  Tired

Аз мисля, че точно с Божията помощ в този форум, много хора намират и съответно дават информация!   bouquet   bouquet
А поста на vankata_i просто е едно предупреждение !

# 20
  • Тук и сега
  • Мнения: 325
Аз от неделя вече отдавна не пазарувам. Купувам торти на детето от Лагуна, Маркрит или Романс.
Едва ли веригата има вина, но персоналът със сигурност. Въпросът тук е морален. Да продадеш торта на малко дете с изтичащ срок на годност си е пълна подигравка с клиента. Да я бяха разрязали на парчета и да си я продадат в сладкарницата. Така никой нямаше да разбере. На мен ми се е случвало в някои магазини като пазарувам и съм с малката да ме питат за нея ли е това, дето го купувам. И или ми правят намръщена физиономия, или направо си ми казват, че е старо и по-добре да взема друго. Какво толкова щеше да коства на продавачите да предложат друга - по-пресна торта. Все пак ще я ядат деца, а не свине! #2gunfire

# 21
....Все пак ще я ядат деца, а не свине! #2gunfire

 Hug  Hug Hug

# 22
  • Мнения: 4 401
Два пъти съм имала проблем с ''Неделя'':
 Първия път с парче торта/развалена/ в сладкарницата с/у здравната каса в кв. Стрелбище.Беше адска жега и допуснах ,че може пък и да не са съвсем виновни.Естествено повече не отидох точно в тази сладкарница,но си замълчах.
 Втория път получих капучино с дълъг черен косъм в ''Неделята'' на Красно село тогава съвсем скоро открита.Повиках сервитьорката и го показах,а тя се извини и предложида ми донесе друго .Обясних ,че след такава гледка желанието ми се е изпарило и си тръгнах.Не си поисках парите обратно,но от тогава всеки път за това се сещам като мина от там.
Не че е нещо кой знае какво,но аз съм малко ''странна'' и от много малко се гнуся .Убедена съм ,че сладкарницата е една от най-чистите,но след гледката  на онзи косъм в чашата всеки път ми се свива нещо в стомаха и последно си мисля за ядене и торти.
Аз мисля че не на вятъра хвърлените пари за причина за темата ,а проваления празник на детето.И още по ДРАЗНЕЩО е когато вместо извинение ,хората са получили безразличие.
Съжалявам за случилото се!

# 23
  • Мнения: 469
И аз съм имала проблем с "Неделя".
Миналата година на рождения ден на моя мъж купихме торта от там.Опаковаха тортата зад бара и ние изобщо не я видяхме.Когато стигнах до колата отворих кутията и видях,че половината торта е смачкана.Върнах се в сладкарницата и ми я смениха.Ама преди това ми казаха, какво пък толкова нали ние сме щели да си я ядем Shocked
Държаха се много неприятно и от тогава не сме стъпвали там.

# 24
  • Мнения: 1 426
Всъщност проблема не е в Неделя, защото тортата си е абсолютно годна и на 5 и на 6-ти и ако беше за вас, щяхте да си я хапнете, проблема е в ДГ защото се презастраховат. Затова в нашата ДГ от тази година вече не се носят торти, а само пакетирани храни (бонбони и подобни), за което smile3501, една торта по-малко да купува, но за сметка на това им правят страхотни парита. Аз не купувам отдавна от Неделя, че не  ги понася стомашно-чревния тракт.

# 25
Получих дулгоочаквания от мен отговор от веригата, който ме удовлетворява и за мен случая е приключен.

Извода за мен е един - да гледам внимателно и да не се предоверявам.

Една препоръка към веригата - по някакъв начин да имат по-адекватен начин за комуникация с клиентите.

Ето и техния отговор - без редакция:

************************************************
Здравейте ,

За да не приемате предимствата на продуктите ни като техни недостатъци, бих искала да ви обясня процеса по създаване на тортите ни.

В НЕДЕЛЯ се произвеждат т. нар. „свежи торти”. Това означава, че всички продукти и материали от които се приготвят са естествени и не съдържат консерванти. При направени опити в лабораторни условия сме установили че реалният срок на запазване на химико- физичните им и микробиологични характеристики са 10 дни при правилно съхранение. След това те стават негодни за консумация.

За да гарантираме абсолютна сигурност и безопасност за нашите клиенти, за да сме сигурни в добрия търговски вид и за да отговорим на всички изисквания на закона ние сме намалили този срок до 72 часа. Така сме сигурни, че дори и да не бъдат съхранявани тортите правилно, те няма да навредят. Тъй като продуктът ни е „свежи торти” ние сме организирали ежедневни доставки до всички наши обекти, а в София са 2 пъти на ден.

Г-н Божилов, ако вие на място, по време на покупката бяхте погледнал сертификата на продукта, или дори бяхте попитал човекът от персонала, който ви обслужва за срока на годност, вие щяхте да знаете всичко това, което ви описах и да вземете информирано решение дали да купувате; в този момент ли да купувате и дали искате да бъде подменен продукта. Никой освен вас не знае кога планирате да консумирате тортата.

Благодаря ви за непримиримостта ви и „потребителската” ви позиция. Надявам се, че съм успяла да разсея притесненията ви и да ви покажа колко близки като начин на приготвяне, съставки и съхранение са нашите торти до домашно направените.

Екатерина Димитрова
Директор Маркетинг
***********************************************************************

# 26
  • Бургас
  • Мнения: 443
Бла-блаааааа направо ще се издрайфам.Много думи-нищо насреща.Гузен негонен бяга-чак пък директор маркетинг да се хване да пише,бреее,как й се откъснало от времето  ooooh!.Вместо голословни приказки,да бяха пратили една торта за извинение.Въпросното писмо няма да ми промени мнението за тях  Naughty

# 27
  • Мнения: 165
Сладкарници "Неделя" започнаха да се излагат откакто им се разрастна веригата. Аз също вече не купувам от там торти, въпреки че преди им бях фен. Мисля, че изобщо не е коректно да продават торта със изтичащ срок на годност.(още повече когато става въпрос за детенце). Миналата година - април купих за последно от там детска торта, която беше с толкова мноооого боя във сметаната, че после два дни на децата езиците бяха оцветени. Sick
Да не говорим, че и на вкус не беше кой знае какво.
 

# 28
  • Мнения: 196
Благодарна съм на мамата за публикуваната тема  Peace. След няколко дена ми предстои купуване на торта и аз лично взех решение за себе си. Отговора на маркетинг директора не ми се струва задоволителен. Четейки поста на Desem останах с впечатление че дали си предупредил или не персонала, мнението ти няма значение за тях, те когато са решили тогава ще направят тортата, какво като е за малко дете или е стояла преди това три дена само в техния хладилник...

# 29
  • Мнения: 197
За съжаление, според КЗП: Хранителите продукти не се заменят и не се връщат. Задължение на … заплатената сума.

На мен обаче ми писна непрекъснато да питам, проверявам, да се ровя и да се съмнявам в качествата на продуктите. Логично ми се струва, щом до момента съм била доволна, да се доверя на търговеца. А какво излиза? Че мира и спокойствие не трябва да имам при пазаруване. 

Няма да посещавам повече "Неделя"!

Общи условия

Активация на акаунт