В 5-ти клас е като в "Страната на чудесата"!

  • 19 084
  • 233
  •   2
Отговори
# 225
  • Bristol
  • Мнения: 9 364
Много ми е полезно написаното за ски ваканцията ви. Ние сме ходили веднъж до Австрия и останахме във възторг, че всичко около ските може да бъде удоволствие. За съжаление не така се чувстваме в нашите курорти, което казвам с мъка, а не от лошотия  Embarassed
Ако позволиш уточняващ въпрос в тази тема - колко часа нон-стоп е пътя с кола? Имам още задръжки с малката, а ни се ходиииии.
Добре сте завършили годината, още по-добре я започвате  Hug
И ние сме се насочили към Австрия тази година. Виж в Google map, като зададеш начална и крайна точка ти чертае маршрута, описва го с думи и ти дава приблизително време, за което можеш да го изминеш. Много удобно е за планиране Simple Smile

# 226
  • Мнения: 186
Благодаря ви за посрещането, момичета!  bouquet Много сте мили, нямам усещане, че влизам в някакъв затворен клуб, даже напротив.

mlambeva, monikam_1, не се тревожете, децата са различни, минават през разни периоди. А и понякога ние самите, в стремежа си да им помогнем, влагаме прекалено много емоции и това им влияе. Миналата година, когато започнахме курсовете в СМГ, и аз се бях изнервила, все обяснявах, обяснявах задачи, а отсреща виждах един разсеян поглед. Постепенно предадох негативните си емоции и в някакъв момент дъщеря ми започна да мрази математиката. Тогава взехме мерки и нещата се промениха. Сега математиката е любим предмет, макар че съвсем не е гениална математичка. Идеята ми беше, че понякога не се получава, когато ние, родителите, влизаме в ролята на учители. Децата ни възприемат по друг начин просто, отношенията ни са различни. А и като вкараме емоции, става страшно. Особено сега, в началото на пубертета.  #Crazy Затова понякога е от полза да помолим друг да свърши работата с обясненията - дали ще е частен учител, познат, който е наясно с математиката, или дори талантливо дете от горен курс или студент, може да свърши много полезна работа.

Ali&Meli, Алекс може наистина да се страхува да не бъде дамгосан като зубрач и бележкар заради въпросното дете. Тези периоди отминават, децата започват да вярват повече в собствените си сили. Не се терзай, погледни на това и от хубавата страна - болезненото бележкарство, което се стреми към шестици на всяка цена, може да бъде много грозно. Затова хубаво си го научила в началото на годината.  Hug В крайна сметка, оценки се поправят, рано или късно, дори без да моли учителката за това. Децата ни минават през различни периоди, важното е винаги да усещат, че ги обичаме и им вярваме. Heart Eyes

Хубав ден, момичета! И се пазете на леда! Simple Smile

# 227
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Не знам как е при вас,но за дъщеря ми имам чувството,че просто не и побира главата всички тези цифри и действията с тях.Сякаш не може да ги осъзнае........ Как да не се впечатлявам и да се оправя с това усвояване на материала не знам !?
Математичката,която пое класа ни т.г. е обяснила на децата,че да си добър по математика си е талант /подобно на рисуването/.Вашият  проблем го има при много съученици на сина ми. Материала е е супер труден, и има задачи на които само той влиза в час.Вчера заяви,че всички имали забележителен напредък по математика/явно са си седнали на д-тата/.Съветът ми е да ходи на консултации.Ако учителката не е читава/защото го има и този момент/, просто намерете частен учител.Т.г.материалът и по математика,както и по БЕЛ е основен, и трябва отлично усвояване.
Ali&Meli , наистина не 5-тицата е притеснителна , а това че има пропуск.Предложи му на юнакът ти да си изясни материала ,на който е сгрешил. Ако иска да си поправя оценката.Важното е да няма дупки.За мен  оценката не е меродавна, но ако покаже пред мен ,че нещата са разбрани , а грешката е от бързане или недоглеждане.
 Знаете ли кое ме притеснява?Че повечето 5-токласници от нашия клас не са научили граматиката по бълг.език. Бъркат съществителни с прилагателни, а за определяне на лице и число при глаголите - да не говорим.

# 228
  • Bristol
  • Мнения: 9 364
Знаете ли кое ме притеснява?Че повечето 5-токласници от нашия клас не са научили граматиката по бълг.език. Бъркат съществителни с прилагателни, а за определяне на лице и число при глаголите - да не говорим.
Ти ме шашна! А аз се сърдя на моя, че изпитва затруднения да определи подлога и сказуемото в изреченията  Crazy

# 229
  • София
  • Мнения: 11 710
Ali&Meli , наистина не 5-тицата е притеснителна , а това че има пропуск.Предложи му на юнакът ти да си изясни материала ,на който е сгрешил. Ако иска да си поправя оценката.Важното е да няма дупки.За мен  оценката не е меродавна, но ако покаже пред мен ,че нещата са разбрани , а грешката е от бързане или недоглеждане.
 Знаете ли кое ме притеснява?Че повечето 5-токласници от нашия клас не са научили граматиката по бълг.език. Бъркат съществителни с прилагателни, а за определяне на лице и число при глаголите - да не говорим.

Уж вече са ясни задачите.С нашия татко /бивш СМГ-еец,каква дума само  Joy/ няма прошка по математика.
Ние днес имаме контролно по български точно на тези неща.Да видим какво ще сътвори синковеца  Thinking.

# 230
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
НОВА ТЕМА, мацки 

... хайде скачайте в нея, че тук звъни катанеца... Laughing

Сори, не БЯХ формирала правилно активния линк  Blush  НО вече е ОК.  Grinning

Последна редакция: чт, 15 яну 2009, 09:46 от Шани

# 231
  • Мнения: 7 263
Ali&Meli дано причината не е в това, че е седнал до доказва, че не е "камила", демек - зубър. Тогава ще ви е по-трудно. Иначе лично аз не бих се безпокоила толкова много, ако наистина няма пропуски в знанията / но пък Боби никога не е бил и пълен отличник все пак/.
Дори съзирам повече стимул в 5-цата, защото тя би трябвало да го накара и нахъса да иска повече и да учи повече, докато при 6-цата понякога без да искат се отпускат и заповат да си лежат на лаврите /повечето/.

# 232
  • Мнения: 1 142
не мога да вляза в новата тема

# 233
  • София
  • Мнения: 1 950
не мога да вляза в новата тема

и аз  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт