Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да направи потребителят, ако телефонът не е отремонтиран в срок?
Какви са правата на потребителя при ремонт на телефон?
Какво да направи потребителят, ако не е получил оборотен от сервиза?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да направи потребителят, ако телефонът не е отремонтиран в срок?
Ако телефонът не е отремонтиран в срок, потребителят може да се обърне към Комисията за защита на потребителите и да подаде жалба. Според закона, ако телефонът не е отремонтиран в рамките на един месец, потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на телефона.
-
Какви са правата на потребителя при ремонт на телефон?
Потребителят има право да изисква ремонт на телефона в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията. След изтичането на този срок, потребителят може да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на телефона. Привеждането на телефона в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя, като той не дължи разходи за експедиране на телефона или за материали и труд, свързани с ремонта.
-
Какво да направи потребителят, ако не е получил оборотен от сервиза?
Ако потребителят не е получил оборотен от сервиза, той може да се обърне към Комисията за защита на потребителите и да подаде жалба. Също така, може да изисква разваливане на договора и възстановяване на заплатената сума или намаляване на цената на телефона, съгласно закона за защита на потребителите.
-
Какви са правата на потребителя, ако телефонът се повреди отново след ремонт?